Zmrzlá v Kanadě 3

Ahojte,

už se mi to tady plní spolubydlícími. Předevčírem dorazila moje spolubydlící Annemiek z Holandska, se kterou jsme si moc sedly a zkoumáme teď město spolu. Dneska večer přiletěly dvě Španělky do horního bytu, které se taky zdají být moc fajn, zítra s nimi asi půjdeme zažít nějaký ten noční život. Už nám chybí jen Julien z Bulharska, který ale studuje stejně jako Španělky v Anglii. Zatím to vypadá, jako supr čupr studentské bydlení.

Než mi tedy začne pořádný night life a já už nebudu mít čas na nic, zpracovala jsem ještě zážitky z Quebecu, tak přeju krásné počtení.

https://zmrzlavkanade.wordpress.com/2015/08/25/quebec-a-montmorency-falls/

Zdraví,

Markéta

Zanechat Odpověď

