Essie base a top coat

Tak nějak mám pocit, že se mi tu to poslední dobou hodně hemží laky. Každopádně tuhle dvojku laků essie jsem si pořídila v Kanadě když mi zhoustly Catrice 3 step system do nepoužitelného stavu. Pročetla jsem se složením a doufala, že base coat Grow faster jsem zvolila vhodně pro svůj typ nehtů. A protože od top coatu chci prodloužení výdrže, opět jsem zvolila „gelový“ Gel setter. Jak se mi osvědčily se dozvíte uvnitř.

DSCN6690

Protože moje nehty jsou spíš tvrdé, musím se vyhýbat lakům s obsahem vápníku, křemíku a obecně lakům určeným pro zpevnění nehtu. Ze široké nabídky různých podkladových laků essie jsem tedy nakonec vybrala Grow faster, protože se mi ze složení tvářil nejbezpečněji a s obsahem arganového oleje. Slibuje zrychlení růstu nehtů (ne, že bych potřebovala) a má chránit před lámáním a třepením (což nutně potřebuju).

DSCN6691

Laku je 13,5 ml, v lahvičce se tváří mléčně a kalně, ale na nehtech je průhledný. Je tekutější, po nehtu se dobře rozlévá, schne dobře a barevný lak se na něj nanáší rovnoměrně a drží na něm. Rychlejšího růstu nehtů jsem si nevšimla, ale po více než dvou měsících používání jsem si všimla, že se mi nehty opravdu méně třepí, problém přetrvává už jen na prostředníčních a i tam už roztřepeniny zdárně odrůstají. Takže v tomto případě jsem moc spokojená.

DSCN6695

Top coat gel setter jsem kupovala hlavně kvůli prodloužení výdrže laku, rychlému schnutí a velkému lesku. Stejně jako base coatu je ho 13,5 ml ale na rozdíl od něj je samozřejmě průhledný.

DSCN6693

S Gel setterem se zpočátku pracovalo výborně, krásně se rozléval po nehtu. Podobně jako Catrice 3 step system top coat ale začal trochu houstnout. Houstnutí se však zastavilo a s lakem se stále pracuje dobře, rychleji ale zasychá, a proto je nutné jej nanášet rychle a raději ve větší vrstvě. Naštěstí nedělá bubliny a urychluje schnutí celé manikúry. Jako drobné mínus vidím, že neprodlouží výdrž laku tak dobře, jako Catrice 3 step system. S Catrice mi manikúra vydržela v pěkném stavu i týden, s essie obvykle 4-5 dní. Gel setter rozhodně ale plní funkci lesku jako blesku, aneb takhle změní původně matný lak.

DSCN7072

Pro úplnost jen dodám, že oba laky mají úžší rovně střižený štěteček, se kterým se dobře pracuje. S dostupností essie u nás je to trochu horší, ale seženete je po internetu, nebo si uděláte výlet k našim německy mluvícím sousedům. Já osobně jsem velmi spokojená s podkladovým lakem a nejspíš si ho ráda koupím znovu. Nadlak svou funkci plní, ale za menší peníze můžu mít lak s podobnými vlastnostmi a delší výdrží, proto bych si ho znovu jen tak nepořídila.

Co vy a laky essie?

Markéta

2 thoughts on “Essie base a top coat

  1. Essie laky jsem si nepořídila zatím z jediného důvodu, jsou drahé. Mám teda doma i dražší laky, ale to jsou třeba OPI nebo sparitual. A podle toho, co jsem četla, tak essie za to ani moc nestojí. Ale možná mě časem přesvědčí 😉

    1. Jána ty barevné několikrát koukala, ale nějak mě nic nepřesvědčilo ke koupi, přesně z důvodů ceny. Ty pečující jsem koupit musela a tam jsem zas nechtěla vyhodit peníze za nefunkční křáp.
      M.

Zanechat Odpověď

