The Face Shop – Trojka modrých laků

Už tu dlouho nebyla žádná manikúra. Dneska vám ukážu trojici laků, které jsem si pořídila v The Face Shop. Jedná se o korejskou firmu, která nabízí jak dekorativní, tak pečující kosmetiku, a je taková polopřírodní, asi jako Yves Rocher. Trojice třpytivých modrých laků mě zaujala na první pohled. A tak jsem set na gradientovou manikúru v odstínu 02 Steel Navy v obchodě nenechala (stejně jsem se potřebovala odměnit za nějakou prezentaci, nebo tak).

DSCN6810

Gradientovou manikúru vytvoříte tak, že první nanesete nejsvětlejší odstín v chladné modré barvě plné maličkých stříbrných třpyteček přes celý nehet. Pak do dvou třetin prostřední odstín, který je o něco tmavší a obsahuje větší třpytky ve stříbrné, modré, zelené a možná i fuschiové barvě (nebo takové odlesky hází některé stříbrné). No a nakonec na špičku nehtu tmavě modrý lak obsahující velké a malé hexagonky a čárečky v tmavě modré, tmavě zelené a pár i ve fushiové barvě (které na sluníčku z nějakého důvodu nejsou vůbec vidět).

DSCN6806

Tak jsem se do gradientu vrhla. Všechny tři laky jsou tekuté tak akorát, mají delší spíš užší rovně střižený štěteček, se kterým se dobře pracuje (a samozřejmě jsem ho zapomněla vyfotit). A ani jeden nemá nijak závratné krycí vlastnosti, což jsem alespoň u laku číslo 1, čekala. Ani 2 vrstvy nestačily k plnému krytí, ale vzhledem k tomu, že jsem přes špičku nehtu následně lakovala další dva laky, řekla jsem si, že to zas až tak nevadí. Tady je výsledek mého snažení.

DSCN6811

Gradientová manikúra se mi nakonec i docela líbila, ale horší krycí vlastnosti laků mě inspirovaly k tomu zkusit je použít jako efektový top coat. Zvlášť od toho prvního jsem očekávala, že bude dělat hezký efekt třpytícího se ledu.

DSCN6807

Nalakovala jsem ho tedy na dva nehty přes bílý matný Gabriella Salvete (Bianco) a přelakovala lesklým top coatem, jen bílé nehty jsem nechala matné. Bohužel výsledek se mé představě úplně nepřiblížil. Lakování na bílý lak odhalilo, že „jednička“ v jedné vrstvě vcelku pruhuje. Také více vynikl šedavý podtón laku a navíc bleděmodrý základ nakonec kryl víc než jsem čekala. Plus při začišťování okolo kůžičky prosvítá bílý podklad. Díky tomu všemu se mi nehty chvilkami líbily (zvlášť na sluníčku) a chvilkami mi připadaly jako omalované vodovkami. No posuďte samy, fotky nakonec vyšly líp než jsem si myslela.

DSCN7305

DSCN7306

Druhý lak jsem se rozhodla nalakovat na bleděmodrý Pure Blue od Catrice z limitky Nude Purism, tentokrát jen na prsteníček. Všechny nehty jsem přetřela lesklým top coatem.

DSCN6808

„Dvojka“ se po základním laku rozlévala rovnoměrně, třpytečky taky a výsledek se mi tak líbil mnohem víc. Navíc tyhle miniaturní hexagonky už jsou v různých barvách a hází duhové vílí odlesky.

DSCN7428

„Trojka“ se mi samozřejmě hodila naopak k tmavému laku. I když myslím, že oba předchozí zkusím nahodit i na tmavý lak, uvidíme, co to udělá třeba s vínovou. Jak už jsem říkala „trojce“ z nějakého důvodu sluníčko sežere fialové částečky, takže se tváří jen zeleno modře. I třetí lak se dobře lakuje, i když je trochu hustší, a třpytky zanechává na nehtu rovnoměrně.

DSCN6809

Tenhle třpytkáč jsem nalakovala přes horní třetinu nehtu nalakované jednou vrstvou Oasis od SpaRitual z kolekce Wander. A celé přetřela lesklým top coatem. Musím říct, že tohle kombo se mi líbí asi úplně nejvíc. Následující fotka je z velmi špatného umělého osvětlení, ale já vám prostě potřebovala ukázat ty fuschiové třpytky. Jsou dobře vidět na malíčku.

DSCN7570

Na sluníčku to ale rozbalí i Oasis a vypadá to prostě skvostně.

DSCN7555 DSCN7551 DSCN7559 DSCN7561

Projela jsem i složení laků. Někde jsem četla, že by měly být 3-free. Překvapivě se všechny tři ve složení liší. Nejhůř vychází právě třetí lak, který obsahuje dva ftaláty (i když ne tolik profláknutý dibutylftalát DBP). Ani v jednom z laků jsem nenašla ani formaldehyd, ani toluen, ani kafr a snad ani formaldehydové pryskyřice (pokud se tedy neskrývají pod nějakým záludným názvem).

Nakonec k odlakování, gradientovou manikúru jsem sundavala alobalovou metodou a šlo to bez problémů. Jednička a dvojka jde dolů klasicky, na trojku půjdu raději znovu alobalem.

Pro úplnost dodám, že každého laku jsou 4 ml a dohromady mě sada vyšla na 9 dolarů, což je necelých 180 Kč.

Jak se vám laky líbí? A jestli máte s The Face Shop zkušenost, poraďte, co stojí za to.

Markéta

2 thoughts on “The Face Shop – Trojka modrých laků

  1. Já jsem z výsledku naprosto unesená. Krásná kombinace barev, sluníčko si s odstíny výborně hraje.
    škoda jen té malé velikosti laků. 4ml laku na gradient… to je tak na 3 použití 😦
    To pruhování natrénujeme 🙂 nebývá to lakem, nýbrž sklonem štětečku, si pak totiž bere člověk barvu z již nalakovaného místa 🙂

    1. Děkuju a na trénink už se moc těším :). A jako když jsem ty pidi laky vytáhla z krabičky, kde se tvářily podstatně větší, docela mě to zarazilo. Hlavně ten 1. lak potřebuje aspoň 2 vrstvy, takže ten mi moc dlouho nevydrží.
      M.

Zanechat Odpověď

