Prosincové přírůstky

Všechno nejlepší do nového roku. Doufám, že jste si užili krásné svátky, neřešili kalorie a Silvestrovskou noc přežili ve zdraví. Já jsem hned po návratu z Kanady musela všechny známé a příbuzné obšťastňovat svou přítomností. Proto tu bylo přes svátky pusto a prázdno. Zato jsem si ale užila nádherné Vánoce v rodinném kruhu a bláznivé novoroční oslavy s mojí bandou milovaných kamarádů, kteří mi za oceánem děsně moc chyběli. A protože v prosinci slavím kromě vánoc ještě narozeniny, novinek mám tradičně docela hromadu.

DSCN8390

V první řadě jsem konečně vyhrála DM box. A byla jsem po zásluze potrestána, protože obsah mě docela zklamal. Tablety do pračky zaručeně využijeme na bytě. Linku od Dermacolu ráda vyzkouším, jen já ty fixové nemusím, nejsou tak intezivní, hůř se mi s nimi pracuje a častěji se mažou, ale uvidíme, jaká bude. Balzám na rty od Baley docela mile překvapil složením, takže mu dám nejspíš šanci. K micelárkám jsem docela skeptická, i když složení nevypadá tak strašně, jak jsem čekala, možná ale budu i tak srab a o micku se s někým podělím. Zlatý basecoat od Sally Hansen je zpevňující, a proto nevhodný pro můj typ nehtů, ten tedy poputuje dál určitě. No a nakonec jen vzorečky, z těch mě zaujal parfémový olej, ale ještě jsem neočuchávala.

DSCN8391

Před návratem do rodného městečka jsem si objednala megabalení svého oblíbeného šampónu a taky kondicionér a mmu.

DSCN8397

A teď už k dárkům. Asi jsem byla moc a moc hodná. Přítelkyně přítelova táty se se mnou podělila o hromadu laků, pro které nemá využití. Až na ten SpaRitual, který jsem vyhrála od Hnutí Za přírodní a zdravé nehty. Některé z laků ale určitě nevyužiju, aneb jistě znáte mou averzi k růžovým a fialovým, takže se asi blíží docela velká rozdávačka. A omluvte prosím kvalitu fotky, protože prostě světlo v prosinci je největší nepřítel každé blogerky.

DSCN8354

Krom laků přibily i jiné kousky. Řasenku od Covergirl jsem si přivezla z Kanady, rtěnku Sephora v nádherném odstínu jsem dostala k Vánocům od mé Mexické kamarádky, po které se mi už teď stýská. Krémíky a mýdlo bylo další součástí balíčku s laky. A od přítelova taťky jsem dostala horoskop udělaný přesně podle mého data a času narození, jména atd. Ještě mi tu chybí balíček od Lush, který jsem dostala k narozeninám od přítele, jen jsem obsah nějak zapomněla nafotit.

DSCN8357

Přesouvám se k dárkům od rodiny. Od bráchy jsem dostala lístek na koncert Three Days Grace, kam jdeme 24. ledna. A jinak kosmetika od našich nehrozí, mamka moje nadšení absolutně nesdílí, natož potom táta. Zato ale vědí, čím mě nikdy neurazí, aneb jííídloooo. Tak třeba kuchařky, dělátko na fondue a myšku jsem potřebovala.

DSCN8393

Taky mě všichni znají a jinou než hořkou čokoládu mi už ani nekupují. Jediná výjimka jsou lindorky. A v krabičce je kakao se skořicí a kardamomem, hmmmm.

DSCN8394

A samozřemě ani dobrým čajem mě neurazí. Přívezli mi i vanikový čaj a sušenou citronovou trávu ze Seyshel. A misky na čaj sou nejkrásnější.

DSCN8395

A ještě pár drobností. Mimoní sešit, sluchátka, náhrdelník od Seyshelských domorodců a levandulové mýdlo a pytlíček.

DSCN8396

K narozeninám jsme si udělali výlet do Vídně. A výsledkem jsou super jeany z Pimkie a výborný hnědý světr z Bershky s prodlouženým zadním dílem a vysokým rozparkem. Jen mám smůlu, že limitky Catrice jsou vždycky beznadějně vzprodané, když zrovna Vídeň navštívíme (dělala jsem si zálusk na Rough Luxury, která u nás samozřejmě nebude).

DSCN8399

Úžasný vánoční dárek, který jsem si tedy nadiktovala, je moje další Annick Goutal. Tentokrát Ninfeo Mio. Velmi zajímavá zelená vůně, doporučuju všem milovnicím fíků a neotřelých vůní. A určitě o ní bude samostatný článek. Navíc teda má naprosto luxusní balení.

DSCN8398

Víte, co je ale ten nejkrásnější vánoční dárek? Dva dny před mým příletem k nám na zahradu začalo chodit kotě. Na Štědrý den jsem ho lákala na šunku a na Boží hod už se nechalo pohladit. Počkalo tu na nás celý týden, který jsme strávili na Moravě u babičky. Takže už je naše! Seznamte se, Ňiňa (o jméno byl boj, já chtěla Vánočku, to ale neprošlo přes rodiče, takže je to Holčička, španělsky). Je to teda ještě divous, pořád se plaší. Hladit už se ale nechá ráda a vrní u toho jako puma.

DSCN8401

A jakou nadílku jste pod stromečkem našli vy?

Markéta

6 thoughts on “Prosincové přírůstky

  1. No dárečky krásné, ale koťatko je samozřejmě úplně nejlepší, takový ňuňajz! Těším se, až bude insta zaplaven koťátkem :-)))

    1. 🙂 insta asi koťátkem zaplaven úplně nebude, nebo jen nepravidelně, protože do Prahy si ho s sebou vzít nemůžu. Je to zvíře venkovní, takže zůstane doma na zahradě a při tuhých mrazech v dílně. V paneláku by asi byla nešťastná. Ale je to zlaťouš, dneska se konečně nechala pochovat.
      M.

  2. Všechno nejlepší do nového roku! 🙂
    Moc pěkné dárky jsi dostala, supr nadílka. 🙂 Ale koťátko je nejlepší. 🙂
    No ten DM box teda nic moc, já ještě žádný nevyhrála, ale už se o to ani nesnažím…

  3. Vanocka by byla skvele jmeno! Skoda, ze ses nechala zlomit… My mame Bacila a Bublinu a jsou to obe holky-segry 🙂 Jinak vse nej do noveho roku!

    1. Děkuju. Já bych tu Vánočku i obhájila, ale vzhledem k tomu, že jsem doma jednou za 14 dní, stejně bych neovlivnila, jak na ni vlastně budou volat.
      M.

Zanechat Odpověď

