Zimne ladena mani s novymi laky

Zdravim po delsi odmlce. Pocitac se mnou i nadale nespolupracuje, alespon se ale umoudril a zapnul se na par minut, takze jsem z nej mohla vycucnout nejake fotky a sesmolit recenzi v knihovne. Coz je naprosto bozky pocit po zkousce, kdyz vas dalsi ceka az 17. prosince, ale vsichni lidi okolo vas se sprtaji tak moc, az jim jde para z usi. Nez se vrhnu do vanocnich nakupu, mam tu pro vas nejakou tu vanocni manikuru a minirecenzi novych laku. Moje nailartove schopnosti berte prosim s rezervou, nemam v tom uplne praxi, neb jsem lina a perfekcionista, coz je pro zacatky s nailartem spatne kombo. A navic jsem mela k dispozici pouze znacne primitivni nastroje. Taktez omluvte absenci diakritiky, kanadske pocitace tohle neovladaji.

DSCN7628

V listopadu jsem narazila na dva naprosto paradni laky, ktere me inspirovaly k tvoreni. Vtipnejsi ale bylo to, ze jsem nemela ani spendlik ani stetecek, no proste nic. Hlubiny kuchynskych supliku vsak odhalily nastroj, ktery byl pouzitelny, tusim ze jsou to spicky od sipek, co se hazi na terc. Prvnim z laku je naprosto vanocni lak od Revlonu s absolutne nevanocni nazvem Graffiti. V lehce nacervenale tekutine (ktera ale, zda se, nebarvi) plavou cervene a bile hexagonky vsemoznych velikosti a bile prouzky. A protoze jsem se jeste na uplne vanocni manikuru necitila, rozhodla jsem se pro kombinaci s bilou, modrou a cervenou, ktera evokuje spis zimu nez Vanoce.

DSCN7627

A proste se mi hrozne moc chtely delat hvezdicky. O tom, jak moc nepresne a kostrbate jsou, pomlcme (ono s nastrojem vyberu to jinak odopadnout ani nemohlo), protoze ja vysledek povysuji na nanejvys umelecky a pripomina mi vzorovany pleteny svetr.

DSCN7625

Lak se lakoval paradne, glitru davkuje akorat a rovnomerne. Jen me teda pekne nastvalo, ze prede mnou nekdo lak otevrel, a tak mel uplne dopatlane cele hrdlo od hexagonku.

1DSCN7642

Druhym ulovkem je pak tenhle paradni metalicky tmave zeleny L’Oreal Feline Sauvage. Netusim, jestli u nas limitka s nazvem Extravaganza je nebo bude, ale jestli jo, doporucuju omrknout. Vzhledem k evropskemu baleni laku, by u nas mohla byt. Meli i zajmave paletky ocnich stinu a rtenky. Tahle prvni fotka je s bleskem a pod umelym svetlem.

DSCN7771

A tahle je na slunci v Central Parku. Lak je klasicky L’Oreali, s trochu moc sirokym steteckem pro me malicky, ale jeste se to da. Kryje ve dvou vrstvach a podle me je to skvele vanocni. Pod stromek na nej zarucene nahodim Graffiti.

Na narocny nail art jsem si tentokrat nehrala.

DSCN8198

A stejne i blbe punticky s tim provizornim nastrojem vypadaji spis jako bramburky. Tak to nazveme trebas vanocni dalmatyn a je to.

Z obou laku jsem vazne nadsena. Pekne zelene je v drogerii malo, pritom tyhle tmave skoro cerne odstiny vypadaji moc elegantne. A vanocni efektak je presne takovy, jaky jsem si predstavovala. Takze za me velka spokojenost.

Uz se tesite na Vanoce?

Marketa

5 thoughts on “Zimne ladena mani s novymi laky

  1. náhodou se mi všechny varianty moc líbí a máš můj obdiv, že ses vrhla na nail art i za stížených podmínek! já mám doma takový ten speciální nástroj na dělání puntíků, už asi půl roku a stejně jsem se k tomu nedokopala, páč jsem taky lenoch a navíc nervák, jakmile mi něco nejde, tak všechno letí z okna v záplavě sprostých slov 😀 ale třeba jednou … zeleňák od L´Oreal je boží, doufám, že se limitka dostane i k nám, i když radši si moc nadějí dávat nebudu 😉 … a na Vánoce se těším moc, letos mě to chytlo nějak víc než vždycky a připadám si jak malá, za ozdoby jsem dala neskutečné prachy a ke konci už jsem se musela fakt krotit 😀

    1. jé děkuju, no sama se divím, že mě popadla tvořivá 🙂
      Já se taky moc těším na Vánoce, ještě je to umocněné tím, že už se docela těším domů, na přitele, rodinu a kamarády. Dneska jsem podnikla první hon na dárky a děsně si to užívala.
      M.

  2. No obávám se, že ten zelenej lak fakt na Vánoce potřebuju. Ale pokud vím, tak se k nám do Čech žádný limitovaný kolekce od L´Oreal nedostávají (pokud nepočítám rtěnky Pure reds nebo ty nude), nebo jsem na ně teda nikdy nenarazila.

Zanechat Odpověď

