Nové červnové přírůstky

Přešla jsem do prázdninového režimu, chtěla jsem tenhle článek stihnout ještě před odjezdem do Vídně, ale nějak to nevyšlo. Takže trošku opožděně, novinky za červen. Hodně z nich už jste viděli a z nových novinek (jakože to co jsem si ještě nikdy před tím nekoupila) jsem opravdu nadšená.

DSCN5159

Začnu mými stálicemi, deodorant od Alverde, který zvládá odsmraďovat i v takových vedrech jako jsou teď. A do zásoby jsem pořídila tekuté linky od Catrice, které KONČÍ! NÉÉÉÉ! Co si teď počnu? No, nejspíš se vrátím k osvědčeným Essence linkám, které bývaly jen o pidifous horší než Catrice. Mimochodem právě probíhá výprodej končících výrobků Catrice, vše je za 55 Kč, takže akci určitě nepřehlédněte.

DSCN5160

Léto a citróny, neodmyslitelná kombinace. Prosím užívat vnitřně i zvnějšku. Je jasné, že kombinaci Citrón-bazalka v limitce od Yves Rocher jsem nemohla odolat. Cestovní balení už je v půlce. No a rodiče mi z Itálie krom citrónové marmelády a bonbonků přivezli i pidimýdlíčko, které voní jako pravý nefalšovaný italský citron.

DSCN5161

Už jste viděli i tyhle mrňousky od Rival de Loop Young. Limitka už je asi definitivně vyprodaná, ale minilaky za 20 Kč určitě ještě seženete ve výprodejových košících. Na to kolik stojí, jsou vážně super a mají parádní štěteček.

DSCN5166

Došel mi taky šampón, a tak jsem dala na radu Zdeňky a pořídila bahenní šampon Rhassoul od Urtekramu. Ono v tom je fakt bahno! Z lahvičky teče bahno, vyčucháte z toho bahno (když se budete snažit). Řekla bych, že změnili složení s novým balením, protože tuším, že dřív byl bezsulfátový, ale coco-sulfate mi hlavu nedráždí. Baví mě mátová vůně (zvlášť v těhle parnech) a na recenzi si ještě počkejte.

DSCN5162

A poslední, do čeho jsem šla trochu z obavami, je basecoat a topcoat 3-step system od Catrice. Je to koncept laků s dlouhou výdrží bez zapékání v lampě, se kterými se momentálně roztrhl pytel. Dáte base coat, na něj lak od Catrice, na to topcoat a tadá, týdenní výdrž (tvrdí výrobce). Laků od Catrice mám hodně, zahraniční recenze vypadaly slibně, tož jsem do těch lakošů každý za necelou 100 Kč šla. Nechci předbíhat, ale vypadá to na PECKU ROKU. Mám je asi 14 dní a stačila jsem otestovat jen na dvou lacích… to o něčem vypovídá, ne? Nadšená recenze na sebe nenechá dlouho čekat, jen chci ještě zkusit nějaký ten třpytivý a asi i matný lak (i když tam tomu bez topcoatu nevěřím).

SPOILER ALLERT: zdá se, že funguje i na jiné značky

DSCN5167

Ještě jsem si teda pořídila pižamko a šaty, jenže jsem je nestihla vyfotit a teď se perou, takže budou až v červencovém článku.

Jaké byly vaše novinky? A jak snášíte tahle vedra? Já si jako teplomil snažím nestěžovat, ale i na mě už je to krapet moc.

Markéta

5 thoughts on “Nové červnové přírůstky

  1. Mě s tím výprodejem Catrice fakt všichni štvete… já chodím okukovat stojan každý den a u nás se asi paní prodavačky nedoslechly, že nějaké výprodeje začínají… všechno je pořád za původní ceny 🙂
    Jůů, to mě těší, že zkoušíš ten bahenní Urtekram. Těším se na recenzi 🙂

    1. Taky jsem si všimla, že strašně záleží na personálu prodejny. Na Budějovické, třeba paní dali žluté cedulky v úterý místo v pondělí, už v pondělí ale byly končící věci notně vyzobané. Paní prodavačky si je na drzo vybraly předem.

  2. Jéé, taky jsem byla ve Vídni! Ukořistila jsem tam 4 lahvičky různých šamponů a asi jsem našla vítěze několikaletého šamponového klání! SANTE naturkosmetik pro objem s hennou! Bez SLS, SLES, ALS, Scoco-S…. Hlava mě nesvědí (není po čem), vlasy neplihnou, tolik se nemastí… Co víc si přát?
    No a mimo jiné mám z Vídně bázi pod oční stíny, štětce, krémy…. Jen paletkám očních stínů z Primarku se raději vyhněte! Jsou hezké, ale pigmentace je nulová.
    Zdraví Zuzka 🙂

    1. Santé? tak to si píšu za uši. Primark jsem nějak nenašla, zato jsem vlezla do Müllera, žes omrknu ten rozšířený stojan Catrice, a jako jsem z toho děsně rozčarovaná. Všecko upatlané, vybrané, limitka vyprodaná, takže jsem si nakonec nepořídila nic.

      1. Jojo, Santé, dá se sehnat i u ČR, i když tak o 40-50 Kč dráž. Z Müllera mám od Catrice dvoje Liquid Metal stíny; hnědé 090 a zelenomodré 100 a oboje jsou nádherné! A pak světoznámou bázi, která je u nás vždycky vyprodaná.
        Jinak jsem teda taky nebyla moc nadšená, přesně jak píšeš…

Zanechat Odpověď

