Vánoční roláda od Lush

Nevím jak vy, ale já miluju vánoční vůně. Stromeček, vanilkové rohlíčky, čerstvě upečená vánočka, skořice, hřebíček, pomeranče a mandarinky… Nějak mě popadlo, že bych potřebovala svůj xichtík občas trochu víc očistit než jen odličovacím olejem a vodou. No a nakonec mě ulovil Lush. Je mi sympatický svou filozofií i snahou o přírodní složení, pokud to jde. A když už v říjnu nabízeli vánoční čistící roládu Buche de Noel, vůně i účinek mi vážně uhranuly, a tak se mnou 100 g téhle mňamky putovalo „domů“. Mimochodem Buche de Noel, neboli vánoční poleno, je tradiční francouzský vánoční dezert, který musím někdy ochutnat.

buche_de_noel_v1_1

Do Lushe jsem vlezla jen tak mimochodem očichat vánoční a halloweenské bomby a koupelové pěny, a že se možná zeptám na nějaké to čistítko. Odchytila mě tam jedna Lush Fairy a ptala se, jestli sháním něco konkrétního. Okamžitě si se mnou sedla, a jaly jsme se zkoušet. Nejdřív se ptala na mou pleť a co od čistítka očekávám. Pak vybrala dvě čistící rolády, které by mi mohly sedět a názorně mi ukázala jejich aplikaci, tedy udělala mi takovou čistící masáž hřbetu ruky. U toho si se mnou povídala odkud jsem, pochválila mi angličtinu a vůbec to bylo děsně příjemné. Pak mi ještě ukázala pleťovou masku. Po takovém marketingu si prostě tu čistící roládu koupíte, a nejen proto, že krásně voní a máte po ní daň jako dětskou prdelku. Pleťovou masku jsem odmítla s upřímným tvrzením, že jsem na to moc líná.

DSCN7272

Recyklovatené černé kelímky asi znáte. Když jich nasbíráte 5, dostanete zdarma čerstvou masku. Čistící roláda Buche de Noel obsahuje samé jedlé věci jako mandarinky, brusinky nebo mandle, (prý taky brandy, ale tu jsem ve složení nenašla, asi ji tvoří různé silice a parfém). Neobsahuje žádné konzervanty, proto je doporučeno ji spotřebovat do 3 měsíců a já ji pro jistotu mám schovanou v lednici.

Mandarinky a kakaové máslo mají dodávat hydrataci, brusinky pak mají působit proti vráskám a mandle působí jako jemný peeling.

Plné složení:

silice z cedrového dřeva (CUPRESSUS FUNEBRIS WOOD OIL), Cinnamal (rostlinná silice), sušené brusinky (VACCINIUM MACROCARPON FRUIT), fair trade bio kakaové máslo (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER), čerstvé mandarinky (CITRUS RETICULATA FRUIT EXTRACT), glycerín (GLYCERINE), mleté mandle (PRUNUS AMYGDALUS DULCIS SEED POWDER), kaolín (Kaolin), Linalool (přirozená rostlinná složka), mořská řasa nori (ALGAE EXTRACT), parfém (PARFUM), vetiverová silice (VETIVERIA ZIZANOIDES ROOT OIL), silice z hořkých mandlí (PRUNUS AMYGDALUS AMARA KERNEL OIL)

DSCN7273

Roládka voní hodně jedle, taková sladší skoro slavnostní vůně, ale ne příliš silná, což je u pečující kosmetiky jen vhodné. Vyčucháte v ní mandle, mandarinky i brusinky, silice a parfém pak dodávají luxusního ducha, asi tu vůni brandy.

Na můj malý xichtík stačí množství velikosti hrášku. Obličej namočím ve vlažné vodě, ve vlhkých dlaních rozmělním kousek rolády a pošudlím obličej. Roláda samozřejmě nepění, jemně peelí a ani trochu nevysušuje. Po opláchnutí obličeje mám pocit dětské prdelky, za což asi může hlavně glycerin, to mi ale vůbec nevadí. Jemný peeling a kaolín docela obstojně stahují póry a čistí černé tečky na nose.

Roládku používám přibližně jednou za 3 dny, myslím si, že peeling častěji není úplně vhodný. Tenhle je vážně jemný, takže se ho v tomhle intervalu používat nebojím. Mám pocit že neubývá, tak snad se mi nezkazí dřív, než ji stačím dodělat, to by mě vážně mrzelo.

DSCN7275

Jestli Buche de Noel doporučím? Ano, 295 Kč za 100 g se může někomu zdát hodně, jak jsem ale říkala, neubývá, je příjemná, čistí a hydratuje zároveň a složení je plné kvalitních surovin. Navíc ta vůně!

Už pro ni běžíte? Dejte mi vědět, jestli máte ozkoušeno a jaký jiný pečující produkt máte od Lush rády.

Markéta

Zdroj úvodního obrázku

http://flourbakery.com/event/buche-de-noel-0

Zanechat Odpověď

