Kanadské novinky za září

Ani nevím, kam se poděl ten víc než měsíc, který už žiju v Montrealu. Nějak se prostě ztratil. Je tady toho totiž tolik nového, že mám neustále nabitý program. A součástí bylo i poznávání místních nákupních center. Zatím sice jen tak zlehka a část měsíce jsem ani nemohla díky nefunkční kartě a čekání na převod peněz na kanadský účet. Zima už ale opravdu klepe na dveře, takže začínám s pořizováním teplé výbavy.

ddb1c652848038ba0b00a701da6b3431

Ale ještě než začalo topné období, v Aldu mé oko zachytilo neodolatelnou kabelku, leč dost drahou. Když už jsem se na ni ale byla podívat potřetí, začala jsem si připadat trapně a udělala si radost. Jako bonus se dá nosit cross-body i jako rozkošný retro batůžek. Jen ty třásně jsou z klouzavého materiálu, takže nedrží, prostě opruz, růžovou už jsem ztratila, po návratu do ČR si vyrobím nové z neklouzavých bavlnek.

DSCN6100

Další impulzivní nákup, Bath and Body Works. O značce vím samozřejmě od blogerek, které si nemůžou vynachválit desinfekční gely do kabelky, jak krásně voní a tak. Prosím vás lidi, desinfekční gely rozhodně nejsou něco, co byste měli používat každý den, jen proto, že máte pocit, že jste špinavé! Ony totiž obsahují dost hnusných látek, které mohou pronikat i do lidského organizmu a mají potenciálně karcinogenní účinky. Krom toho zlikvidují i ty hodné bakterie, které žijí na naší pokožce a můžete si zavařit na problémy. Pokud tedy můžete, zvolte raděj klasickou metodu vody a mýdla a po antibakteriálním gelu sáhněte jen pokud zrovna nemáte jinou možnost (kempy, sváča v metru a spol).

Zpět k Bath and Body Works, prostě jsem to tam chtěla jen omrknout, očuchat, zkonstatovat, že voňavé svíčky opravdu nejsou nic pro mě a odejít bez útraty. Jenže! Začalo dýňové období a na výběr bylo asi z 8 různých dýňových „příchutí“ svíček. Oslovila mě nakonec jen jedna, Sweet Cinnamon Pumpkin, u ostatních mi vždycky něco vadilo. Pak mi ale slečna prodavačka sdělila, že na malé svíčky je akce, že když koupím 3 ušetřím skoro 4 dolary. Tak jsem se jala očuchávat další svíčky a objevila něco neskutečně úžasného. Podzimní svíčky Autumn a Leaves. Přestože obsahují jen nějaké vůně ovoce a dřeva, neskutečným způsobem imitují vůni vyhřátého spadaného listí, u toho sedíte na lavičce a jíte horký jablečný štrůdl (ale s minimem skořice). Leaves je sladší a obsahuje víc ovocné složky, Autumn je pak lehce svěží, jak když vás u toho štrůdlu zchladí podzimní větřík.

DSCN6101

Svíčky mají vydržet minimálně 10 hodin a já jen potvrzuji, ubývají pomalu. A samozřejmě tu mají i větší balení. Už teď se těším na Vánoční kolekci.

Když se mi v úterý objevily peníze na kanadském účtu, vyrazila jsem pro boty. V plánu byly Conversky, nakonec dopadly i zimní kotníčkové s hřejivým kožíškem uvnitř. Do Conversek nutně potřebuju bílé tkaničky, protože bez nich jsou takové neconverskojidní.

DSCN6683

Z obuvi Spring jsem ale neodešla jen s botami, přihodila jsem i pletené nadkolenky, abych unosila i nějaké ty sukně a ráno v pižamku nemrzla, a elegantní rukavičky uvnitř s feecem, takže zima mi snad nebude. Jo prostě bordó já na podzim a v zimě můžu. Teď už mi chybí jen temně zelený kabát a budu naprosto spokojená (ale předpokládám, že tuhle barvu neseženu).

DSCN6678

Z kosmetiky mám jen jediný přírůstek, pleťový olej. Prý ho lze používat na obličej i na tělo a tomu odpovídá i velikost balení. Já ho koupila jako náhradu za Saloos, a zatím slouží stejně dobře. Olej používám tedy na obličej a taky do konečků vlasů, spotřebu mám minimální, takže olej budu mít tak na dva roky, aspoň.

DSCN6103

A to jsou mé nákupy, v říjnu toho bude určitě víc, nákup oblečení se neodbytně blíží.

Jak jste nakupovaly vy?

Markéta

6 thoughts on “Kanadské novinky za září

  1. No ty rukavice jsou moc pěkný :). Já včera taky očuchávala nějaký svíčky, škoda, že jsou ty potvory tak drahý, vždycky si nakonec řeknu, že to vlastně nepotřebuju.

  2. Ahoj, ty svíčky mě nalákaly, budu taky muset vyrazit a doplnit zásoby 🙂 Rukavičky i podkolenky jsou moc pěkné, jestli můžu zkusit poradit tak zelený kabát kamarádka vloni sehnala u Marks and Spencer, ale nevím, jak moc chceš tmavý…

Zanechat Odpověď

