Covergirl: Řasenka Plumpify

Pokračujeme v Covergirl jízdě. Druhý kousek, který jsem si přivezla z Kanady je řasenka Plumpify. A na rozdíl od tvářenky bude tahle recenze na mnohem pozitivnější vlně. Pokud nechcete prožít frustraci, že se u nás tahle značka neprodává, nečtěte dál, protože tohle je nejlepší řasenka, jakou jsem kdy měla. Ano, strčí do kapsy i mou milovanou L’Oreal.

DSCN8573

Co mě bavilo na amerických a kanadských drogerkách, bylo to, že řasenky se prodávají v krabičkách a kartáček je většinou balen zvlášť a poprvé ho do řasenky zastrčíte vy. Kartáček je většinou dobře vystavený a ošahatelný, takže víte, do čeho jdete. Do řasenek nelezou žádní zvědavci a tudíž by nemělo hrozit, že si koupíte vyschlý kousek. A taky můžete vyfotit detailně kartáček bez barvy.

DSCN8512

A právě kartáček je podle mě tajemstvím úspěchu téhle řasenky. Je plastový a hodně velký. Štětinky má uspořádané ve spirále a vedle pruhu štětinek je ještě pruh „lišt“, nebo jak to nazvat. Navíc na špičce jsou další štětinky, se kterými se dostanete k zamotaným řasám na vnějším koutku nebo se s nimi dobře líčí spodní řasy.

DSCN8575

Barva se usazuje hlavně kolem štětinek. Lišty nabírají barvu jen po okrajích. Myslím, že stojí za tím, že řasenka perfektně obalí každou řasu barvou, a tak zvýší objem, ale bez slepování a cucků barvy na řase. Sice její nanášení trvá déle, asi právě díky lištám, které stírají přebytečnou barvu, ale námaha za výsledek rozhodně stojí.

Na obalu výrobce láká až na 50x větší objem. To je podle mě hodně nadsazené, ale objemová řasenka rozhodně je, hodně, posuďte sami. Perfektně vlasy prodlouží, zahustí, oddělí a natočí. Moje řasy jsou naštěstí přirozeně natočené, ale co dokáže tahle řasenka je naprosto neskutečné. Nevím, jestli to bude z fotek dobře vidět, ale tohle mi ještě žádná řasenka s řasami nevyrobila. Jo a taky jsem si trochu pořasila víčko a zapomněla to před focení očistit, tak mi to prosím promiňte.

Pravé oko (vlevo vždy bez řasenky, vpravo s)

pravé

Levé oko

levé

A tady snad bude vidět to natočení:

DSCN8593 DSCN8602

Navíc natočení během dne téměř nemizí. Řasenka se neobtiskává ani neopadává a vydrží až do odlíčení. Dolů jde dobře mým oblíbeným odličovacím olejem od Saloos. Pro mě je důležitá i vůně řasenky. Já vím, jsem divná, ale třeba přes smrad Maybellinek se nepřenesu. Covergirl řasenka nesmrdí a to co z ní vyčuchám voní jako tuš, takže nic nepříjemného. Navíc je hypoalergenní a vhodná pro uživatele kontaktních čoček.

Za sebe můžu řasenku s klidným srdcem doporučit, i když vím, že jsou řasenky hodně individuální záležitost. Pro mě je to objev roku a superbomba. Pokud se chystáte za Velkou louži, víte, co v drogérce rozhodně neminout (a kdybyste tam náhodou jeli, tak mi pár kousků taky přivezte, prosím 😉 ). V Kanadských dolarech vyšla tuším na 10, tedy necelé 200 Kč.

Co říkáte na efekt Plumpify? A víte, jestli u nás mají řasenku s podobným kartáčkem?

Markéta

6 thoughts on “Covergirl: Řasenka Plumpify

    1. No tak víš jak, každému vyhovuje něco jiného 🙂 mě jako plastové sedí, ale když jsem tenhle viděla, tak jsem si říkala, že to bude asi katastrofa, ale že to risknu. A ono bezva. Ale víš jak, řasenku si musí každý zkusit sám, já zas nemám ráda ty klasické kartáčky. 😀
      M.

Zanechat Odpověď

