Zmrzlá v Kanadě 8

Ahojte,

dneska přidávám nový článek z Kanady, doporučuju se před tím najíst!

https://zmrzlavkanade.wordpress.com/2015/09/12/jed-jsem-sned-jsem-vol-1/

Jinak to, že máme největší komplex obchodních center asi tři minuty od kampusu je poměrně riziková záležitost. Vlezla jsem do Bath and Body Works (mimochodem šla jsem nakupovat s cílem: deštník), a jak nejsem na voňavé svíčky, tak jsem si tři maličké odnesla. Jednu z asi 6 možných dýňových a dvě podzimní Leaves a Autumn. Nechápu, jak se jim to povedlo, ale je v nich opravdu vůně spadaného listí na které svítí sluníčko babího léta.

Snad bude brzy další recenze, tentokrát zas na vlasovku!

Markéta

Zanechat Odpověď

