Host post: Yves Rocher Low ShamPoo

Moje milé čtenářky (a milí čtenáři?), dnešní článek je taková novinka na blogu. Moje kamarádka Zuzka už nějaký ten pátek hledá ideální šampón (má to s hledáním ještě horší než já, protože má dlouhé rovné vlasy, které snadno ztrácí objem) a krom toho prostě ráda zkouší novou kosmetiku. Vždycky si o nových objevech nebo přešlapech pěkně pokecáme. Nedávno mi komentovala některý s příspěvků docela rozsáhlým hodnocením novinky od Yves Rocher, nepěnivého šampónu, a tak jsem jí navrhla, jestli nechce rovnou napsat celou recenzi. Zuzka se toho ráda chopila a vypadá to, že to nebude její poslední článek, protože do blogu se sama zatím pouštět nechce, ale ráda by občas nějakou recenzi napsala.

Tak dnes tedy Zuzky host post: nepěnivý šampon Yves Rocher

Bez názvu

Zdravím všechny milovníky bezsulfátové péče o vlasy! Dnes se podíváme na zoubek novince od Yves Rocher a tedy jejich Nepěnivému šamponu pro každodenní použití.

Tenhle šampon není ani tak šamponem, spíš se přikláním k tvrzení výrobce „jemný čistící krém“. Od šamponu totiž očekávám, že si namočím hlavu, nanesu přípravek, pošmrdlám vlasy, opláchnu a jdu. Tahle věcička se ale chová trošku jinak…

2

Po vymáčknutí z tubičky vás čeká hutný krém, asi jako hodně výživný kondicionér. Vůně je taková květinovo-bylinková. Pokud jste měli od YR jejich šampon na objem vlasů, tohle voní úplně stejně, jen trochu jemněji.

Při prvním mytí jsem „šamponovala“ třikrát. Bála jsem se, že nebudu mít pořádně umyté vlasy, ale moje obavy byly v tomto směru zbytečné. Druhý den jsem myla na dvakrát a ostatní dny už jen jednou. Kvůli né úplně komfortnímu zacházení mám obrovskou spotřebu.

S normálním šamponem si totiž nanesu jen malou kapičku a rozpěním na hlavě, potom smyju a následně šamponuju už s obvyklým množstvím hlavu i celou dálku vlasů (mám je po zadek). S tímhle miláčkem jsem se na to zprvu snažila jít stejně, o několik dní později jsem ale přišla na rafinovanější způsob mytí.

3

Na mokrou hlavu nanesu krém, přesvědčím se, že je úplně všude, poté si postříkám hlavu sprchou a pak až můžu začít umývat. Kdo už máte zkušenosti s málo pěnivými šampony asi víte, že musíte mít víc mokré vlasy, aby šampon aspoň trochu napěnil. U tohoto výrobku se ale žádné pěny bát nemusíte. Nepění. Vůbec.

Za nepěnění může celkem unikátní složení. Výrobce slibuje, že je výrobek bez sulfátů, silikonů, barviv a parabenů. O složení by asi víc napsala Markéta, já můžu za sebe pouze konstatovat, že v něm neshledávám nic problematického.

pozn. Složení není sice žádná příroda, ale hlavní složky, kterým je dobré se vyhnout, v něm nenajdete. Všechny 3 alkoholy mohou mít dráždivé účinky. Z přírodních složek obsahuje šampón výtažek z květů hlohu. Sojový olej, který je na konci složení, by mohl být nahrazen nějakým plnohodnotnějším olejem, tenhle lisovaný za vysokých teplot, takže v něm už moc dobrého nezůstalo. Markéta

4

No a teď už konečně k účinkům! Moje vlasy jsou dlouhé, jemné, rychle se mastící, ale jinak zdravé. Pokožku mám ale suchou a většina šamponů se SLES mi hlavu dráždí. O SLS nemluvě.

Už při oplachování cítím, jak jsou moje vlasy hladké a jemné. Měkké a prostě úplně dokonalé. Ztrátu objemu a připlácnutí vlasů k hlavě ale nepozoruji. Ani rychlejší maštění se nekoná. Měl by to tedy být dokonalý mycí prostředek…

Proč tomu tak není? Musím ho vymývat tak 10 minut, než mám pocit, že už ho víc nevymyju. Mám ráda vrzající vlasy při oplachování, což s tímhle výrobkem nehrozí. Pobyt ve sprše/vaně prodloužený o 10 minutové vymývání krému příliš nesvědčí mému ekzému, takže další mytí tímto krémem absolvuji pouze v případě hodně podrážděné pokožky hlavy, jinak mě asi nic nedonutí.

Mycí krém bych ale úplně nezatracovala. Pokud máte suché, lámavé a třepící se vlasy, určitě ho zkuste. Pro jemné vlasy ale doporučit nemůžu. Zkoušela jsem ho použít i jako kondicionér, ale v tomto směru je na moje dlouhé kadeře krátký.

A co vy? Zkoušeli jste už tuhle novinku?

Zdraví vás Zuzka

 

3 thoughts on “Host post: Yves Rocher Low ShamPoo

  1. Mám ho na pořadníku, tak jsem zvědavá, jak si poradí se suchými vlasy! 🙂 Jen by mě zajímalo – je potřeba nanášet ještě kondicionér?
    Jinak na jemné vlasy by mohla Zuzce sednout vlasovka Live Clean (kanadská přírodní, bezsulfátová, exkluzivně v některých Tesco obchodech a nebo na internetu) – jedinci s jemnými a rychle se mastícími vlasy bez objemu si ji moc pochvalují. Jinak proti vysušování pokožky hlavy bojovat fénováním chladnějším vzduchem, aby se voda rychle odstranila a nestihla tolik vysušovat (a navíc to dodá vlasům objem). Holt ekzematická pokožka se s vodou moc nekamarádí, znám to z vlastní zkušenosti 🙂

    1. Ahoj Zdenule,
      během mého testování jsem žádný jiný prostředek na vlasy nepoužila. Tedy žádný kondicionér, žádnou bezoplachovou péči, nic. Myslím, že to aspoň na moje vlasy potřeba nebylo, byly dost hladké a žádnou jinou péči prostě nepotřebovaly. Nicméně protože mám vlasy rovné, hladké a jinak zdravé, moc se mi necuchají. Když jsem ale zkusila vlasy umýt normálním šamponem a pak dát tenhle krém, vlasy sice byly hladší, ale po každém jiném kondicionéru je to lepší…
      Díky za tip, nakoupila jsem teď Santé kosmetiku, která se zdá být taky moc fajn, ale až dojde, mrknu v Tescu 🙂
      Jinak ano, fénuji studeným vzduchem a všem to můžu vřele doporučit. Když vlasy nechám volně uschnout, víc mě svědí hlava.

      (Jinak se omlouvám, že odpovídám až teď, ale užívala jsem si vínečka v Paříži)
      Zuzka

Zanechat Odpověď

