Earth-line – pleťový olej

Konečně, po dvou měsících recenze první kanadské vlaštovky. Pečující kosmetiku je ale potřeba otestovat pořádně. Do Kanady jsem s sebou vezla jen asi třetinu pleťového oleje od Saloosu, který mi poměrně rychle došel. A tou dobou jsem ještě netušila, kde se v Montrealu nachází nějaké obchůdky s přírodní kosmetikou (což už jsem samozřejmě napravila). Zabrousila jsem ale do obchodu s názvem Winners, což je takový značkový outlet všeho možného. Prodávají tam mimochodem laky SpaRitual ze starých kolekcí za pouhých 6 dolarů (120 Kč)! Oko mi padlo na krabičku s nápisy „organic“, „bio“ and „skin oil“. Po prozkoumání složení bylo jasno a cena po víc než 50% procentní slevě byla 13 dolarů (cca 260 Kč) za 200 ml.

DSCN6103

Tenhle olej hlásá, že je multifunkční, s použitím na tělo i obličej, jako pleťový i masážní olej. Tak ono taky v podstatě čisté oleje se dají použít na cokoliv, že. Já ho používám pouze na obličej, do konečků vlasů a občasnou olejovou vlasovou masku. Takže mi vydrží asi hodně dlouho. Zásadní je, že oleje jsou za studena lisované, tudíž nepřišly o žádné prospěšné látky a olej má být vhodný i pro citlivou pleť, vrásky, jizvy a strie.

DSCN6105

Ve složení najdete slunečnicový olej jako základ, makadamový olej, avokádový olej, heřmánkový extrakt, jojoboý olej, arganový olej, mandlový olej, vitamín E (tocopherol, tukový antioxidant) a přírodní parfemaci.

Většinu olejů jsem zkoušela samostatně na obličej a všechny mi přišly ideální, lehké, rychle se vsakující ale dostatečně hydratační, takže jsem se ani jejich kombinace nebála.

DSCN6106

Oleje je opravdu požehnaně, věřím tomu, že pokud bych ho používala i na tělo, ubýval by mnohem rychleji. Já jsem ale zaprvé líný mazač, mažu v podstatě jen lýtka, protože ty jsou po holení sušší. A za druhé olej  je potřeba nanášet na vlhkou pokožku a to bych v koupelně strávila další půl hodinu. Takže ho používám jen na obličej a do vlasů.

Plastová lahvička má šroubovací uzávěr, čekala jsem nějaké extra nepraktické dávkování. Zas tak hrozné to není, je tam jen maličká dírka. Já ale stejně olej přelila do skleněné lahvičky s kapátkem od Saloosu, protože na obličej je kapátkové dávkování mnohem příjemnější a přesnější. Do vlasů dávám olej do dlaně z originálního balení, nikde ho neteče zbytečně moc, takže jsem spokojená.

DSCN6104

Olej má lehce žlutou barvu, a poněkud zvláštní vůni. Takovou oříškovou, není to nic vtíravého nebo nepříjemného, jen jsem rozmlsaná z nádherných vůní Saloos pleťových olejů. Nanáším klasicky 3 kapky na růžovou vodou navlhčený obličej. Vmasíruju a ono se to za čas vsákne. Olej je dostatečně hydratační a výživný a přitom nemám pocit, že bych byla mastná, ještě uvidím, jak obstojí v zimě, zatím mi ale připadá svými účinky srovnatelný se Saloosem, takže nečekám žádnou neplechu. Taky skvěle funguje jako podklad pod minerální makeup, který na něm vydrží celý den.

DSCN7270

Taky ho používám do konečků vlasů po každém umytí, abych trochu omezila třepení. Na to funguje taky moc hezky, pravdou ale je, že jsem si nestihla nechat zastřihnout konečky po létě a tak se mi vlasy přece jen trochu třepí. Použila jsem ho taky na vlasový zábal a za to se mi odměnil jemnými lesklými vlasy.

Musím říct, že jsem s olejem moc spokojená a klidně bych to veliké balení koupila i za plnou cenu. Jen škoda, že nemá nějakou zajímavější vůni.

Kosmetika Earth-line je Holandská, ale nepodařilo se mi zjistit, jestli se dá koupit i u nás. Oficiální webová stránka ukazuje i webshop, ten ale nevypadá zrovna funkčně.

Používáte pleťové oleje?

Markéta

2 thoughts on “Earth-line – pleťový olej

Zanechat Odpověď

