New in za srpen

Když jsem v té Kanadě, dovolila jsem si dnešní článek pojmenovat pěkně po anglicku. V srpnu jsem si toho stačila pořídit opravdu hodně. Ať už proto, že jsem dělala zásoby do Kanady, nebo proto, že jsem potkala něco zcela neodolatelného. A taky už jsem udělala nějaké ty nákupy i tady.

Začnu nasyslenými zásobami z Čech.

20150805_142850

Protože jsem netušila, jak to tu bude s dostupností přírodní kosmetiky a nechtěla jsem hned po příletu někde shánět šampón a kondyš, přibalila jsem do kufru osvědčený šampon Rhasul od Urtekramu. Od stejné značky jsem vzala i heřmánkový kondicionér na blonďaté vlasy se kterým jsem zatím spokojená, recenze bude.

Stejně tak jsem vzala zásobu deoše a tělového másla od Alverde, odličovacích ťufíků ebelin a zubní pasty Pronamel, kterou tu ale naštěstí mají taky.

Zaujal mě i kartáč čistě z kančích štětin, který má vlasy bezbolestně rozčesat, dodat jim lesk a nemají pak elektrizovat. S bezbolestně souhlasím, lesk asi taky přidá, vlasy ale stejně trochu lítají, když nejsou čerstvě umyté. Největší problém mám ale s tím, že moje husté vlasy nezvládá rozčesat do hloubky, klouže prostě jen po povrchu. Pokud ale máte doma nějakou malou cácorku, pro které je rozčesávání vlasů peklo, zkuste tenhle kartáč.

DSCN5691

Z Prahy jsem s sebou do Kanady vzala na testování dalších pár věcí. Temně rudý lak od Catrice už jste viděly. Korektor Liquid Camouflage v odstínu Light Beige právě testuju a zatím se výsledek tváří dost pozitivně. Už delší dobu toužím po barevné lince na oči, nejlépe v nějakém zvláštně zeleném odstínu nebo námořnické modré. Stojan Maybelline normálně ignoruju, což se ukázalo jako chyba. Odnesla jsem si tedy linky ve fixu v petrolejově zelené a pastelku na rty. Pastelka mě zatím velmi baví a téměř nevysušuje, na to že má matnější finish. Na linku si zatím dělám názor, zatím jsem vždy měla tekutou linku s klasickým štětečkem, a tak se mi z fixou zatím nepracuje úplně ideálně.

Lak od SpaRitualu už je ale kanadský přírůstek. To jsem vám totiž takhle v pátek sháněla osušku (na beach day v rámci seznamováku), matračku na pilátes a sprcháč. Obchodní domy jsou tu strašně velké a už chápu, jak můžete strávit na nákupech celý den a neprojdete ani 1/3. Už se těším, až půjdu prostě jen tak bezcílně bloumat po tričkách a svetrech, když ale hledáte něco konkrétního, je to peklo. Nakonec jsem ale po 3 hodinách zoufalství, které jsem si samozřejmě zpestřila nákupem pár drobností, objevila takový malý ráj. Našla jsem něco jako outlet, Winners, kde měli snad úplně všechno. Našla jsem tam joga mat, krásnou huňatou tmavě modrou osušku, no prostě všecko, co jsem potřebovala. Když už jsem byla na odchodu, všimla jsem si sekce kosmetika, kde se poněkud neuspořádaně nacházely laky na nehty. Mezi všemi těmi Essie, O.P.I, China Glaze jsem objevila i SpaRitual! A to kousky z loňských a starších limitek a asi i nějaké ze stálé kolekce. A měla jsem obrovské štěstí, protože tam na mě čekal smetanový odstín Optimistic z kolekce Laugh, který jsem už tolikrát obdivovala na cizích blozích, třeba u Alenky. Jo a ještě jsem vám neřekla, že stál jen 140 Kč!

DSCN5689

Lov na sprcháče byl taky úspěšný,  nakonec jsem zvolila osvědčený Yves Rocher, protože jejich Jardins de Monde voní prostě božsky a tyhle průhledné obsahují pouze Amonium Laureth Sulphate. Doufám, že zvládnu spotřebovat 3, byly totiž v akci (za 10 CAD), mimochodem, mají tu větší balení.

DSCN5693

A tohle je výsledek zlepšování nálady v průběhu lovu na osušku. Dvě trička z hrozně sympatického obchodu Garage s grunge módou, no prostě pro mou rockovou dušičku jak stvořené. Modré booty shorts na cvičení, zmiňovaná joga mat a konečně jsem sehnala kytičkový věneček za adekvátní cenu, něco okolo 4 CAD, HMko mě totiž nepřestalo udivovat těmi pálkami za umělé kytky ve vlasech. Ještě chci sehnat metalické tetovačky.

No a nakonec dvě věci, které mi dělají největší radost. A ano, jsou hodně posh!

DSCN5695

Jó, Semi-Sweet čokoláda od Too Faced je konečně moje. Už se seznamujeme. No a na kampusu máme McGill obchůdek, prý book store, ale je plný McGill suvenýrů. Tenhle sešit na 5 předmětů jsem si prostě MUSELA pořídit. Krom toho si ještě dělám zálusk na pyžamové kraťásky/kalhoty, deštník a tílko. Jop, jsem jak malá.

Jak jste nakupovaly v srpnu vy?

Markéta

7 thoughts on “New in za srpen

  1. I já si v srpnu pořídila Catrice liquid camouflage a zatím jsem ohromně spokojená! 🙂

  2. ty nákupní centra musí být mor, jak se znám, tak bych tam byla pořád! 😀 a ještě kdybych k tomu našla takový výprodej laků na nehty, tak vím naprosto jiště, že bych neodešla jen s jedním 😀 každopádně SpaRitual za 140 Kč je nákup roku, vypadá nádherně, stejně jako čokoládová paletka – jo, závidím, přinávám se! 😉 … a taky úplně chápu nadšení ze suvenýrového obchodu, sešit na 5 předmětů jsem nikdy neviděla, ale musí to být hodně praktická věc 😉 … posílám pozdravy, užívej a doufám, že se seznamovací týden vydaří a vyjdeš z něj se spoustou nových zážitků i přátel!

  3. Kančí kartáč mám a jsem s ním velmi spokojená. S tím, že nerozčeše do hloubky, souhlasím, svoje středně husté vlasy při česání rozděluji na 3-4 části a pročesávám postupně, jinak by opravdu jen klouzal po povrchu. Ovšem pokud se takhle už češeš, tuhle poznámku ignoruj 🙂

    Sprcháče od Rochera jsem si tenhle měsíc pořídila poprvé, mám kávový a grepový, oba voní úžasně, ale účinky zatím neposoudím, sprcháče čekají na poličce, až na ně přijde řada 🙂

      1. Jen se připrav na to, že tenhle způsob česání je poněkud časově náročnější 🙂 Já bývám po večerech velmi často příliš líná, tedy vlastně vyčerpaná, takže nemám problém se na česání prostě vykašlat, druhý den vlasy zadrdolovat a (když zrovna nikam nemusím) tohle praktikovat klidně dva dny v kuse, ehm… To rozčesávání po dvou dnech je pak ovšem za trest 😀 Ale už jsem na svou lenost nejspíš vyzrála, ráno i večer si otevřu knížku a hned mi jde česání lépe 😀

        Já jsem ráda hlavně za tu kávovou vůni, ta je u sprcháčů poměrně vzácná a asi pro něj budu chodit pravidelně. Na kávovou vůni či příchuť se totiž nechám nalákat vždycky 😀 Teď zrovna doluji z mrazáku kávovou zmrzlinu 😀

Zanechat Odpověď

