Nová kosmetika Douglas II

Dala jsem si trochu na čas, ale přináším recenzi druhé poloviny produktů z výhry v soutěží s parfumerií Douglas. V první části jsem se podívala na zoubek štětci, kajalce, laku na nehty a stínu, dnes vás čeká rtěnka a konturka, báze pod oční stíny a korektor. A nakonec také celkový dojem z kosmetiky a můj největší favorit.

20150530_140950

Jako první si beru na řadu korektor Covering Concealer. Ten mi přišel v odstínu č.1, existuje ještě odstín č. 2. Z oficiálních stránek nejsem schopná poznat, jaký je mezi odstíny rozdíl, zdá se mi, že v barevném podtónu, oba vypadají světle.

Korektor je ve stříbrném lesklém balení se šroubovacím mechanismem. Produkt vylézá do štětečku na opačném konci. Musím říct, že jsem si nejdřív myslela, že mi produkt přišel vyschlý. Točila jsem a točila, a nic. Nakonec ale korektor vylezl. Štětečkový mechanismus bohužel nefunguje zrovna dokonale. Docela obtížně se koriguje množství produktu a ten navíc nevyleze na špičce štětečku, ale spíš tak bokem.

Další problém u mě nastal v odstínu, protože č.1 je na mě prostě růžový (a i objektivně, je prostě růžový). Tudíž na moje kruhy pod očima není ideální, protože ty by zlikvidoval spíš žlutý podtón. Navíc tedy krycí schopnosti korektoru jsou dost diskutabilní, no posuďte sami. Nahoře bez korektoru, dole s.

DSCN5062

Poslední problém u mě spočívá v používání minerálního makeupu. Když jsem použila korektor pod MMU v takové vrstvě, aby krycí schopnosti byly trochu patrné, MMU mi pak ulpěl nerovnoměrně na korektoru. Pokud dám korektor na MMU, je patrný růžový odstín. Ve zkratce, nesedli jsme si. 1,5 g korektoru seženete za 379 Kč.

Na bázi pod oční stíny jsem byla zvědavá. Když jsem rozebírala balíček, říkala jsem si, co tam dělají dvoje oční stíny, a proč jedny váží jinak než druhé? Ahá, to béžové je báze! No tak to teda nevím, jak bude fungovat.

20150530_141346

Báze má zvláštní konzistenci velmi hutného pocitově mastného stínu, který ale nejde příliš nabrat prstem. Zkusila jsem tedy nanášet štětcem z přírodních vláken a to šlo dobře. Báze je matná, pleťová, nádherně sjednotí oční víčko a jakoby ho vysuší. Barvu následně naneseného stínu ale nezvýraznila, možná dokonce i trochu utlumila, tedy problém č. 1. Problém č. 2 je ve výdrži. Stíny s bází mi drží možná o dvě hodiny déle neslité v jedné čárce, ale 3 hodiny výdrže je dost slabý výkon. Bázi jde ale dobře použít jako klasický stín pro základ líčení. Za 259 Kč dostanete 2,8 g produktu. Za tuhle cenu si ale prosím raději kupte fungující a osvědčený ArtDeco.

A když už vidím červeně z nefukční „báze“, spravme si náladu něčím červeným. A to konturkou a rtěnkou. Konturka v odstínu 6 – Rouge Petard ladí bezvadně s matnou rtěnkou v odstínu 6 – Smoothie framboise, obě jsou v klasickém výrazném červeném odstínu bez teplého či studeného podtónu.

DSCN5054

Konturka je klasická dřevěná pastelka. Tuha je sušší konzistence, je ale měkká a maluje se s ní dobře, není potřeba s ní nějak rýt. Upřímně nevím, jak konturku hodnotit, protože matné rtěnky většinou nemají tendenci zalézat do vrásek nebo se rozpíjet, takže ani zde se nic takového nekonalo. Protože podobný odstín rtěnky doma mám jen jeden a také matný, neměla jsem možnost otestovat konturku proti rozpíjení. Pořídíte ji za 149 Kč a obsahuje 4 g.

DSCN5056

Rtěnka podle mě působí luxusním dojmem. Je docela maličká a štíhlá, v matném černém hranatém obalu se stříbrným nápisem Douglas. Až uvnitř najdete název rtěnky a příjemným detailem je vyražené logo drogerie na vlastní rtěnce. Rtěnka je ze začátku sušší, pak se ale zahřeje a po rtech příjemně klouže. Přestože se jedná o matnou rtěnku, nijak zvlášť nevysušuje a není nepříjemné ji nosit. Rtěnka má zvláštní parfémovou vůni, něco jako vanilka s bílými květy. Ze začátku byla hodně intezivní, teď naštěstí ustoupila, protože ta vůně byla skutečně nejedlá a ze rtů byla poměrně dlouho cítit. Na rtech vydrží bez problémů pití, větší jídlo ji ale bezpečně zabije. Rtěnku koupíte za 299 Kč za 3,5 g.

DSCN5075

Po ozkoušení všech produktů musím vybrat favorita, a tím je lak z první recenze. Svou barvou, svým schnutím i svou výdrží. Musím říct, že mě to trochu mrzí, protože jsem se opravdu těšila na rtěnku nebo na stíny a ani jedno mě neoslnilo.

Celkově však musím říct, že jsem od kosmetiky čekala víc. Přece jen se jedná o produkt z parfumérie (i když je to private značka) a i ceny tomu odpovídají. Dva produkty z osmi u mě úplně selhaly, a to báze pod stíny, která se jako báze nechová, a korektor (možná pouze výběrem odstínu, i když to krytí není moc velké). Nehodnotím kajalku, protože tento typ produktů nepoužívám. Stíny, štětec, konturka i rtěnka jsou fajn, ale ničím mě nepřesvědčily pro další nákup, nejsou špatné, jsou prostě průměrné. Stíny znám i z drogerie více pigmentované a méně prášivé. Rtěnky umí skvělé třeba Catrice za méně než poloviční cenu, za stejnou cenu získáte u Sephory mnohem větší výběr odstínů a i o něco lepší kvalitu. Opravdu nadšená jsem z laku na nehty, jenže je ho pouze 5 ml za 149 Kč! Navíc se mi nikde nepodařilo vypátrat složení jednotlivých produktů, což mi u korektoru, báze pod stíny a laku na nehty opravdu chybí.

Takže nadšení a doporučení se bohužel nekoná. Už jste zkoušely některé novinky Douglas? Jaké jsou Vaše dojmy?

Markéta

4 thoughts on “Nová kosmetika Douglas II

  1. To krytí korektoru je tedy spíš legrační.
    Pořád dumám, jak má fungovat pudrová báze… Klasické báze fungují právě proto, že jsou mastné a pudrový produkt na ně přilne. Ale tady fakt netuším… 🙂
    Jinak jsem koukala na celý stojan a nic moc mě neláká, zvlášť za tu cenu… Jediné, co mě celkem zaujalo, byly zapečené třpytivé rozjasňovače, ale v těch jsou zase megatřpytky, takže to není moc nositelné… 🙂

    1. Korektor se moc nepovedl no. U té báze netuším, možná jak trochu vysušuje víčko, tak to mělo bránit proti maštění a tím pádem slévání, ale moc to nefunguje.
      No a ty ceny jsou hodně nadsazené 😀
      M.

Zanechat Odpověď

