Catrice – Red Night Mystery

Než jsem vyrazila do Kanady, stihla Catrice obnovit svůj sortiment. Z novinek mě tentokrát zaujalo poměrně dost věcí, nemohla jsem toho ale do Montrealu táhnout tuny, tak jsem si pořídila jen dva kousky, po kterých mé srdce nejvíc prahlo. Druhý z kousků vyžaduje důkladnější testování, za to lak na nehty vám můžu ukázat okamžitě. Padl mi do oka Ultimate Nail Lacquer v odstínu 93, Red Night Mystery.

DSCN5442

Takovouhle barvičku, jsem si prostě nemohla nechat uniknout. Miluju tmavé laky, ale myslím, že černá je na mě příliš tvrdá. A tak si libuju v tmavě modré nebo hnědé, temně červený lak mi ale ve sbírce chyběl.

DSCN5446

Barva je to opravdu povedená, temně červená s kapkou bordó a hnědé (ta vynikne spíš pod umělým osvětlením), připomíná sraženou krev. Myslím, že na podzim naprosto ideální.

DSCN5487

Lak je příjemně tekutý, po nehtu se rozlévá rovnoměrně. V první vrstvě nekryje stoprocentně a vyniká červenější stránka laku. Druhá vrstva zaručí plné krytí a dodá ten pravý upíří nádech.

DSCN5444

Schnutí je průměrné, řekla bych klasické Catrice krémovky, takže asi 10 minut a pak opatrně, ale na opravdové proschnutí doporučuju aspoň hodinu. Já ale používám 3 Step System a top coat schnutí významně urychluje. Lak sám o sobě schne do vysokého lesku, top coat ale dodá lesk jako blesk a maličko povytáhne červenou v laku, takže je s hnědou v naprosté rovnováze. Stejně tak neposoudím výdrž samotného laku protože bez 3 Step Systému už nelakuju.

DSCN5445

Určitě vás taky zajímá, co znamená cedulka New Brush. Od jarního updatu Catrice začala měnit štětečky laků, protože si na ně hodně zákaznic stěžovalo. Není se čemu divit, i já mám doma několik zmetků, se kterými je lakování o nervy. Původní štěteček byl totiž zastřižený do kulata, ve snaze usnadnit vykreslování kolem kůžičky. Důsledkem toho ale bylo, že každý štěteček se lišil, spousta byla křivých nebo střapatých nebo jinak nepoužitelných. Catrice se tedy vrátila k širokému rovnému štětečku.

DSCN5447

Široký je pro mě tak akorát, malíček mám téměř na 1 tah. Je hodně hustý, takže nabírá hodně barvy, doporučuju otírat jednu stranu pro velké nehty. Pro malé otřu důkladně jednu, a pak druhou lehce oťufnu, aby na ní většina barvy zůstala, ale velké kapky stekly zpět do lahvičky.

DSCN5441

V novém updatu do sortimentu přibylo spoustu zajímavých červených odstínů, stejně tak zajímavé tvářenky a zapečené stíny (ty mě ale na omak zklamaly). Naopak nové matné mono stíny v studené hnědé, šedé a šedozelené jsem na stojanu nechávala jen s těžkým srdcem. Taky se k nám konečně dostala omezená nabídka odstínů rtěnek Ultimate Stay. A testuju pro vás jeden z korektorů.

Co vy a novinky Catrice? Už jste si něco pořídily?

Markéta

8 thoughts on “Catrice – Red Night Mystery

  1. Krásný lak. Asi ho nutně potřebuju, rudých není nikdy dost. 🙂
    Já už si z novinek stihla pořídit dvě Ultimate Stqy rtěnky (vážně mám radost, že jsou konečně i u nás), novou konturku, matnou tvářenku a stín. S novinkami se mi trefili do vkusu, jen ty zapečené stíny mě až tak nelákají.

    1. Rozhodně ho potřebuješ 😉
      Já byla na ty zapečené stíny hodně zvědavá, protože jsem mívala moc ráda jrjich zapečené mono. Když jsem ale zkoušela tester, dost mě zklamaly, jak pigmentací, tak konzistencí. Až se vrátím, vydám sec pro pár dalších nutností, třeba tu tvářenku.
      Jinak doufám, že budou recenze 🙂
      Markéta

  2. Tohle je MOJE barva 🙂 Jasmě, mám i jiné oblíbené a ač momentálně žádný rudočerný lak nevlastním, talhe barva na mé nehty patří a je se mnou spjatá. Mimochodem, první lak, který jsem si kdy koupila, byl právě rudočerný od Essence 🙂

    S Catrice laky nějak nevím… Měla jsem jeden (Hugo Moss, tmavě zelený), pro plné krytí byly potřeba alespoň 4 vrstvy a schnul nekonečně dlouho i s rychlosušičem od Sally Hansen. Navíc nemám ráda laky s příliš velkým objemem, tak 7 ml mi přijde ideálních a reálně spotřebovatelných těch 12 je prostě moc. No zkrátk nemám nejmenší chuť zkoušet jiné Catrice laky… Po odstínové stránce by mi docela vyhovovaly, převažují krémovky a s tmavšími barvami taky nešetří, ale bojím se, že by mi zase nesedly.

    1. Hugo moss mám taky, a je spíš jelly konzistence, takže krytí jen potřeba vybudovat. Jejich krémovky nebo shimmerové laky kryjou ve dvou vrstvách perfektně, některým dokonce stačí 1 vrstva. Pokud se bojíš toho schnutí, fakt doporučuju zkusit jejich 3-step system, taky hodně prodlužuje výdrž manikúry a funguje i s jinými značkami.
      M.

      1. Tam bude ten problém, jelly je nad mé rozlišovací schopnosti, všechny netřpytivé laky jsou pro mne zkrátka krémové 😀
        Z 3-step systému mě zajímá top coat, Sally Hansen mi pomalu dochází, tak ho možná pořídím. Podlak se mi moc pořizovat nechce, ráda bych něco, co nehty i vyživí a to tenhle myslím neslibuje.

      2. Chápu, nemám tušení, jestli jen top coat zaručuje takovou výdrž, nezkoušela jsem to. Ale určitě urychlí schnutí a dodá lesk jako blesk. O tom, jeslti nějaké podlaky umí nehty vyživit, začínám dost pochybovat, zatím mě nepřesvědčil ani jeden určený na tvrdé nehty.
        M.

Zanechat Odpověď

