Semi-sweet Chocolate Bar

Aneb láska na první pohled, počuch a tak vůbec. Když začaly být asi před rokem děsně populární nahaté paletky, nějak mě ta vlně vůbec nechytla. Ale první čokoládová paletka mi přišla děsně roztomilá, až na výběr barev do růžova, což rozhodně není odstín, který bych nosila. Když jsem ale zaznamenala novinku Semi-sweet laděnou víc do studena, věděla jsem, že nějaký ten high-end budu vlastnit. Půlroční zpoždění dostupnosti v ČR udělalo své, a tak jsem si na paletku počkala do Kanady, kde vyšla asi od 100 levněji spíš díky výhodnému kurzu dolaru než nižší dani. Od té doby, co jí mám, se nelíčím téměř ničím jiným. Navíc podněcuje mou fantazii v líčení, a si tak ranní rutinu mnohem víc užívám. Takže i já vám přináším svůj názor na paletku.

DSCN5666

V roztomilé papírové krabičce je roztomilá paletka v podobě čokoládové tabulky (jo trochu kýč, ale zas proč se nevrátit do dětských let). Nějak mi nesedí, že je světlejší (jako mléčná čokoláda) než první čokoška, která rozhodně působí víc sladce. Navíc i název je „polosladká“ takže bych čekala barvu hořké čokolády. No ale asi je to kvůli tomu, že první paletka má tmavé balení. Ale je to jen taková drobnost, která mě napadla, když jsem paletku viděla.

DSCN5668

Když kovovou paletku otevřete (zavírání je na magnet a drží parádně), ucítíte božskou vůni, protože stíny obsahují kakaový prášek. Vůně mi připomíná bílou čokoládu a je to žůžo. Stínů je v paletce 16, dva světlé jsou dvakrát tak veliké než všechny ostatní, což je pecka, protože tyhle světlé odstíny používám často přes celé víčko a na ně vrstvím ty tmavší, takže aspoň tak rychle nedojdou. Jméno stínu najdete zlatým písmem vždy nad vlastním práškem. V paletce byla taky kartička s třemi návrhy líčení a docela použitelné zrcátko.

DSCN5669

Protože jsem nikdy žádné dražší stíny nezkoušela, naprosto mě uchvátila konzistence a pigmentace. Ano, i levnější značky tohle umí, ale  často se kvalita liší odstín od odstínu. I v téhle paletce se najde pár kousků, kde pigmentace pokulhává, s většinou jsem ale spokojená.

Všechny stíny jsem vyfotila na ruce, jedno čárknutí prstem, bez báze, bez vrstvení.

Zleva: Černý matný Licorice, Smetanový matný Coconut Créme (trochu slabší pigmentace, ale perfektně sjednotí celé víčko), Matný světlý hnědorůžový Nougat, Matný středně hnědý bez podtónu Truffled, Tmavý fialovohnědý perleťový Hot Fudge (obsahuje fialové piditřpytečky, které ale nejsou vidět ani na oku, na fotce se tváří ne moc pigmentovaně, ale umí to rozbalit), Tmavě hnědý s teplým nádechem a zlatými třpytkami (ktereé opět nejsou moc vidět) Cocoa Chili.

Z téhle bandy nejvíc používám Coconut Créme a velmi mě nadchl Nougat svým univerzálním ztrácecím odstínem.

DSCN5678

Málo pigmentovaný růžový Ping Sugar obsauje milion růžových a perleťových třpytek. nejdřív jsem z něj byla nešťastná, protože štětcem se mi ho nedařilo nanést. Prstem a vklepáváním ale dostanete třpytky na oko. Já ho dávám přes jiný stín pro extra efekt. Matná studená středně hnědá Puddin‘ je další z mých oblíbenců. Modrý Blueberry Swirl si mě získal netypickým odstínem (je maličko do petrolejova, i když na fotce se tak netváří) a je mnohem víc nositelný, než jsem čekala, hlavně v kombinaci se zlatou nebo bronzovou. Matný rezavěhnědý Peanut Buter (teplého odstínu jsem se bála, ale nakonec mi vážně sluší). A perleťový Frosting je středně hnědý spíš teplejší odstín.

Z téhle řady jednoznačně miluju Puddin‘, studená matná hnědá pro ztmavení vnějšího koutku.

DSCN5676

V poslední řadě je můj absolutní favorit celé paletky Rum Raisin, těžko popsatelná studená hnědošedá barva s kapkou starorůžové v perleťovém maximálně pigmentovaném provedení. Vedle matná světle hnědá Mousse, která se tady tváří málo pigmentovaná, ale na ztmavení očního záhybu nebo ztrácení je ideální. Následuje perleťový zlatý Caramel a perleťový bronzový Bon Bon, které ráda kombinuju s modrou. A velký perleťový Butter Pecan šampaňské barvy pro maximální rozjasnění. Tady se tváří skoro bílý, má ale zlatavý odlesk.

DSCN5679

Žádný stín nepráší ani neopadává pod víčko, nádherně se mezi sebou ztrácí a prostě jsem celkově z kvality nadšená. Už chápu, co znamená koupit si dražší značku.

Vyfotila jsem vám i nějaké to líčení. Nejdřív jsem zkusila nalíčit se podle přiloženého návodu, takže Milk Chocolate (Coconut Creme přes celé víčko, Nougat do záhybu a rozmazaná linka Cocoa Chili)

DSCN5949 DSCN5946

Semi-Sweet (Coconut Creme přes celé víčko, Rum Raisin to vnitřního koutku, Puddin‘ do vnějšího a naťupat Pink Sugar do středu víčka). Tohle líčení jsem si opravdu oblíbila, krásně zvětšuje oko.

DSCN6131 DSCN6137 DSCN6140

Haute Cocoa (Butter Pecan přes celé víčko, Peanut Butter do záhybu, Blueberry Swirl přes pohyblivé víčko a linka s Licorice).

DSCN6467 DSCN6468

A pak už jsem tvořila sama: Matné teplejší líčení (svělo mi nepřálo): Coconut Creme přes celé víčko, Nougat do záhybu a ještě ztmavení Peanut Butter.

DSCN6111 DSCN6114

Zlatobronzovomodrá kombinace: Coconut Creme, Bon Bon, Blueberry Swirl + Nougat na ztrácení.

DSCN6151 DSCN6156

Matné neutrální líčení: Coconut Creme, Mousse, Truffled

DSCN6174

DSCN6178

U tohodle líčení jsem využila ještě stín od Catrice z limitky Viennart, protože odpovídá světlejšímu odstínu Rum Raisin, k těmhlě dvěma jsem ještě na ztmavení dodala Hot Fudge a ztratila Nougatem a pod obočí šupla Coconut Creme

DSCN6442 DSCN6441

A poslední lesklé neutrální líčení: Butter Pecan, Frosting a Cocoa Chili

DSCN6460

DSCN6455

K tomu všemu bych jen dodala, že fotit si sama oko je docela pakárna, takže omluvte nedokonalosti fotek.

Pokud hledáte univerzální paletku s minimem teplých odstínů a chce se vám investovat, rozhodně můžu Semi-Sweet čokoládu doporučit. Já jsem z ní opravdu nadšená. Navíc co jsem tak viděla, na Vánoce se chystá Chocolate BonBons. Podle všeho by měla být barevnější a stíny v srdíčkách (no nevím, tohle už je na mě přece jen trochu moc rozkošné). Každopádně jsem na ni moc zvědavá.

Odoláváte čokoládě?

Markéta

2 thoughts on “Semi-sweet Chocolate Bar

  1. Já miluju původní čokoládu, tak nějak váhám i nad touhle, ale nejsem si jistá, zda by mi barvičky sedly (ale to jsem si nebyla jistá ani u té mé a sedí krásně).

    1. Tak ju zajdi ošahat do Sephory, já bych celou půlku první paletky neupotřebila. To jsem si byla jistá už se swatchů. Tady u té jsem se bála teplejších odstínů, ale nejspíš zbytečně.
      M.

Zanechat Odpověď

