Nevyužitá kosmetika, aneb giveaway

Znáte to, něco si pořídíte, něco vyhrajete, něco dostanete, použijete to jednou nebo dvakrát, zjistíte, že vám to tak úplně nesedí a schováte na dno šuplíku. Tak se mi tu nahromadilo pár kousků a říkala jsem si, že by pro ně některé z vás mohly mít větší využití. Nakonec bylo kousků víc než pár, a tak jsem je rozdělila do dvou balíčků, takže si můžete vybírat.

Balíček č. 1: Barevný

V prvním balíčku najdete dva laky: Pískový Stars v odstínu Intense Coral od Gabriella Salvete, který jsem lakovala asi dvakrát. A tyrkysový O.P.I. v odstínu Sky, který je úplně nepoužitý a neotevřený.

Dále perleťový stín od Bourjois v odstínu Maxi Blanc, který uvnitř obsahuje štěteček a zrcátko. Zkoušela jsem ho jen jednou štětcem. Je spíš smetanový než bílý a obsahuje zlatavou perleť. Pigmentovaný je tak průměrně, bude vypadat krásně ve vnitřním koutku nebo i jako rozjasňovač.

Dále v balíčku najdete korektor od Douglas, který jsem zkusila asi 3x. Nesedl mi odstín, protože má výrazný růžový podtón. A konturovací červenou tužku na rty taktéž od Douglas, stejný odstín konturky už doma mám, takže je pro mě zbytečná. Zkoušela jsem jednou. Recenzi produktů najdete tu.

A posledním produktem v prvním balíčku je fungl nový štětec na makeup od  L’Oréal, který jsem dostala k nákupu. Protože používám výhradně minerální makeup, pro štětec nemám využití. Je z umělého vlákna a na omak mi přišel příjemný.

Balíček č. 2: Tmavý

V tomto balíčku najdete hned 3 laky: Nový neotevřený šedý pískový od Jordana v odstínu Stormy Gray. Jako bonus 3-free (a mně přijde podle složení i 5-free). Černý s tmavě modrými třpytkami od Essence z limitované edice Twilight Breaking Dawn v odstínu Jacob’s Protection (mimochodem ten název mi vždycky přišel hrozně srandovní, asi jsem zkažená). Lakovala jsem ho jen jednou, pak z mně neznámého už nikdy. A mint se zlatými šupinkami Catrice Mint Me Up, který podobně jako Essence už neseženete. Je to velmi zajímavý lak, který ale nelichotí odstínu mých rukou, rozhodně bude sedět teplejším typům a opálené pokožce. Prohlédnout si ho můžete zde, lakovala jsem jej 2x.

Také v tomto balíčku najdete stín, a to tmavě modrý od veganské přírodní značky Cosm’etika z Ladyboxu. Stín jsem jen zkoušela na prst, proto je rozbalený, nikdy nebyl používán.

Posledním produktem v balíčku je Kajal od Douglas, což je produkt, který nepoužívám ani používat neumím. Zkusila jsem ho 1x na swatch a jednou zkusila na oko. Moje lajcké dojmy najdete v této recenzi.

Všechny produkty samozřejmě pošlu očištěné.

Podmínky soutěže jsou opravdu prosté:

1. Napište mi do komentářů, o který balíček máte zájem.

2. Ať to není taková nuda, tak se se mnou podělte o nějaký váš letní zážitek nebo plán. Čím dobrodružnější nebo bláznivější, tím lepší.

3. Pokud lajkujete mojí stránku na facebooku, můžete přidat ještě jeden komentář a máte větší šanci vyhrát. Jen mi do komentáře napište, pod jakým jménem vás v lajkerech najdu 😉

A pak už jen počkejte na vyhlášení, které proběhne 8.8.2015.

A já mizím na skoro 14 dní do Řecka, snad se mi podaří nastavit aspoň 1 článek do zálohy. Užívejte léta a těším se na všechny soutěžní komentáře.

Markéta

9 thoughts on “Nevyužitá kosmetika, aneb giveaway

  1. Teda, tady se někdo má! Pořádně si těch 14 dní v Řecku užij, a trošku jim pomož s ekonomikou, mají prý skvělou bioaroma kosmetiku (určo znáš). A k tématu: Líbila by se mi jednička – hlavně teday kvůli tomu tyrkysovému opičákovi, a světlým stínům a štětci (tekutý make-up sice často nepoužívám, ale na masku super).
    Můj letošní plán je Slovenský ráj, už se těším, až si protáhnu kosti 🙂 A po létě bych ještě chtěla zkusit nějaký poznávací zájezd, tak uvidíme, jak to dopadne 🙂

    1. BioAroma už jsem loni na Krétě zkoumala, ale úplně mi neseděly vůně, třebas ale letos změním názor 🙂
      Tak přeju, ať ti vyjde počasí a na podzim nějaká pěkná poznávačka.
      M.

  2. Ahoj 🙂 líbí se mi barevný balíček a FB sleduju jako Bára Zulkovská.
    A žádný dobrodružný příhody moc nemám, jsem klidný člověk, ale hádám že to pravé dobrodružství přijde až mě přítel konečně přemluví na čundr….nic pro mě totiž

  3. Ahoj, líbí se mi balíček č. 1 – barevný. Dovolenou bych chtěla strávit na chalupě na Kokořínsku a ještě si párkrát pořádně zaplavat na Harasově 🙂

  4. Chci jet na dovolenou do Řecka bez cestovky. Líbí se mi barevný balíček a sleduju jako Margareth Wittgenstein.

Zanechat Odpověď

