Host Post: Tělová mazátka a patlátka – 2. část

Ahoj všem!

Zkouškové je za mnou a přede mnou „jen“ státnice a diplomka. Mám tedy konečně trošku času na dlouho slibovanou další část tělových mazátek a patlátek.

Dnes se podíváme na zoubek tělovým mlékům v lahvičkách. Jak už jsem vysvětlovala, mám suchou kůži a na pár místech atopický ekzém. To, co mé kůži jeden den vyhovuje, druhý den nesnese. Tolik asi k množství krémů, které mám doma…

1

Yves Rocher – Zvláčňující tělové mléko s medem a bio müsli a Vyživující tělové mléko s hydratačními účinky (a mandlovým olejem)

2

Obě tělová mléka krásně voní! Verzi s medem a müsli mám poprvé, verzi s mandlovým olejem potřetí. Konzistencí jsou to obyčejné bílé krémy, chvíli trvá, než se na kůži rozmažou. Hydratují dobře, i s výživou jsem spokojená. V teplejších měsících mi na kůži trošku lepí, teď v zimě s tím ale problém nemám. Rozhodně nejsou nijak mastná a celkově jsem s nimi velmi spokojená. Ve slevě se dají sehnat asi za 160 Kč, plus si můžete dokoupit pumpičku asi za 30 Kč.

Jednou se mi ale stalo, že jsem do mléka dala nově koupenou pumpičku, mléko se mi asi za 2 měsíce zkazilo a já jsem ho musela vyhodit. Proto doporučuji pumpičku vydezinfikovat třeba alkoholem, než ji do mléka strčíte.

Celkové hodnocení 5 z 5, určitě koupím znovu

Složení mandlového:

3

Složení medového:

4

Yves Rocher – tělové mléko Hamamelis

5

U Yves Rocher ještě chvíli zůstaneme. Tohle tělové mléko jsem koupila ve Vídni, u nás se neprodává. Ačkoliv složení vypadá dost chemicky, je to asi jeden z nejšetrnějších tělových krémů, jaký jsem kdy vyzkoušela. Tedy aspoň pro mou kůži. Vyzkoušela jsem ho i na dítěti, které ho snášelo zcela bez problémů. Konzistence je skvělá, hydratace úžasná. Pokožku zanechá krásné hladkou, nelepivou a nemastnou. Celkově bych byla velmi spokojená, nebýt té nepříjemné vůně. Nevoní totiž jako ostatní výrobky z řady Hamamelis, ale tak jakoby divně kysele. No fuj! Bohužel mě ani nenapadlo, že by se parfemace jednotlivých výrobků v této řadě mohla lišit, a tak jsem byla z koupě přímo nadšená. Až do prvního použití. Za mě tedy NE!

Celkové hodnocení 2 z 5

A složení:

6

Johnson’s baby tělová mléka

7

Tahle mléka také nemám poprvé. To žluté jsem poprvé vyzkoušela asi před 10 lety a od té doby se k němu občas vracím. Voní dokonale! Oproti tomu fialové mléko má parfemaci hodně chemickou a velmi výraznou. Na miminko bych ho rozhodně nedoporučila, mně ale voní.

Obě mléka jsou hodně lehká a konzistencí až gelová. Rozhodně nic pro suchou pokožku. Hydratace je lehce nadprůměrná, výživa nic moc. Mastný film vám tedy na pokožce nezanechají, ale já osobně mám trošku problém s lepivým pocitem. Není to však nic hrozného a mléka ráda koupím znovu, především to žluté. V akci se dají sehnat okolo 70 Kč.

Celkové hodnocení – žluté 4 z 5, fialové 3 z 5

A složení žluté:

8

A fialové:

9

Creme 21 – tělové mléko s mandlovým olejem a vitaminem E pro suchou pokožku

10

Podle složení je vám asi jasné, že se bude jednat o mastné tělové mléko. Ačkoliv konzistence je dost tekutá, tohle mléko je nejmastnější ze všech mlék v dnešním článku. Nicméně není tak mastné, abych se nemohla do 5 minut po nanesení obléknout. Na pokožce zanechá jemný mastný film, což mé kůži (hlavně v zimě) vyhovuje.

11

Vůně je kapitola sama pro sebe. Pro mě je to totální nostalgie a vzpomínka na dětství. Vůně ve mně evokuje čistě vykoupané miminko v čistě vypraném a vyžehleném oblečení. No, co víc si přát? Až ho potkám v akci, ráda koupím znovu. Cenu si nepamatuju, ale bude do stovky.

Celkové hodnocení 4 z 5

Playboy – tělové mléko Play it sexy

12

Tady je špatně úplně všechno. Vůně je sice vanilková, ale chemicky vanilková, otravně silná a nepříjemná. Hydratace i výživa nulová. V Tescu bylo v nějakém totálním výprodeji za necelých 30 Kč, tak jsem si ho s vidinou opojně vonící vanilky hodila do košíku. Po dopsání tohohle článku ho ale radši hodím do koše, protože tohle bych nedala ani úhlavnímu nepříteli!

Celkové hodnocení 0 z 5

Složení:

13

V příštích dvou dílech vám můžu slíbit ještě tělové krémy v tubičkách a v kelímcích, což bude díl především o tělových máslech.

Máte s nějakým mlékem zkušenosti? Nebo máte jiného favorita?

Těším se na vás zase příště!

Ahoj Zuzka

2 thoughts on “Host Post: Tělová mazátka a patlátka – 2. část

    1. Weleda mi nijak extra světoborná nepřijde, chystám se ale vyzkoušet mléko z mandlové řady 😉 A taky si budu doma dělat svůj vlastní krém, bez parfemace a bez silikonů, tak jsem zvědavá.

Zanechat Odpověď

