Colour of the month: Letní modrá

Zatímco si užívám Řecké Ithaky, doufám, že si k vám tenhle článek najde cestu (a že se skutečně publikuje dle nastaveného data a času). Je to další pokračování mojí barevné rubriky. Jak nastává červencové období veder a prázdninových dovolenek, nejvíc mě to táhne k plnokrevné modré barvě, kterou nosím asi výhradně v létě. Ať je to azurová, tyrkysová, královsky modrá nebo námořnická, tyhle barvy mě prostě v létě baví a vypadají parádně na opálené kůži. Pastelové modré odstíny nebo naopak tmavé téměř černé si nechávám na zimu.

Na obličeji jsem ale s modrou opatrná, protože se odhaduji na letní barevný typ, sedí mi spíš zastřené odstíny modré. Hrozně ráda bych vlastnila tmavěmodrou nebo i sytě modrou linku, ale v cenově dostupném rybníčku jsem zatím nesehnala tekutou linku téhle barvy s použitelným štětečkem. Číhám až ukořistím Sephoráckou ve slevě.

A tak jediným modrým zástupcem na oči u mě zůstává tenhle modrý stín z paletky Catrice z limitované edice Hip Trip. Stejně jako celá paletka, krom tmavého stínu, je i tenhle příšerně prášivý a mizerně pigmentovaný. Báze od ArtDeco ale umí zázraky, a tak tímhle odstínem oživuju jarní a letní líčení buď na pohyblivém víčku nebo na dolní linku.

Zbytek mé letně modré výbavy tvoří laky na nehty. Jak jsem opatrná na obličeji, tak modrou na nehtech miluju. Vím, že hodně lidí by modrou na drápky nepustilo, já se ale musím hlídat, abych si nekupovala jen modré laky. Kupodivu jsem zatím narazila jen na jeden kousek, který barvil nehty (a taky skončil rychle v koši).

Tady jsou krasavci seřazení od nejtmavšího k nejsvětlejšímu.

Jako první je tu glitrový lak Catrice z řady Luxury Lacqueurs, který už bohužel není k sehnání. Odstín Blue Skyfall je tvořen tekutinou královsky modré barvy a obsahuje hory modrých třpytek, sem tam i stříbrné a řekla bych, že i tmavě modré. Při lakování je potřeba si trochu pohrát a nabírat víc tekutiny. Druhá vrstva naštěstí schová případné nedokonalosti a bohatě stačí k plnému krytí. Bohužel jakožto glitrový lak hůř drží, s klasickým TC a BC se mi loupe už po dvou dnech, s 3 Step Systémem po 4.

11760350_1167584279935397_239623627_o

Dalším lakem Catrice je krémová trochu zastřená královsky modrá Team Blue z limitované edice Carnival of Colours, která u nás tuším vůbec nebyla. Já ho koupila v Německu. Krásná, plnokrevná modrá, velmi dobře pigmentovaná, skoro stačí 1 vrstva.

A třetí královskou modř mám v perleťovém podání opět od Catrice v už opět nesehnatelném odstínu Keep Pool. Jak nemám perleť a shimmer ráda, tenhle lak je naprosto geniální, má neuvěřitelnou hloubku a mám tendenci na nehty pořád čučet.

Catrice - Keep Pool

Abych trochu oživila řadu nesehnatelných a Catrice laků (já si nemůžu pomoct, ale ty limitky mě vždycky dostanou, nu což, někdo sbírá známky, někdo laky), dalším v pořadí je minilak Rival de Loop Young, který je aktuálně vyprodáván v Rossmannech a stál mě 20 Kč. Krásná krémová středně modrá, která má i v mini balení dlouhý štěteček, takže se s ním pohodlně pracuje. Navíc je opravdu pigmentovaný a kryje už v první vrstvě.

K limitkám a Catrice se ještě vrátíme s lakem Never Green Before z kolekce Haut Future. Je ty tyrkysový třpytivý lak, skoro holografický. Musím na něj mít vážně náladu, a i tak ho na nehtech moc dlouho nesnesu. Očumování nehtů zaručeno.

A nakonec nebesky modrý, někdy skoro tyrkysový krémový minilak SpaRitual z loňské letní kolece Drift v odstínu Blue Lagoon. Pidi štěteček vyžaduje trpělivost, výsledek je ale vážně suprový. K plném krytí stačí dvě vrstvy, pokud ale v první vrstvě lak nenanesu úplně rovnoměrně, někdy je potřeba i vrstva třetí.

SpaRitual - Drift - Blue Lagoon

Druhou polovinu (tu zimní a asi i větší) mé neustále se rozrůstající modré rodinky laků uvidíte nejspíš v lednu, až na ni přijde chuť. Zatím si užívejte slunce, nenechte se odradit vedrem a zásobte se pozitivní energií a vitamínem D na dlouhé zimní měsíce.

Máte rády modrou na nehtech? A na očích?

Markéta

P.S. Připomínám, že až do 8.8. probíhá giveaway o kosmetické přebytky!

4 thoughts on “Colour of the month: Letní modrá

  1. Já mám strašně ráda modrou kdekoliv, ale jako (nejspíš, taky jen odhaduju) právě tomu letnímu typu mi sluší jen některé odstíny. Někdy ji ale zkrátka nosím, a to i na očích (on stín Giove od Narsu je tak krásný, že se mu nedá odolat. A umí i krásnou linku…). Ale na nehtech ji mám raději. A na oblečení.
    Máš krásné laky, škoda, že mě vždycky nejvíc zaujmou ty limitkové, co už neseženu. 🙂

    1. Ony totiž ty limitkové jsou prostě hezčí než ty stálé 🙂 Modrého oblečení mám tolik, že by to bylo tak na 5 článků. Modrou prostě miluju.
      M.

  2. Modré nehty jsou boží! Ale… nechápu, proč v drogeriích seženu buďto krémovou světlou, nebo třpytkatou tmavou, krémová tmavě modrá je nesehnatelná, ve všech tmavých jsou třpytky, grrrr… Z toho důvodu momentálně vlastním pouze svítivě modrý lak na nohy a o tmavě modrém pouze sním. Skvělý byl Essence Just rock it!, ale ten už se dávno nedělá (http://1.bp.blogspot.com/_h-Zj7h_3Ge4/TMdUnuQNkaI/AAAAAAAABRA/ooM8k55yfDE/s1600/Essence_Just_rock_it!+%283%29.png).
    I když díky nedávné návštěvě Yves Rochera se snad blýská na lepší časy. Konečně někdo vytvořil kolekci dostatečně tmavých krémových laků 🙂 Po letmém okouknutí stojanu s laky jsem našla hned tři, které bych fakt potřebovala, mezi nimi i modrý 😀 Radost mi kazí pouze fakt, že to bylo v Brně a v našem malém Rocheru jsem ty laky myslím ani neviděla. Ale to bylo před dvěma měsíci, tehdy teprve šly do obchodů, tak snad je dnes už mají 🙂
    Už se těším na zimní modoru 🙂

    1. Právě od rochera mam skvělý krémový temně modrý lak, takový ten maličký luminelle, jen nevím, jestli se ještě dělá. A jestli se někdy dočkáme námořnické limitky essence, tak tam má být moc zajímavý tmavý krémový odstín.
      M.

Zanechat Odpověď

