Nejen lednové novinky

Leden utekl jako voda a já po návratu z Kanady potřebovala doplnit své kosmetické zásoby. Navíc mě zlákaly i nějaké ty výprodeje. No a samozřejmě jsem vám zapomněla ukázat i pár kousků z Vánoc (a stále mi tu chybí Lushí blbosti, které jsou plné třpytek a nechtěla jsem je vybalovat a bombový polštářek z Ikey s obrázky totálně pošahaných ptáků). Tak pojďme na to.

g1409942469262708531

Než začnu kosmetikou dostala jsem od tety a sestřenice dvoje bombové náušnice. Keramické „labutě“ a doma vyrobená plstěná kolečka. Kdo mě zná ví, že čím ujetější a infantilnější náušnice, tím lepší. Anebo etno, etno je taky fajn.

DSCN8513

Pak jsou tu kousky, které jsem opravdu potřebovala. Kokosový olej jsem tedy ještě dostala od tety k vánocům a používám ho hlavně na konečky vlasů po umytí a chystám se na olejovou masku, už by to zase chtělo. Mýdlo od Alverde s „mořskou“ vůní byl tedy krok vedle. Ono to totiž nemá skoro žádnou vůni a to něco málo mi připomíná dezinfekci v nemocnicích. Navíc tedy oproti Yves Rocher sprcháčům žádný rozdíl v hydrataci, ale ty aspoň božsky voní. Odličovací olej od Saloosu mi chyběl v Kanadě asi nejvíc. Zvolila jsem verzi Argan Revital, asi hlavně kvůli krásné meduňkové vůni. A rozhodla jsem se zkusit jinou značku růžové vody, tentokrát od Purity Vision. Stejně jako Nobilis Tilia neobsahuje alkohol a vůní se v podstatě také neliší.

DSCN8514

Cheekers od Covergirl jsem před pár dny recenzovala. Přepadla mě panika v podobě končících štětečkových tekutých linek od essence. Naštěstí byla na půl planá, končí jen high shine a matt verze, ta klasická zůstává a mají přibýt nějaké barevné (těším se!). Nic méně jsem si tu matnou koupila, když už byla v tom výprodeji. A rozhodla jsem se zkusit essence blendící chlupatý štětec, protože takový mi chyběl. Možná je na moje oči trochu velký, ale uvidím. Mimochodem fascinuje mě, jak si každá prodejna Rossmanna dělá co chce, v některých je výprodej už čtrnáct dní, v jiných ještě slevové ceny vůbec nevisí, ale výprodejové výrobky už dávno zmizely. Asi se paní prodavačky rozhodly, že výprodej bude jen pro ně.

DSCN8517

A samozřejmě laky. Vážně si teď na ně musím dát stopku, dokud aspoň jeden nezdělám (ty pidi 3ml laky od Yves Rocher jsou žhaví kandidáti). Na mou obhajobu jsem ale SpaRitual Blend z kolekce Gathering vyhrála u Hanky spolu s pilníkem (ehm, který jsem stihla použít před focením). Zářivou rajčatovou se stříbrnými glitry si šetřím na léto, až budu opálená, ale moc se na ni těším. A kolekci essence Nauti Girl (ten název mě hrozně baví Nauti vs. Naughty) jsem v Kanadě oželela, o to víc mě potěšilo, když jsem na ní narazila v Tetě jako čerstvě vystavenou a pak v Rossmannu na výprodejových stojanech. Tmavě modrý je tak krásně zastřený, že jsem ho tam nemohla nechat a nahatý odstín se mi taky moc líbil (navíc můj oblíbený od Catrice z limitky Une, Deux, Trois už je v půlce, takže jsem nový vlastně potřebovala). A hodně jsem se přemáhala, abych si neodnesla ještě ten světlemodrý, víte jak, modré laky jsou moje závislost.

DSCN8520

No a nakonec jsem se rozhodla po dlouhé době olejování zkusit zase nějaký ten krém. Vybrala jsem si růžový na suchou pleť (kterou tedy teď v zimě mám, jsem samá šupinka) od Alverde. Je sice denní, ale používám ho i na večer, nechtěl se mi kupovat i noční. Můžu říct, že je to velký nezvyk najednou mazat krém, ale uvidíme, jaký bude časem. No a když jsme byli s bráchou před dalším Vánočním dárkem, koncertem Three Days Grace, který byl mimochodem skvělý, nakupovat, protože Ufon potřeboval batoh, zabrousili jsme do Bershky. A tam měli naprosto MOJÍ kabelku, takže jsem si za vánoční penízky od babičky pořídila další dáreček. Jo a ještě kuchařku vietnamské kuchyně (protože ji prostě miluju), kterou jsem tak nějak nevyfotila.

DSCN8540

A to je pro dnešek vše.

Jak jste nakupovali v lednu vy? Šetřily jste, nebo jste využívaly vánoční příspěvky?

Markéta

6 thoughts on “Nejen lednové novinky

  1. Ke stopce na laky se klidně přidám, za leden jsem neplánovaně pořídila tři a jeden rychleschnoucí top coat od Astoru, můj současný od Catrice mi totiž pomalu dochází. Na druhou stranu, podařilo se mi dopotřebovat hned tři laky, takže jsem vlastně jen obnovovala sbírku 🙂
    A včera přibyl ještě tekutý Camouflage korektor od Catrice, po několika měsících ho u nás konečně naskladnili, tak jsem ho brala, dokud byl.
    Kabelka je super!

  2. Páni, kabelka se ti moc povedla, tu závidím 🙂
    Jinak, s laky to mám podobně (mám jich tedy výrazně menší sbírku – mně stačí ke spokojenosti modrá a nějaká neutrální, ale zase těch modrých bych mohla mít padesát :-D), taky už jsem si je zatrhla. Já se právě chystám na nákupy (musím se nějak odměnit za zkoušky 🙂 tak hledám inspirace…nějaké mazátko je v plánu, ale myslím spíš na BodyShop, ta alverdí mě nijak zvlášť nezaujala, pak šampon (jsem zvědavá, jestli něco překoná Urtekram, zatím to vypadá, že se ho budu držet) a když už budu v Praze kvůli BodyShopu, tak určitě Lushácká maska na ksichtík, to je srdeční záležitost 🙂
    P.S. Ten tmavě modrý lak vypadá nadějně, takový odstín momentálně nemám…chjo 😀

    1. No když budeš v Praze, zkus nějakou Tetu drogerii, třeba tam ten lak ještě bude 🙂 A Urtekramí šampon je top. Jen teď teště chci zkusit Santé, pomrančové. Liška si ho nemůže vynachválit.
      M.

  3. Teď nedávno jsem postovala nakupovací článek a teda moc jsem se nekrotila…. 😀
    Mám ty essence linky a jsou bohužel pěkně naprd, když je navrstvím, tak normálně na víčku ztvrdnou a praskají a odlupují se v ostrých šupinkách, což je velmi příjemné při odličování, když se ti dostanou do oka a řežou tě v něm…
    Růžovou vodu od Purity Vision mám už několikáté balení, bohužel v poslední době museli něco ve výrobě změnit, protože ta voda v tomhle obalu voní úplně jinak než dřív, vůbec ne růžově, ale vlezle medově… 😦
    Teda dneska jsem nějaká negativní, promiň. 😀

    1. Jj článek jsem viděla, už číhám na jarní krabičku Sunny, protože jako vůně pečiva, ano ano ano!
      S linkama mě neděs, no ale kdyžtak poletí do koše, když byly za 35. Purity Vision jsem dřív neměla a mě teda voní, připomíná mi Nobiliskovou, ale tam jsem zas měla posledně smůlu já na šarži.
      😀 neomlouvej se, nejsme američani, tak nemusí být všecko sluníčkové
      M.

Zanechat Odpověď

