Listopadové novinky

Listopad dneska končí, neutekl mi tak rychle jako předešlé měsíce, vzhledem k množství práce do školy a horšímu počasí. Ani nákupů jsem moc nepodnikla, protože jsem na ně neměla čas. A příliš to nezměnila ani návštěva New Yorku na Černý pátek, protože jsem tam s cílem nakupovat nejela a davy já nerada. Navíc jsem si potřebovala koupit hlavně věci jako punčocháče a kalhotky, které, i když roztomilé, ukazovat nehodlám. Pojďte tedy na čumendu aspoň na těch pár kousků, které jsem si pořídila.

20151102_163235

První věc, kterou jsem musela mít, je tenhle čajový adventní kalendář od David’s Tea. Budu s ním od zítřka spamovat na instagramu a dělat chutě. Kalendář obsahuje 24 sypaných čajů, každý na dvě porce. Vůně jsou naprosto boží a jestli budou i tak chutnat, budu moc litovat, že se u nás nedají sehnat.

DSCN7456

Tyhle dva kousky vám dlužím ještě z října. Pořídila jsem je jen a pouze kvůli halloweenskému kostýmu. Pro tmavě červenou konturku mám využití i v běžném životě, zato růžový stín od Body Shopu asi poputuje do některé giveaway (1x použitý). Je nádherně pigmentovaný a skvěle se s ním pracuje, jen je to prostě barva, kterou já nerada.

DSCN7629

Došel mi můj oblíbený odlakovač od SpaRitual, a protože jsem ho tu nikde neviděla, na zkoušku jsem vzala tenhle od O.P.I. A k tomu dva parádní laky. Původně jsem šla jen pro Revlon s názvem Grafitti, což je boží vánoční lak. Narazila jsem ale na limitku od L’Oreal, s názvem Extravaganza. Tmavě zelený shimmerový lak Feline Sauvage jsem tam prostě nechat nemohla. Navíc s revlonem to bude perfektní vánoční manikúra.

DSCN7630

A přesouváme se k oblečení. Propadla jsem flanelkám z American Eagle Outfitters. Jsou neuvěřitelně heboučké a hřejivé. Takže jsem si v New Yorku pořídila další dvě, neb byla 40% sleva na vše. Mimochodem AEO posílají celosvětově a jejich móda, hlavně doplňky, mě hodně baví.

DSCN8196

Takhle do nákupní tašky padlo i metalické tetování, protože na léto se můžu těšit už teď.

DSCN7631

Anebo tenhle třívrstvý náhrdelník.

DSCN7633

Mým posledním úlovkem je tenhle vintage kousek, za 3 dolary, o kterém si myslím, že je z pravého stříbra. Tváří se totiž, jako že má punc.

A teď už mi nezbývá než jít utrácet penízky za dárky pro ostatní a těšit se na to, co najdu pod stromkem já.

Jaké byly vaše listopadové maličkosti?

Markéta

Zanechat Odpověď

