Říjnové nákupy

Nechápu, jak je možné, že to tu tak rychle utíká. Člověk se ani nenaděje a zjistí, že za dva měsíce frčí domů. Nákupy byly v plánu kvůli kabátu, došla mi spousta věcí, které jsem si vezla z ČR, takže za množství novinek se ani trochu nestydím. Navíc byly midterms a spousta prezentací, tak jsem se měla za co odměnit. Navíc jsem se musela vybavit i na Halloween, ale o tom bude samostatný článek, nejspíš v pondělí.

_uulVQ

Nejdřív tedy výlet za kabátem. Poprvé v životě se mi stalo, že to, co jsem si zamanula, měli! Chtěla jsem tmavě zelený, ne ten extra teplý kanadský, protože takový v ČR mám a nosím ho jen když opravdu přituhne, protože jinak je mi v něm vedro (ano, dokonce i mně). Takže jsem zkusila HMko a bům, měli ho! Tmavě zelený kabát, vypasovaný, těsně pod zadek. Tak jsem si ho nechala odložit a šla se ještě podívat do nějakých Kanadštějších obchodů, tam mě sice jeden kaboš zaujal, ale nakonec jsem si odnesla jen dvě trička a pro můj kabát snů jsem se vrátila do HM. Jen dodávám, že se omlouvám za kvalitu fotek, jak už jsem říkala, tenhle měsíc byl časově náročný a denního světla ubývá.

DSCN6779

O víkendu kolem Dne díkůvzdání (12.10.) se konalo maškarní, takové to s elegantními maskami a ohozy. Takže jsem musela sehnat masku. Řeknu vám, že s mým úzkým ksichtíkem to není úplně jednoduché. K tomu jsem přihodila ještě parádní kulaté sluneční brýle, které se v podzimním ostrém slunci náramně hodí a teploučké papučky, protože mi na bytě začala být pěkná zima na nohy.

DSCN6785Brýle jsou parádní úlet, ale myslím že mi sluší, výjimečně.

12096104_861943710570257_8914975857672045583_n

A taky jsem nutně potřebovala další McGill věc, a tyhle spací kraťáský jsou prostě naprosto rozkošné.

DSCN6804

Dostáváme se ke kosmetice. Protože mi došel odličovací olej od Saloosu, dala jsem se do hledání přírodní alternativy. Netušili byste, jaký je to problém. Saloosí hydrofilní olej je asi docela unikátní vynález. V levných vodách jsem nepochodila, nic opravdu echt přírodního jsem nenašla, tak jsem vzala za vděk dvoufázovým odličovačem od Body Shopu, neobsahuje silikony a tuším, že snad ani parabeny. Dostala jsem k němu ještě vzoreček odličovacího oleje, protože jsem dlouho dumala, jestli nevzít raději ten. Na dvoufázový odličovač bude určitě časem recenze.

DSCN6773

Taky jsem si musela pořídit nový base a top coat. 3-step system od Catrice, který jsem tolik vychvalovala, mě totiž nemile překvapil zhoustnutím asi v polovině lahvičky, a to jak base coat, který tak nějak zrosolovatěl, tak top coat, který se táhne, dělá vlákna a bublinkovatí. Nevím, jestli je to jen letošním extrémně horkým létem, nebo je to skutečně vada produktu. Určitě si pořídím další balení, až se vrátím, abych to ještě jednou otestovala. Volba nakonec padla na Essie. Base coat Grow faster jsem zvolila, protože neobsahuje vápník a i když urychlení růstu nepotřebuju, je plný vitamínů, takže na mé tvrdé nehty snad ideální. Top coat jsem pak zvolila Gel setter a doufala v podobné vlastnosti, co se týče výdrže, jako Catrice. Testuji a určitě zrecenzuju.

V krabičce se pak ukrývají tři laky na gradientovou manikúru od The Face Shop. Gradientovou mani jsem vyzkoušela, musím říct, že ten základní lak není úplně extra pigmentovaný, ale celkem se to ztratí, teď si s nimi hraju s různými podklady, fotím, článek bude.

DSCN6775

Jelikož mi začíná docházet balzám na rty, kondicionér už došel a šampónu mi taky mnoho nezbývá, vydala jsem se na lov přírodní kosmetiky. Nakonec jsem zakotvila u Buřtíkových včeliček (aneb tak přezdívám značce Burt’s Bees). Objemová vlasovka s granátovým jablkem a medový balzám. Ještě jsem kromě kondicionéru nic nenačala, tak uvidíme. A taky jsem začala mít potřebu poctivějšího čištění obličeje, když už nemám ten obličejový olej. Zabrousila jsem do Lushe a vybrala si vánoční limitku čistící rolády Bouche de Noël. Mají ji i u nás a jen říkám, DOPORUČUJU. Voní, brousí, čistí, hydratuje a mám chuť ji sníst. A recenzi taky plánuju, brzy.

DSCN7161

A do Bath and Body Works dorazila zimní kolekce. A musela jsem ji jít aspoň očichat. A jelikož jsem se potřebovala odměnit za midterms, pořídila jsem si další tři mini svíčky. Nejvíc mi voní Winter, cítím v ní stromeček, citron a trochu toho vánočního koření. Frosted Cranbery je sladší nakyslá ovocná vůně a u Fresh Sparkling Snow pořád nevím, jestli mi voní a jako co voní. Asi mix žvýkačky a čerstvě vypraného prádla.

DSCN7454

No a zbytek bude v Halloweenském speciálu.

Jak jste nakupovaly v říjnu vy?

Markéta

Zanechat Odpověď

