Covergirl cheekers

Dlužím vám jeden prosincový přírůstek (ehm, dlužím jich víc, budou v lednových). Musela jsem si přece jen z Kanady přivézt nějakou tu drogerkovou dekorativku. A tak jsem šáhla po tvářence (a řasence, ale o té jindy) od Covergirl, což je velmi oblíbená levnější americká drogerka. Tuším, že a oblíbeností stojí všechny ty celebrity na reklamách, momentálně třeba Katy Perry.

DSCN8527

Balení je, přiznejme si to, ošklivé, obyč plastové, za těch pár měsíců už poškrábané. Evropské značky si nás designem rozmazlují.

DSCN8528

Navíc obsahuje toto zbytečné a nepoužitelné koště, pardon štěteček. Ani vnitřek nemá žádný super design, nebo aspoň zajímavý povrch tvářenky (jó jsem zhýčkaná catrice a essence).

DSCN8529

Tvářenku jsem si vybrala v odstínu 185 True plum. Je to tmavší studená starorůžová, lehce do fialova, s jemnou perletí. Asi se těmhle odstínům říká švestkové, i když osobně nechápu proč, kdo někdy viděl švestku, nechápe se mnou. Odstín se mi líbíl, ale s americkou drogérkou se to má tak, že čím levnější značka, tím míň testerů. A většina kousků zabalená do trojitého obalu. A tak jsem si tvářenku předem nemohla ohmatat. Kdybych mohla, tak nejspíš nekoupím. Pigmentace je totiž, no, velmi decentní (ano a i tady jsem zhýčkaná catrice a essence). Zas ale bude asi vhodná pro začátečníky nebo pro tohle období roku, kdy se líčíme skoro potmě. Abyste to s tvářenkou přehnaly, musely byste se hodně snažit.

DSCN8531

Tvářenka je poměrně pevně slisovaná, takže je potřeba štětcem docela vydatně šmrdlat. Ale nepráší. Mimochodem swatchovala jsem přiloženým košťátkem, protože když jsem se snažila prstem, barva mi zůstala na prstu a na ruku se dostalo jen pár stříbrných kousků. Na tváři mi vydrží tak dopoledne, což je podle mě málo, protože chci, aby mi líčení (kromě rtů) vydrželo aspoň během pracovní doby. S barvou jsem ale moc spokojená. Přesně moje zimní barva, dělá takový ten efekt ofouklých tváří pro bledulky. Perleť se na tvář ani moc nepřenese, a tak je efekt spíš matný, což se mi líbí.

Suma sumárum. Na cheekers od Covergirl se mi líbí škála barev, kterou nabízí. Takových odstínů tvářenek u nás nenajdete asi u žádné značky v drogérii. Odstín, který jsem si vybrala, mi perfektně sedí. Tady ale pozitiva končí. Kvalita provedení zklamala od obalu a designu až po pigmentaci. Pokud si uděláte výlet do USA nebo Kanady, tvářenkám od Covergirl se spíš vyhněte. Ve stejné cenové kategorii seženete mnohem lepší kousky.

Zkoušely jste někdy něco od Covergirl?

Markéta

P.S. A ještě dnes a zítra můžete soutěžit!

6 thoughts on “Covergirl cheekers

  1. No, asi jsem ráda, že tu o nic nepřicházíme. 🙂 Od Covergirl jsem nic nezkoušela, to bych musela vidět naživo. 🙂

  2. Ja by som rada vyskúšala niečo z tejto značky, zatiaľ som sa ale k ničomu nedostala, musím pozrieť na ebay 🙂

    1. Právě testuju jejich novinkovou řasenku Plumpify, zatím ještě nemám úplně názor, ale vypadá hooodně dobře. Hlavně vůbec neslepuje, neobtiskává se a nádherně natočí řasy. Recenze bude v dohledné době.
      M.

  3. Covergirl znám díky soutěži next american top model, kde o této dekorativce pořád mluvili a fotili pro ně reklamy. Čekala jsem trošku hezčí obaly 😦

Zanechat Odpověď

