Maybelline – Master Precise liquid eyeliner

Po menší odmlce se hlásím s recenzí dalšího kousku, který jsem si do Kanady vezla z ČR. Bude o tekuté lince ve fixu Master Precise od Maybelline v nádherném petrolejově zeleném odstínu Jungle Green. Chtěla jsem totiž nějakou tu linku v jiné barvě a to je v drogériích obecně problém. Pokud teda frčíte na tekutých linkách jako já. Osobně mám nejraději ty klasické tekuté se štětečkem (ne s hrotem, ne fixy), ale ty v drogérce seženete jen černé. Tak jsem si řekla, že dám lince šanci, když všichni ty fixy tak milují. Navíc odstín jsem si prostě musela odnést.

DSCN7055

Hm… vypadá to jako fixa, co dodat. Barva obalu ne úplně odpovídá obsahu, takže doporučuju řídit se dalšími obrázky a linku v drogérce vyzkoušet z testeru. Víčko drží dobře, nikam neputuje, fixa se mi nikde samovolně neotevírá. Hrot mě taky potěšil, dlouhý, tenký a na konci ohebný, takže se chová skoro jako štěteček.

DSCN7057

Ze začátku se mi s linkou pracovalo dobře. Tenký hrot umožňuje vykreslit opravdu tenkou linku i přidat na tloušťce. Barvu dávkovala průběžně a nevysychala. Stejně ale nechápu, proč jsou fixy tolik oblíbené. Vzhledem k hrubému fixovitému povrchu je udělat hladkou linku bez nějakých těch nepřesností skoro nemožné. Prostě klasická linka nabere na štěteček trochu hutnější „tušovitou“ tekutinu, po oku to hezky klouže a vy uděláte linku jedním tahem. Fixa řidší barvu postupně vypouští, takže to tolik neklouže a linku tvoříte spíš sérií krátkých tahů, abyste vytvořili hladký okraj. Je to pracnější, je to otravnější a trvá to dýl.

DSCN7058

Dokud byla linka nová, ještě to šlo. I přes to, že ji ale moc nepoužívám a snažím se ji uchovávat alespoň ve vodorovné, když už ne svislé poloze hrotem dolů, mám pocit, že vysychá, nebo se tekutina někde hromadí. Malovat s ní je teď opravdu o nervy, protože jakmile nakloníte fixu hrotem nahoru (protože třeba na levém oku pravou rukou je to nutné), přestane malovat. Prostě se rozhodla, že kreslit bude jen hrotem dolů. To, jak nerovnoměrně kreslí je hezky vidět na fotce na ruce. Kde si taky můžete prohlédnout tu nádhernou barvu, kterou vidíte i dole na oku (myslím, že hezky vytahuje zelený podtón mých šedo-modro-zelených-podle-toho-jak-se-jim-chce očí).

DSCN6547 DSCN6546

Jinak linka drží na místě celý den, nikde se neobtiskává ani neputuje. Večer ji snadno odlíčíte, protože není voděodolná.

Já vám teda nevím, krásná barva, krásná výdrž. Ale ta aplikace. Opravu nevím, co všichni s těmi fixami mají. Tohle je už druhá, kterou jsem zkusila a ani jedna mě nepřesvědčila o tom, že by byla v něčem lepší než klasická tekutá. Barva není tolik intenzivní, výdrž fixy je přece jen o fousek horší než tekuté klasiky a aplikace je na zbláznění. O to víc mě mrzí, že Catrice zrušila svou Ultra Fine Ink Eyeliner, takže pro černou se budu muset vrátit k Essence a pro další barevné výstřelky budu muset asi do Sephory.

Jak to máte s linkami vy? Jedete v tužkách, tekutých linkách, fixech nebo gelovkách? A pokud milujete klasické tekuté se štětečkem, podělte se se mnou o tipy na nějaké barevné.

Markéta

2 thoughts on “Maybelline – Master Precise liquid eyeliner

  1. tyhle mám v černý a teda bohužel, strašně se obtiskávaj
    ale jinak aplikace ok, já prostě udělám švic sem, švic tam a hotovo, nelinkuju malejma tahama ..

Zanechat Odpověď

