Catrice – Liquid Camouflage

Dnes tu mám konečně článek o posledním přírůstku, který jsem s sebou vezla z Čech. Letošní novinku v sortimentu Catrice, tekutý korektor Liquid Camouflage, který je podle všech těch reakcí, které jste už určitě všude na blozích četli, naprostá bomba. I já přispěju se svou troškou do mlýna, a doufám, že ne s křížkem po funuse. Důvody, proč mi recenze tak trvala, jsou dva. Za prvé, je to můj teprve druhý korektor, a na ten první od S-he se už ani moc nepamatuju, myslím, že jsem ho používala na nějaké ty pupence v pubertě, tudíž nemám srovnání. A za druhé, vzhledem k tomu, že korektor obsahuje silikony a dává se pod oči a já se se silikony moc nekamarádím, chtěla jsem si být opravdu jistá, že na něj nebudu mít za nějakou dobu nepříjemnou reakci (a přesně tohle je i důvod, proč jsem tak dlouho neměla žádný korektor).

DSCN7060

Už když jsem viděla chystané novinky Catrice, korektor mě zaujal. Když se pak dostal na naše stojany, šla jsem ho omrknout. Dva odstíny, oba extra světlé, tvářily se, že budou i krýt. Nejdřív jsem si říkala, že počkám na recenze a navíc v létě mi připadalo, že i odstín 020 je na mě hodně světlý. Než jsem ale letěla, popadla mě nákupní horečka a po krátkém rozmýšlení jsem korektor v odstínu 020 Light Beige hodila do košíku. Mimochodem úvodní fotka je zavádějící, zas tak bílý není, to jen bylo nějaké divné světlo.

K odstínům bych jen řekla, že mi 010 i 020 připadají oba stejně světlé, jen 010 má podtón do růžova, zatímco 020 je neutrální. Já jsem ráda, že konečně něco pro nerůžové bledulky, ale doufám, že s letním updatem přibude nějaký tmavší odstín, protože sice jsem už asi vybledla, ale stále mám pocit, že by mohl být o půl fousu tmavší, v létě bych vypadala jak obrácená panda.

DSCN7061

V poměrně elegantně minimalistické tubičce jako od lesku na rty najdete 5 ml světle béžového korektoru. Za co bych zabíjela, je izolepa, která chránila produkt před lidmi, kteří nevědí, co to je tester. Jenže izolepa taky nechala lepidlo na obalu a nejde sundat! Na vršku šroubovacího otevírání najdete název odstínu a na boku tvrzení Waterproof, které nepotvrdím, neb jsem nezkoušela.

Aplikátor taky vypadá, jako klasický na lesk, taková ta houbička. Vzhledem k tomu, jak je korektor hutný, podle mě nabírá moc barvy, tak přebytek většinou otírám o hrdlo. Co mě poněkud nepříjemně překvapilo je opravdu výrazná vůně korektoru. Voní trochu jako krémy Nivea. Netvrdím, že je mi vůně nepříjemná, ale je vážně silná a bála jsem se, že bude dráždit oči, ale naštěstí nic takového nedělá. Jen by mě ale opravdu zajímalo, proč musí být korektor parfémovaný. Možná sám o sobě příšerně páchne, tak to přebili tou vůní.

DSCN7062

Jak už jsem říkala, korektor je vcelku hutný, s nanášením jsem opravdu opatrná. Jen dvakrát ťuknu pod oko a vklepám do tmavých kruhů pod očima. Na pupínky je potřeba ho použít ještě mnohem míň. Vzhledem k tomu, že používám minerální make-up, připadá mi, že tekutý korektor na něm nějak divně sedí, nebo je to možná jen tím, že je přece jen maličko světlejší, než bych si přála. Sjednocení ale dosáhnu tím, že korektor nakonec ještě „přepudruju“ zbytkem MMU v kabuki štětci, který jsem před tím použila na podklad.

Musím říct, že takhle je to bomba. Korektor prostě ty modré kruhy vyzmizíkuje, drží celý den a nijak se neslévá nebo nevysušuje. S použitím na drobné pidi pupínky a zarudnutí je to trochu horší. Mám pocit, že na těhle místech během dne způsobí buď vysušování, čímž pupínek zvýrazní, anebo asi urychlí „zrání“ takového zarudnutí a večer pak mrška vypadá poněkud hůř. Pod oči je to ale bomba!

DSCN7065

Tady vidíte na ruce a jeho krycí vlastnosti po rozetření. Samozřejmě, že zelenou linku nevyzmizíkuje, ale podstatně ji zmatní a zesvětlí. Vážně jsem vám chtěla nafotit, jak se chová na oku, ale prostě to asi neumím. Foťák nechtěl ukázat to, co vidím v zrcadle a buď nějakým způsobem vyzmizíkoval kruh pod nenalíčeným okem nebo ho vytvořil pod nalíčeným. No prostě to nevypadalo jako ve skutečnosti.

Poslední věc, kterou jsem testovala, je, jak moc mi bude vadit silikon. A tadá! Nevadí! Takže to byla čistá trefa do černého na první pokus skvělý světlý funkční korektor, díky kterému nevypadám jako po každonočním flámu. Jo a nesmím zapomenout, že ho seženete ve vybraných Rossmannech za 100 Kč, což je prostě pecka a důkaz, že i levná kosmetika může být kvalitní.

Už jste tenhle Liquid Camouflage od Catrice taky objevily?

Markéta

9 thoughts on “Catrice – Liquid Camouflage

  1. Tento týden plánuju zajít do Rossmanna s Catrice (máme v Ostravě jen jeden, a to pěkně zapadlý :D), takže se na něj chystám – páč mi dochází můj oblíbený Rimmel Match Perfection. Tak jsem na něj zvědavá. Ten tuhý mi přišel úplně naprd, takže doufám, že tento bude lepší 😉

    1. Ten tuhý jsem ani nezkoušela, vím, že je hodně oblíbený, ale pod oči mi přišel nevhodný. Doufám, že ho budou mít, očividně bývá hodně vyprodaný.
      M.

  2. Mám ho od tý doby co se u nás objevil a sedli jsme si :). Na pupínky bych ho uvítala teda ještě světlejší než je 010, ale já jsem extrabledule.

  3. Také ho mám, vyhovuje mi odstín 020. Nejdřív jsem z něj byla nadšená, ale jelikož mám těch vrásek někdy víc, než bych chtěla, už se mi stalo, že mi vrásky zvýraznil. Tedy ona to spíš byla kombinace tohoto korektoru a pudru. Tak mi asi konzistencí víc vyhovuje rimmel, ale ten zas tolik nekryje. Budu si je asi muset míchat. 🙂

    1. Tak já naštěstí ještě s vráskami nebojuju, ale věřím, že v kombinaci s pudrem se to může dít. Já ho dávám spíš jen ke kořeni nosu a pod vnitřní půlku oka, kde je kruh pod okem fakt pořádný a jen ho tak do ztracena doťupám k vnějšímu koutku, takže tam už je vrstva minimální. Snad to namíchání pomůže 🙂
      M.

Zanechat Odpověď

