Pocket me od Rival de Loop Young

Nevím, jestli vás tahle značka kosmetiky, kterou už asi půl roku nově najdeme v Rossmannech zaujala. Mě moc ne, připomíná mi Essence a působí na mě snad ještě míň kvalitním dojmem. Každopádně mému oku padlo do oka nové uspořádání stojanu, když se objevila nová limitka Pocket me. Jak se dá asi tušit z názvu, edice obsahuje minibalení různých kosmetických produktů, viděla jsem tam linky, řasenku, lesk, no a minilaky. A to ne ledajaké, ale efektové. A protože jsem měla po zkoušce a chtěla jsem se odměnit, tak se mnou putoval odstín Little Carnival domů. Ve výprodejovém košíku jsem mu koupila i minikamaráda v krásně modré barvě Blue way.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Začnu od nelimitkového končícího minilaku. Je tmavší než se zdá v lahvičce, ale nádherný. Má kulatě střižený akorát široký a relativně dlouhý štěteček (hurá, konečně někoho napadlo, že minilak nemusí mít miništěteček), ideální konzistenci a lakuje se s ním skvěle. Kryje skoro hned v první vrstvě a schne průměrně rychle. No a za 20 Kč? Kdo touží po neonkách, ať projde stojan, protože jsem viděla svítivě žlutý a zelený.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Little Carnival je strašně zábavný nadlak. Obsahuje netřpytivé hexagonky v pastelové žluté, zelenkavé, bleděmodré, meruňkové, tmavě modré a červené. Krom toho jsou v něm ještě černé proužky. Je hustý, skoro neteče. Rozmístit hexagonky po nehtu není bez práce, hodně jich ale ulpívá na štětečku a na nehet se docela ochotně přesouvají, jen to chce trochu poťufat, aby byly všude po nehtu. Topcoat pak případně nerovnosti schová. Schne rychle a s topcoatem v pohodě držel 3 dny, pak jsem odlakovala.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A odlakovala jsem jen proto, abych vyzkoušela jinou kombinaci. Nutno podotknout, že sundat Little Carnival z nehtů je za trest i alobalovou metodou. Odpije se lak a hexagony se přicucnou k nehtu a některé šly dolů jen odškrábnutím. Už když jsem ve výprodejovém stojanu viděla ten modrý lak, těšila jsem se, jak bude s efektovým ladit. Bohužel na něm ale zanikaly ty tmavší hexagonky a černé čárky, zato na bílém podkladu vynikl. Tak jsem chtěla zkusit světlý podklad a volba padla na světloučkou, skoro bílou, baby blue z limitované edice Catrice – Candy Shock v odstínu Play it Blue. A to je teprve pecka a ještě ji asi někdy zkusím s matným nadlakem. Takže prosím, záplava fotek…

DSCN5035 DSCN5032 DSCN5034 DSCN5031

Mě tahle manikůra baví, bílý/světlý základ ji dělá elegantní a barvený bláznivý topcoat hravou a letní. Minilak stojí 29 Kč a v limitce najdete ještě emo kombo červených a černých hexagonek a kombinaci třpytivých růžových, stříbrných a černých (kýč, který, neptejte se mě proč, mizí ze stojanů nejrychleji).

Lakové maniačky by určitě tuhle limitku neměly přehlédnout, a já přemýšlím, že si koupím ještě jeden malý karneval do zásoby, protože nějak rychle mizí 🙂

Markéta

P.S. Dochází mi rychleschnoucí topcoat. Nějaké tipy na nový? Láká mě zkusit kombo podlaku a nadlaku od Catrice, který by měl prodloužit výdrž manikúry (aneb teď hodně oblíbená filosofie gelů negelů). Tím že mám hodně laků od Catrice, by se s nimi mohlo tohle kombo kamarádit, ale ráda se nechám inspirovat ověřenými produkty.

2 thoughts on “Pocket me od Rival de Loop Young

  1. Jé, ten modrý se mi líbí 🙂
    Z rychlolaků můžu doporučit Insta-dri od Sally Hansen. Průhledná červená lahvička, k sehnání v dm a občas ho zahlédnu i v Tetě, za stovku. S většinou laků uschne opravdu rychle a prodlužuje jejich výdrž, v pohodě zvládnu týden zcela bez oprav, pak odlakovávám, protože je čas na novou barvu 🙂
    Doufám, že bude časem recenze na ten podlak od Gabrielly Salvete, který byl v jiném článku, jsem docela zvědavá na účinky 🙂

    1. Díky za tip. Vím, že Insta-dri část lidí miluje a část zatracuje, tak jsem ráda za další pozitivní ohlas.
      O GS podlaku nejspíš něco napíšu, ale chci mu dát víc času. Zatím se mi ale zdá fajn 🙂
      M.

Zanechat Odpověď

