Catrice – Revoluční 3 step system

Dovolte, abych vám představila kandidáta na produkt roku, tedy base coat a top coat pro dlouhotrvající manikúru od Catrice. Ve zkratce, rychle to schne, krásně se to leskne a neuvěřitelně dobře to drží, to vše za necelou stovku 10 ml každého.

DSCN5053

O co jde. Laky spadají do konceptu dlouhodržící manikúry bez nutnosti použití zapékací lampy a poškozování nehtu. Nejprve se má použít base coat, který zarovná povrch nehtu a také ho chrání před obarvením. Pak se mají nanést dvě vrstvy barevného laku Catrice a nakonec zapečetit top coatem, který dodá lesk a chrání barevnou vrstvu. Takto nalakované nehty mají vydržet až 8 dní. A jaká je realita?

Začnu podkladem. Lak v neprůhledné lahvičce je poněkud hustší a gelovitý, na štětečku (u Catrice inovovaném, ideálně širokém a rovně střiženém) ulpívá relativně hodně tekutiny. Na nehet se ale nanáší bez problémů. Zaschlý je do 10 minut, zmatní a stále působí lepkavě, při klepnutí nehtů o sebe se ale neotiskne. Prozkoumala jsem i složení, lak je 5-free.

Na nehet pak klasicky nanesu dvě vrstvy barevného laku. Zkoušela jsem i jiné značky než Catrice a 3-step system funguje plnohodnotně i s nimi.

Nakonec nanesu top coat, který je ideálně tekutý, také 5-free, za chvilinku uschlý (a urychluje i zaschnutí barevné vrstvy) a neskutečně lesklý.

DSCN5079

Už jen to, jak nehty vypadají luxusně nalakované, se mi moc líbilo, ale zvědavá jsem byla hlavně na slibovanou výdrž. S tím, že laky mi vydrží s normálním base a top coatem maximálně 4 dny ve stavu, kdy jsem ochotná je nosit. Popravdě jsem se dost bála vyhozených peněz, české recenze jsem nenašla, zahraniční se různily (ale ono taky záleží na technice lakování). 3 step system mě ale neskutečně překvapil. Ono to vážně drží.

 

Takhle vypadal lak po 4 dnech. Na prostředníčku se mi kousek odštípnul, tenhle nehet ale byl roztřepený před lakováním a hodně jsem ten týden makala v laborce (takže hodně vody na nehet). Na ostatních nehtech byly jen ošoupané špičky, které jsem znovu zalakovala barevným lakem a topcoatem, a lak mi tak vydržel ještě další tři dny. Odlakovávala jsem, protože už mě nebavil, ne že by nevypadal pěkně!

Podrobila jsem ho také zkoušce s glitrovým lakem, který nedrží moc dobře (max 2 dny) a schne do poměrně hrubého povrchu. I tady topcoat udělal krásný lesk, do plné hladkosti povrchu by ale byly potřeba dvě vrstvy. Na nehtech s 3 step systémem vydržel 4 krásné dny, pak jsem si všimla lehkých oprýskanců, které by nebyl problém opravit, ale chtěla jsem zkusit nový lak z limitky Nude Purism.

11748336_1167584266602065_36991452_o

Pure Blue jsem měla nakonec na nehtech celých 9 dní a to v polních podmínkách při sjíždění Otavy. Lak jsem nosila 3 dny, pak jsem znovu zalakovala špičky barevným lakem a celý nehet přetřela ještě jednou vrstvou topcoatu a tak jsem vyrazila na vodu. Samozřejmě, že špičky nevydržely zalakované, lak se ale skutečně odštípl jen na stále ještě roztřepených prostředníčcích. Na ostatních nehtech byly jen trochu poškrábaný topcoat popřípadě prasklina v barvě, lak ale držel na místě. Obstojně mi tak ochránil nehty před úplným přesušením a zničením ve vodě.

Dolů lak dostanete úplně klasicky odlakovačem a metodou přizpůsobenou použitému barevnému laku (na třpytky jedině alobalovou).

Za mě je tedy 3 step system od Catrice naprostá bomba a můžu doporučit všemi deseti.

Už jste tohle kombo zkoušely? Jaké máte osvědčené superdržáky?

Markéta

6 thoughts on “Catrice – Revoluční 3 step system

    1. 😀 možná jsem to s těmi 10 minutami nadsadila, ono taky záleží, jak moc teplo je. Každopládně bez base coatu jsem nezkoušela, tak nevím, jestli výdrž manikůry jen s top coatem bude taky tak dlouhá.
      M.

  1. Ahoj 🙂 práve včera som si to kúpila ale ešte som neskúšala mám to v pláne dnes 🙂 Ďakujem za recenziu aspoň viem že som peniaze neminula zbytočne 🙂 Taktiež som len teraz narazila na tvoju stránku 🙂 je vážne pekná. Určite ešte niekedy navštívim 🙂

Zanechat Odpověď

