Colour of the month: Hnědá

Ani nevím, jak to září mohlo tak rychle utéct, ale já si uvědomila, že ještě nebyla barva měsíce, a taky že budu muset brzo sesumírovat novinky. Do prosince tohle ale bude poslední colour, protože jsem s sebou samozřejmě nemohla vézt celý kosmetický arzenál. Hnědá se mi na září hodila jako podzimní barva. Barva hříbkových kloboučků, hlíny na zoraných polích, a později i opadaného tlejícího listí. Studená i hřejivá a v kosmetice velmi univerzální.

hneda

A přesto toho mám v hnědé ostudně málo, sedí ke mně totiž spíš chladnější odstíny, o které je v drogérii poměrně nouze.

Ze stínů jsem dlouho měla pouze duo Lily Lolo Capuccino. Tahle hnědá je chladná, matná, ne nijak extrémně pigmentovaná, ale výborná na jemné líčení a ztmavení očního záhybu.

DSCN5192

No ale tady v Kanadě jsem si pořídila čokoládovou paletku Chocolate Bar Semi-Sweet od Too Faced, takže jsem vybavená celou škálou hnědých. O paletce brzo bude článek, sice mám pocit, že teď byla úplně všude, jenže já se do ní zamilovala a jsem díky ní mnohem kreativnější, co se líčení týče. Mimochodem na Vánoce by měla být nová paletka Chocolate Bon Bons, která bude asi podstatně barevnější než předchozí čokolády, tak uvidím, jestli to nebude můj vánoční dárek.

DSCN5669

Kde mě ale hnědá hodně baví, je na nehtech. Málo kde se dá sehnat čistokrevná hnědá, málo kdo ji nosí a přitom vypadá tak elegantně.

Třeba matná třpytivá zlatohnědá Starry Night z loňské podzimní kolekce. Vypadá ale krásně i s lesklým top coatem.

DSCN6121

Anebo čokoládový Bruno Brownmani od Catrice, který už ale dávno není k sehnání. Efekt brown is the new black zaručen. Mám pocit, že černá je na mě příliš tvrdá, ale tahle barva hořké čokolády ji skvěle nahrazuje.

Catrice - Bruno Brownani

Co vy a hnědá? Nosíte ji rády? A máte nějaký hnědý lak?

Markéta

Zanechat Odpověď

