Maybelline ColorDrama

Hlásím návrat do klidu, Frosh jsem přežila, i když ne zcela ve zdraví. Štípl mě čmelák a chytila jsem rýmu, což není ve 30 stupňových vedrech úplně příjemné. Než ale nějak sesumíruju na můj cestovní blog zážitky posledních dní aka kulturní šok, mám tu pro vás jednu ze slibovaných recenzí. A to konkrétně na pastelku na rty od Maybelline, na kterou mě nalákaly pozitivní recenze.

DSCN5650

Pastelky na rty z řady ColorDrama mají dodávat intenzivní a sametovou barvu, což si představuju jako polomatný efekt. Tužka je v elegantním černém balení tlustšího průměru s koncem v barvě daného odstínu. Doporučuju ale vyzkoušet reálnou barvu z testeru, protože u některých odstínů se dost zásadně liší. Já zvolila 210 Keep it Classy, nešizenou berry barvičku, ve které je jak červená, tak růžová, tak i kapka fialové, zjistila jsem, že takové odstíny mi vcelku sluší. Krom toho mě překvapilo, že je pastelka v klasickém dřevěném provedení, takže bude potřeba ořezávat.

DSCN5222

Na druhou stranu tak ale budete mít stále tužku použitelnou jak na konturování, tak na vybarvení rtů. Rtěnka má jemnou sladce ovocnou vůni, něco jako maliny a jahody. Konzistecí je tak akorát, není příliš tvrdá, ani příliš mazlavá. Skvěle se s ní pracuje.

DSCN5652

Pigmentovaná je jako klasická rtěnka a má slibovaný sametový, polomatný finish. Nepříjemným vedlejším efektem takového efektu bývá zvýrazňování nedokonalostí, což je drobný problém i v případě téhle pastelky. Na druhou stranu, přestože je matnější, téměř nevysušuje a je snadné zapomenout, že ji na rtech máte. Drží obstojně, půl dne zvládá určitě, pití je bez problémů, po jídle je potřeba poupravit. Ze rtů se ale ztrácí rovnoměrně. A nerozpíjí se do okolí rtů.

Na fotkách si můžete všimnout zvýrazněných nedokonalostí.

Na slunci se tváří světle, ale je to spíš tmavší sytá barva:

DSCN5653

A ve stínu:

DSCN5665

A jako zajímavost na konec, prý made in Czech Republic…

Pro mě je tahle pastelka super objev, odstínů je na výběr dost, od nude přes červené až po fuschiovou. Pokud máte rády matnější rtěnky, ale štve vás vysušování, tak doporučuju vyzkoušet, jen nekupujte naslepo (v Rossmannu testery tuším mají).

Znáte pastelky ColorDrama od Maybelline?

Markéta

Zanechat Odpověď

