Colour of the month: béžová

Nákupově chudý červenec tak nějak vyústil v nedostatek recenzovatelného materiálu… Ale nebojte, pilně testuju srpnové přírůstky. A tak dnes poněkud dřív barva měsíce, tentokrát béžové. Barva písku, zralého obilí a za tři týdny bez deště vysušené trávy. A taky oblíbená barva všech nahatých paletek a líčení. Pravda, žádnou nude paletku zatím nevlastním, Semi-Sweet čokoláda už na mě ale někde čeká. Tak si připomeňme předvčerejší horko, slunce a vyprahlo.

DSCN5179

V béžové barvě tu mám i něco z péče, moje oblíbené tělové máslo od Alverde, které je krásně multifunkční. Alverdí BB není nic moc, tváří se tmavě, ale na obličeji se ztratí. Krásně ale voní. Používám ho na doporučení Lišky pod svůj minerální makeup, když chci vyšší krytí a delší výdrž.

A tohle je zmiňovaný MMU, Lily Lolo v odstínu Blondie. Na tenhle make up nedám dopustit a doporučila všemi deseti na normální, mastnější či smíšenou pleť. Jen může zvýrazňovat šupinky.

DSCN5183

Na oči maluju výrazné barvy málokdy. Většinou frčím v jemném neutrálním odstínu přes celé víčko a ztmavím oční záhyb hnědou, někdy lehce tmavě modrou. Na to, jak mám neutrální stíny ráda, nemám žádný opravdový skvost, ke kterému bych se někdy chtěla vrátit. Miluju ale bázi pod oční stíny ArtDeco, kterou budu kupovat, dokud se bude vyrábět. Naopak báze od Douglas (1) stojí úplně za prd a ani jako neutrální stín není nic moc, protože není nijak zvlášť pigmentovaná.

DSCN5184

2 je pak stín Inglot v odstínu 46, krásně máslový, perleťový, s trochou třpytu. Byl tuším v nějakém Ladyboxu. Něco mezi béžovou a růžovou. Právě kvůli růžovému podtónu bych do něj znovu nešla, ale pokud mají všechny Inglotí stíny stejnou strukturu, tak bych si jiný odstín vybrala velmi ochotně.

Matný béžový Miss Sporty 3 jsem si kdysi dávno koupila, pak někam zahrabala, a teď vyhrabala. Konzistencí je suchý ale ne nějak extra prášivý. Pigmentace taky není závratná, ale odstín se mi líbí (na swatchi se tváří, že tam není, ale za to může totožný odstín mého opálení a stínu). Až doškrábu 4-6, rozhodně na něj přijde řada. (Mimochodem za ty „hitapan“ jsem děsně ráda).

Opět matný světle béžový stín z dua Capuccino od Lily Lolo (4, které jsou taky z Ladyboxu) jsem už skoro dodělala. Není nijak závratně pigmentovaný (i když ArtDeco báze z něj vytáhne, co byste nečekali), opět je spíše suchý, ale na rychlé denní líčení přes celé víčko ho mám moc ráda.

5 a 6 jsou mizerně pigmentované stíny z paletky Hip Trip od Catrice. Mého nejvíc unáhleného nákupu. Díky bohu, už jsem je skoro dodělala. Hrozně totiž práší, bez dobré báze jsou prakticky nepoužitelné.

A tady jsou stíny na ruce, všechny nanesené přes ArtDeco bázi:

DSCN5186

A na závěr mé oblíbené, laky. Nejsem velký příznivce nude laků. Podle mě nahatá manikúra je francouzská a tělový odstín přes celý nehet vypadá zvláštně. Zvlášť, když nesedne odstín.

DSCN5188

A to je přesně případ kávového Discreet z limitky Thrilling me Softly od Catrice. (Bože, jak já miluju obaly limitek, no ta kraječka.) Lak se dobře lakuje, kryje skoro už v první vrstvě, jen nevím, odstín prostě není můj šálek čaje. Tyhle barvy nemám ráda ani na rtech, prostě radši jedu v kontrastu.

DSCN5172

Stejně tak nejsem přesvědčená o tom, že mi sluší Barefoot z letní kolekce Drift od SpaRitualu. A to jsem si celou sadu miniaturek kupovala kvůli němu. Na cizích fotkách se tvářil tak krásně, ale prostě ta krémová barva se zas s mou červenou pere, a to i když jsem teď celkem opálená. Lakuje se trochu hůř, je celkem hustý, plný třpytek a zvlášť mini balení s mini štětečkem vyžaduje docela trpělivost. Dvě vrstvy jsou ideální.

Co vy a nenápadná béžovka? Kam s ní jdete nejraději, oči, rty nebo nehty?

Markéta

3 thoughts on “Colour of the month: béžová

  1. Na béžové moc nejedu… Nude lak mám všeho všudy jeden. A bežové nude rtěnky mi přijdou takové mrtvolné… Jsem na výraznější barvičky 🙂

  2. Mně béžová vyloženě nesluší, takže ji nepoužívám v podstatě vůbec. Ani na líčení ani v oblékání. Rozhodně ne na velkou plochu poblíž obličeje – to bych vypadala, jak když jsem zrovna slezla hrobníkovi z lopaty.Béžové mám snad akorát letní sukni a kalhoty…

Zanechat Odpověď

