Přebytková rozdávačka

Myslela jsem si, bůhví kolik času budu mít, až ze vrátím z Kanady. No ale po prázdninách jsem rovnou naskočila do laborky, a tak nestíhám denní světlo, takže není nafoceno a na blog mi zbývají víkendy. Jednou týdně ale článek čekejte určitě.

Jak to tak chodí, po Vánocích si člověk musí uklidit všechny ty dárky a občas to vede k docela slušné probírce. Tak jsem dostala a vytřídila pár drobností a nakonec z toho bylo na dva pořádné balíčky, o které si dnes můžete zasoutěžit. Některé kousky jsou použité, některé úplně nové.

Balíčky jsem se snažila poskládat tak, aby si barevně i obsahem docela odpovídaly. Přesto si budete moct jako minule vybrat, o který balíček chcete soutěžit. Jen dodám, že u každého produktu uvádím jeho použitost a všechny fialové a růžové laky jsem já nelakovala ani jdou (tyhle odstíny nenosím), pokud jsou použité, tak nevím kolikrát, odhadem ne víc než 3x. Všechnu kosmetiku samozřejmě pošlu očištěnou.

Balíček č. 1:

DSCN8503

V prvním balíčku najdete úplně nový krém na ruce s heřmánkem od značky Just, který dodržuje pH pokožky (4,5 – 5,5). Přírodní složení ale nečekejte. Dále mandlové tuhé mýdlo od Balea. Z dekorativky pak tmavěmodrý stín od certifikované přírodní značky cosm’etika (2x použitý) a tekutou linku ve fixu Bambi Black od Dermacolu (nepoužitá).

DSCN8505

V balíčku najdete taky 6 laků, které barevně odpovídají fotce (ve stínu). Zleva: šedý pískový lak od Jordana 07 Stormy Gray (nepoužitý), tmavě modrý třpytivý essence 01 Jacob’s Protection z limitované edice Breaking dawn (1x lakovaný, již nesehnatelný), mátový zelený se zlatým třpytem Catrice 36 Mint Me Up (2x lakovaný, již nesehnatelný), fialová se stříbrným shimmerem China Glaze v odstínu Joy (lehce použitý), superzářivá růžová se shimmerem, který hází odlesky až do modra, Douglas 66 Funky power (nepoužitý) a krémovka typická barbie pink od MUA Strawberry Crush (nepoužitá).

Balíček č. 2:

DSCN8508

V druhém balíčku najdete Lipikar syndet, krémový sprchový gel proti podráždění od La Roche-Posay (neotevřený). Stejně tak jako neotevřený pečující lak s 18K zlatem pro slabé, lámající se a štěpící se nehty (pro mě nevhodný). Jen upozorním, že tenhle lak obsahuje zlato v koloidní (tedy nanočásticové) formě (takže není vidět), ty zlaté šupinky jsou oxid titaničitý.

Z dekorativky pak bázi pod oční stíny Douglas, která na má mastná víčka absolutně nefunguje, ale vám třeba může vyhovovat. Používala jsem ho i jako stín, ale neutrálních stínů mám až až (použito asi 10x), bílý stín č. 1 Douglas (3x použitý) a kajalová tužka Doulgas (1x použitá).

DSCN8509

A laky zleva: zelenošedý s pískovým efektem L’Oreal limitka 50 Shades of Gray  890 Masque Lover (nepoužitý, již nesehnatelný),  krásná krémová spíš zelenější mátová Essence limitka Bloom me up! 01 Blow My Mint (2x lakovaný, již nesehnatelný), magnetický fialový se stříbrným shimmerem Missha  (nepoužitý, nevím, kde má magnet), skoro až neonová teplá korálovo růžová Sephora  Pink paradise (nepoužitý) a perleťová losososová od Milani 07 Pretty in Porcelain (lehce použitý).

No a jak se můžete zúčastnit?

  1. Napište mi komentář pod tenhle čánek kde bude:
    1. který balíček chcete vyhrát
    2. a odpovězte na otázku: Máte rádi zimu? Pokud ano, proč, a pokud ne, co vám pomáhá, abyste ji přežili. (haha moc se těším, co mi poradíte)
  2. Můžete přidat další komentář a zvýšit tak své šance na výhru, pokud mě sledujete na facebooku (což vřele doporučuju, protože tam přidávám aktuální situace v drogériích, spamuji fotkami nových laků, které se třeba na blog nedostanou, no prostě se tam toho často děje víc). Pokud mě tedy sledujete, přidejte komentář, kde bude vaše jméno, pod kterým máte mou fb stránku olajkovanou.
  3. No a nakonec komentáře můžete přidávat do soboty 30. 1., v neděli 31.1. vylosuju výherce každého balíčku.

Tak hodně štěstí.

Markéta

14 thoughts on “Přebytková rozdávačka

  1. líbil by se mi spíše balíček č. 2
    miluju zimu někde, kde je sníh.. čím víc sněhu, tím lépe 😀 takže procházky bílou jiskřivou krajinou, lyžování, vzpomínky na to, jak jsme jako děti lízaly rampouchy a tak dál 🙂
    naopak nesnáším zimu ve městě, kde je místo sněhu hnědá břečka, která promáčí boty.. To se vždycky těším domů, na teplé huňaté ponožky a obří hrnek nějakého oblíbeného čaje 🙂

    1. Jo přesně bílou zimu jsem jako malá milovala. Pořád plánuju jít si zasáňkovat. Ale prostě poslední dobou už se mi tohle počasí líbí jen při pohledu z okna. Ale tak to bych asi nebyla zmrzlá, kdybych milovala zimu 😀
      M.

  2. Jé, tak druhý balíček vypadá perfektně, hlavne ten Sally Hansen lak, chtěla jsem ho vyzkoušet, protože ten tmavěmodrý určený pro lámavé nehty mi sedl perfektně 🙂
    No, já se asi vyloučím z kruhu nensnášečů zimy, protože jestli je něco, na co se vždycky těším, tak je to kupa sněhu, ve které se dá procházet, padání chomáčků vloček, které se dají chytat na jazyk. Sedět v dece a popíjet kakao, protože je zima. Stromy obalené jak v Mrazíkovi, no jéje, toho je. Ale stejně jako Majka nade mnou městskou zimu teda nemusím – rozsolená břečka a profukující ulice jsou děs :-(.

    1. Jo městská zima je hnus, hlavně v Praze. Je fakt, že krásná ladovská zima má jisté kouzlo, ale mně by stačila tak 14 dní a mohla by dát pokoj 😀
      M.

  3. Ja mám zimu celkom rada, ale len keď je krásne slnečno a nie je zachmúrene :). Ale ináč som najväčší milovník jari.
    Mňa celkom zaujal balíček číslo jedna, o značke Just som počula už roky dozadu, tak by som chcela od nich niečo vyskúšať. O lakoch ani nehovorím 😀 Som lakofil.

  4. Líbí se mi balíček číslo dvě.
    Zimu mám ráda ve chvíli, kdy jsem doma v teple s teplým čajem. Sníh je krásný, ale trpím tím že je mi často zima i na jaře, tak co teprve když je mínusová teplota! Aaaa
    Zrovna píšu z postele a deku mám až u nosu!

  5. Mně se líbí spíš balíček č. 2. A jinak já obecně zimu nesnášim – ve městě, na venkově, kdekoli. To období mě naprosto ničí a když vidím, že už začíá být babí léto tak je mi smutno. Ovšem letos jsem si řekla, že budu na podzimu a zimě hledat věci, proč je mít ráda a ono chodit v zimě s Urban Decay krásou nafialovělou Rapture tvářenkou je jenom přece lepší, než bez ní :D. Takže já se snažím přežívat zimu díky kosmetice, která se zimou jakoby ladí a nosit odstíny, ze kterých bych se v létě netěšila tolik jako v zimě :D.

    1. Tak babí léto mě ještě drží nad vodou, ale jak zkončí, tak je to špatné. A jo, je pravda, že v zimě a na podzim nosím barvy, ke kterým mě to v létě vůbec netáhne 🙂

  6. ahoj, líbil by se mi první balíček 🙂
    já osobně zimu nesnášim, nemam ráda sníh, ranní škrabání auta a odhazování sněhu, takže za mě by tohle období v roce nemuselo vůbec být :)). nejradši bych ho strávila s horkým čajem u seriálů, ale to bohužel nejde 😀

Zanechat Odpověď

