Catrice – Nude Purism

Taky vás štve to zpoždění limtovaných edic? Bývaly to týdny, teď už se české Rossmanny nezastaví před ničím a stále se ohánějí tvrzením, že se musí vyprodat limitka na všech prodejnách, než můžou zavést novou. S tímhle přístupem se u nás březnová limitovaná edice Nude Purism objevuje v půlce července. Jako nechci prudit, ale ona kosmetika má taky dobu spotřeby. To jen trochu negativizmu na začátek, zbytek bude v mnohem veselejším duchu.

Ale jak se říká, kdo si počká, ten se dočká, a zrovna tady bylo čekat na co. Celá limitka se nese v duchu nude líčení oživená bledě modrou. V nabídce jsou dvě paletky po 4 očních stínech, rozjasňovač, 4 různé nude rtěnky a 4 laky na nehty.

10801828_767114463379799_504553966484539283_n

Od začátku jsem chtěla rtěnku v nejtmavším odstínu 03 Delicate Rosewood uvažovala jsem nad bleděmodrým lakem 03 Pure Blue. No ale nakonec jsem neodolala ani rozjasňovači Pure Shimmer Highlighter.

20150710_081655

Začnu lakem, tradiční kulaté balení s víčkem přizpůsobeným limitce, tedy matným s nápisy Nude Purism. Má širší štěteček nového rovnějšího střihu, takže už není sázka do loterie, jestli si domů přinesete použitelný lak nebo štětku na záchod.

20150710_082133

Lak je bleděmodrý trochou třpytek, které najdete v lahvičce, ale na nehtech spíš ne. Nádherná baby blue schne do lesku a vypadá skvěle na bledé i opálenější pokožce. Dělá podobný efekt jako bílé nehty, jen je krapet měkčí. K plnému krytí stačí dvě vrstvy. Výdrž samotného laku neposoudím, protože testuju 3 Step System od Catrice. 10 ml stojí 75 Kč.

Nečekaně jsem si pořídila rozjasňovač. Ano, já, která se teprve před rokem naučila používat tvářenky. Prostě pro mě byly zbytečností. Jenže tenhle rozjasňovač je krásný od balení, přes design, odstín až po efekt.

20150710_081722

Balení je bytelný průhledný plast a v něm je zasazeno 5g neutrální šampaňské barvy. Někdy se tváří víc do růžova, někdy do zlatava, někdy víc stříbrně, záleží i na světle. Úžasný efekt dělá už jen motiv včelí plástve s některými dílky cik cak 3D do prostoru. Vlastní pudr je velmi jemný, bez třpytek jen spoustu perleti. Přesně to se mi líbí. Na pleť se dostanou všechny odstíny, které lze vypozorovat v balení, jen mi je foťák nevzal.

20150710_081828

Highlighter je dobře pigmentovaný, ale zas při nanášení štětcem mi nepřišlo, že by se to s ním dalo přehnat. Na tváři drží, nikam neputuje a našla jsem ho i večer po celém dni. 5 gramů vás vyjde na 128 Kč, pro mě je to finální investice do rozjasňovačů, protože mi myslím vydrží věky.

A jako poslední slibovaná rtěnka, tedy podle výrobce Gentle Lip Colour. Ta je v hubeném černém matném balení s lesklými nápisy Catrice a Nude Purism. Byť vypadá drobně, v ruce její hmotnost cítíte, a to se mi líbí. Mám prostě ráda, když rtěnka dobře sedí v ruce, a to Catrice velmi dobře umí. Navíc víčko s cvaknutím zapadá do těla rtěnky a drží, takže se vám nikde v kabelce neotevře.

20150710_081910

Rtěnka jemně balzámovitě voní, je to taková ta jemná neutrální vůně jeleního loje. Jak označení „jemná barva na rty“ vypovídá, jde o hydratační rtěnku, takže její pigmentace není nijak závratná, za to je na rtech velmi příjemná.

Odstín Delicate Rosewood je přesná barva mých rtů, konečně jsem tedy našla ideální Nude, tedy moje rty ale lepší. Tyhle neutrálnější barvy neumím moc popisovat, ale zkusím to. Je to tlumená červeno růžová s nádechem do hněda. Trochu jsem se zalekla, když jsem si všimla že obsahuje i miniaturní třpytečky, ty ale nejsou na rtech vidět.

20150710_082032

Protože je to hydratační rtěnka, nedrží na rtech nijak dlouho, pití ještě zvládá, ale žádné jídlo nepřežije. Po dvou až třech hodinkách potřebuje obnovit. Přestože je ale velmi balzámovitá, nerozpíjí se do okolí rtů ani se neslévá do vrásek na rtu. Opravdu hydratuje a na rtech ji vůbec nevnímám. 3 gramy vás přijdou na 128 Kč.

Na závěr rtěnka a rozjasňovač v akci spolu s jemnými stíny a pro mě povinnou linkou. Myslím, že se mi podařilo hezky zachytit jak odstín rtěnky, tak efekt rozjasňovače (nad pihami, kdybyste ho náhodou neviděli).

Ze všech tří produktů jsem moc nadšená, opravdu mě baví. Jedinou mouchu, kterou jsem byla schopná odhalit, je to, že se jedná o limitku, navíc rychle se vyprodávající limitku. Aspoň už ale vím, jaký odstín rtěnky pro sebe hledat (a půjdu s posledním ždibcem do obchodu pátrat po přesně takovém).

Už jste něco z Nude Purism ukořistily?

Markéta

13 thoughts on “Catrice – Nude Purism

    1. Děkuju :D, ale to vytrhávání abych nevypadala jako Brežněv, je peklo.
      Já nad tou paletkou dumala, nad tou s modrým stínem, ale nakonec jsem ji tam nechala. Jakou máš ty?
      M.

      1. Co bych dala za trhání… To já dělat nemůžu, nic by mi nezbylo. 😀
        Právě tu s tím modrým stínem, zdála se mi o fous pigmentovanější než ta druhá. Ale zatím jsem nezkoušela na oku, tak nic víc nepovím. 🙂

    1. Tak tahle limitka jde docela na dračku, tak se třeba dočkáme dřív. Z té dolls mě toho zas tolik neláká, krom těch roztomilých tetovaček, ale samozřejmě uvidím, až jaká bude v reálu. Mrzí mě, že u nás nebude letní Nomadic Traces, ty laky!

      1. Já miluju ty jejich matné kulaté stíny a v té panenkovské limitce budou hned 3 odstíny dělané přesně pro mě! Tak snad aspoň podzimní novinky dorazí včas. Nutně totiž potřebuju to našedlé konturovací duo 🙂

      2. Ty kulaté stíny jsou suoer, jen se mk rozpadly, ale,jimak je mám taky ráda. Z novinek se těším hlavně na ty zapečená tria, protože jejich zapečené stíny byly the best.
        M.

  1. To zpoždění mě taky štve…u nás třeba je tahle limitka v jednom Rossmannu a v druhém se pořád krčí zbytečky té staré

Zanechat Odpověď

