Heřmánkový kondicionér pro blonďaté hlavy od Urtekramu

Nejsem člověk, který rád opouští staré osvědčené produkty, které mu vyhovují. Když jsem ale byla nakupovat nějaké ty zásoby do Kanady, dostala jsem chuť vyzkoušet nějaký nový kondicionér. A protože moje vlasy jsou po létě vyšisované do blonďata, rozhodla jsem se pro heřmánkový kondicionér od Urtekramu. Sice jsem se trochu bála avizovaného přirozeného zesvětlení, ale v Řecku dostaly moje vlasy zabrat, tak jsem si si řekla, že něco výživnějšího pro blond hlavu by mohlo vyšisovaným pramínkům pomoct.

Kondicionér tedy slibuje přirozené zesvětlení a vytažení blonďatých odstínů díky výtažkům z heřmánku. Dále slibuje hydrataci vlasu díky výtažkům z aloe vera. Já osobně nenanáším kondicionér až ke kořínkům, aby se mi vlasy nemastily a nezničila jsem objem, takže následující efekt neposoudím. Bylinné extrakty a oleje ale mají vyživovat, zklidňovat a prokrvovat vlasovou pokožku a což napomáhá růstu zdravých lesklých vlasů.

Kompletní složení pak vypadá takhle:

Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Coco Caprylate, Glyceryl Caprylate, Lecithin, Olus Oil, Chamomilla Recutita Flower Extract, Sodium Cetearyl Sulfate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Ormenis Multicaulis Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Magnolia Officinalis Bark Extract,Tocopherol, Phytosterol, Squalane

Z rostlinných složek je tu výtažek z aloe vera, který poskytuje hydratační vlastnosti. Extrakt z květů heřmánku (Chamomilla recutita nebo taky Matricaria chamomilla, kdo jste vyrůstal na Krtečkovi) a olej „divokého heřmánku“, což je ve skutečnosti rmenec smíšený (Ormenis multicaulis nebo taky Chamaemelum mixtum), mají vytahovat blond a dodávat zlatavý lesk. Rozmarýnový olej pak zejména prokrvuje pokožku. A nakonec výtažek z kůry magnólie, který má protizánětlivé účinky, zjistila jsem ale, že může být i silný alergen, tak pozor!

Teď už ale k samotnému kondicionéru a jeho účinkům. Z lahvičky vyleze lehce žlutý našlehaný gel (nevím jak to popsat). Vůni má kondicionér velmi zvláštní. Čekala jsem heřmánkový čaj, ale vůbec to tak není. Heřmánek rozhodně rozeznáte, vůně je ale málo sladká a mnohem pikantnější, pravděpodobně v tom má prsty rozmarýn a magnóliová kůra. Kondyš se velmi dobře do vlasů roztírá. Výrobce doporučuje nechat aspoň 3 minuty působit. Nevím, jak dlouho ho na hlavě mívám, mezitím se obvykle namydlím a oholím. Pak je potřeba kondicionér důkladně opláchnout. Už během oplachování cítím, jak se vlasy od sebe oddělují a suché vlasy jdou pak krásně rozčesat (nerozčesávám mokré vlasy, víc se tím ničí).

DSCN5944

Kondicionér je lehký, a tak objem, který mi dodává šampon Rasul, nemění. Vlasy po zátěži u moře mi krásně vyživil a dodává lesk. Používám ho už asi měsíc a nepřijde mi, že by vlasy nějak zásadně zesvětloval, ale rozhodně vytahuje přirozenou barvu vlasů. Dělá vlasy lesklejší a živější, tím pádem i blond pramínky víc vynikají.

Jak už vám asi došlo, já jsem s heřmánkovým kondicionérem moc spokojená a všem plavovlasým hlavám ho s klidným srdcem doporučím. A abych nezapomněla, já kupovala v biooo za 200 Kč.

Zkoušely jste nějaký kondicionér od Urtekramu?

Markéta

2 thoughts on “Heřmánkový kondicionér pro blonďaté hlavy od Urtekramu

  1. Ahoj,
    o nějakém kondicionéru od Urtekramu uvažuju, ale ten pro blondýnky to jistě nebude 🙂
    Mám pocit, že vlasům nedělá dobře, když používám bezsulfátový šampon a k tomu silikonový kondicionér, tak se chci podívat po něčem přírodnějším, kde nebude ve složení na 3. místě alkohol, jako je tomu u Alverde apod.
    A mimochodem, až se vrátíš, ráda ti přenechám můj 2x použitý Rasul – nevyhovuje mi.

    1. Přechod na bezsilikonový kondyš je rozhodně dobrý nápad. Jen mu dej čas a nezatracuj ho hned po pár použitích, chvíli potrvá, než se silikony vymyjou z vlasů.
      Zdenule z beauty and sensitivity mi doporučovala bezparfémový Urtekram, prý je hodně lehoučký a neničí objem. Ale samozřejmě záleží na tlm, co od kondicionéru chceš a jak moc velkou výživu.
      S rasulem mě to moc mrzí, hold každá máme dost jiné vlasy. Ráda ho pak odkoupím.
      M.

Zanechat Odpověď

