Novinky za červenec + vyhlášení Giveaway

Dnes vás čeká vyhlášení giveaway přebytků kosmetiky. Aby ale tenhle článek nebyl nuda, vyhlášení bude až na konci červencových novinek. Tentokrát v celku nekosmetických. V červenci jsem totiž hodně cestovala, ať už do měst nebo na vodu nebo do zahraničí. A taky tak nějak nebylo nic, co bych nutně potřebovala. Obohatila jsem ale svůj šatník, ryze v modrém stylu.

11707563_408613272676536_2027218194772035571_n

Jedinou kosmetickou novinkou jsou produkty limitované edice Nude Purism od Catrice. Rtěnku a rozjasňovač používám snad denně, u obou se nemůžu nabažit jemného přirozeného efektu. Bledě modré laky jsou moje vášeň, a tenhle je opravdu krásný.

Námořnické šaty i volné plátěné kraťasy jsou z HMka. Šaty jsou ještě rest z června, sehnala jsem je ve výprodeji za polovinu původní ceny (za 350 Kč). Kraťasy mě přišly na pouhých 200 a sehnala jsem je těsně před odjezdem na Ithaku, kde dokonale posloužily při našich několika kilometrových pochodech na pláž. V tom vedru bych se totiž v uplých džínových kraťasech asi upekla.

Na začátku července jsem vyrazila do Vídně za příbuzenstvem. Cíl, koupit si tmavé džíny nebo kalhoty. Ehm, já vím, nejvhodnější čas na začátku prázdnin shánět zimní kalhoty. Má to ale svůj důvod, cestovatelský, ale ještě vás pár dní budu napínat. V Praze mi zrušili Pimkie (až teda na OC Šestku, ale na takový výlet jsem neměla náladu) a mně bohužel jinde kalhoty za slušnou cenu nesedí. Nakonec jsou z toho jedny klasické tmavě modré slimky (pravo) a spíš kalhotoidní slimky v zajímavé tmavě modré barvě (vlevo). Překvapivě jsem ve Vídni nepořídila žádnou kosmetiku. Měla jsem v plánu vzít útokem rozšířený stojan Catice kosmetiky v drogérii Müller, když jsem ale viděla, v jakém stavu se kosmetika nachází (všecko, nejen testery opatlané, nedoplněný sortiment…), přešla mě chuť. Bohužel jsem se taky trefila těsně před vydání nové limitované edice, takže jsem bohužel nesehnala už nic ze starých. A to jsem velmi toužila alespoň po tmavě modrém laku a studené červené pastelce na rty z edice Nomadic Traces.

Tmavě modrá dlouhá sukně do pasu z děsně příjemného materiálu (i ve vedrech chladí) a kapsami pak je úlovek z úplně náhodného výletu do obchodů s kamarádkou. Že prý jen počumíme, když jsou ty slevy. Vlezly jsem i do Stradivarius, kam jinak nechodíme, a tenhle poklad jsem si odnesla za směšných 350 Kč. Sice ji musím oblíkat přes hlavu (neb módní návrháři zapomínají, že ženy mají boky), větší číslo už by mi ale bylo moc dlouhé (a navíc ho neměli). Díky tomu, že guma je jen vzadu, tahle sukně do pasu nedělá širší boky a když si k ní dám uplé tílko, neskutečně prodlužuje, i bez podpatků.

Nakonec tu mám tuhle etno kabelu ze Sixu. Když už jsem na ni čučela asi potřetí (mimochodem nevím proč u toho byl vždycky brácha), bratr prohlásil: „Tak už si ji kurňa konečně kup!“ No a tak jsem si ji koupila. Ano vím, že je na mou výšku asi příliš obří, je ale děsně praktická. Pokud ji nacpu tak normálně (třeba v budoucnu věcmi do školy), vypadá fakt dobře. Dá se ale využít i jako plážovka nebo taška na přespání 1-2 dny. V klidu pojme nacpanou toaletní tašku, oblečení i ručník. Sice je pak opravdu neforemná a naducaná, ale na tu chvilku to neva. A konec konců, brácha měl fakt pravdu, ta taška tam na mě prostě čekala. Při mé vybíravosti, co se kabelek týče, jsem ji tam nemohla nechat, nebo bych brzy chodila s věcma v igelitkách z Lidlu.

A to je konec novinek a můžeme se vrhnout na vyhlášení soutěže. Mohly jste soutěžit o dva balíčky kosmetiky. Nevím, asi jsem to špatně namíchala, ale o jeden z balíčků nebyl vůbec zájem, tak produkty přesouvám do nějaké příští rozdávačky. Ani o barevný balíček se vás moc nepopralo, o to to ale bude napínavější. Vzhledem k nedostatku času a příliš velkého vedra na kreativitu tentokrát výherkyni vybral random.

random

Což je tedy Black Marauder88 nebo Lucka Míková na facebooku. Prosím, ozvi se mi, co nejdřív na mail zmrzlaivlete@gmail.com, abych věděla, kterým směrem barevný balíček odeslat.

Všem ostatním mockrát děkuji za účast a držím palce v dalších rozdávačkách.

A nakonec, jaký byl váš červenec?

Markéta

4 thoughts on “Novinky za červenec + vyhlášení Giveaway

  1. Teda, ta sukně za 350! Ta se mi líbí! Já jsem taky nějak extra neutrácela (aspoň mi to tak připadá), a více čí méně výletovala. Ale nějaké věci jsem stejně nakoupila, hlavně sportovní oblečení, páč jsem jela dovolenkovat do hor 🙂

    1. Na opálenou pleť je opravdu možná trochu světlý, ale zas dá se s ním pracovat hodně lehce. Zas ale nejsem žádný rozjasňovačový odborník 🙂
      M

Zanechat Odpověď

