Novinky za únor

I když byl únor o den delší než obvykle, pořád je to nejkratší měsíc a děsně rychle utekl. Protože si s námi pohrávalo počasí, docela jsem si i užívala předjarních a skoro jarních výletů. A taky se ke mně dostala slušná sbírka voňavých a krásných kousků.

DSCN8639

Potřebovala jsem doplnit zásoby voňavých sprchových gelů. A moje oblíbené Yves Rocher Jardins du Monde mi nemohly uniknout. Zvolila jsem mé nejoblíbenější vůně, grep a brazilská káva. Tentokrát byl k nákupu další sprcháč z řady Un Matin au Jardin (ráno v zahradě) dle výběru. Nejvíc mi voněla růžová varianta, která voní opravdu věrně jako růže a cítím velký podíl právě divokých šípkových. Marná nebyla ale ani novinková verbena nebo pomerančový květ.

Čokoládičku a čajík jsem dostala od výherkyně balíčku Andrei a ještě jednou jí moc a moc děkuju. Čokoška byla výborná a na čaj ještě nepřišla řada.

DSCN8643

Tuhle hromadu dárečků jsem si přivezla z blogerského semináře od SpaRitual a o semináři si můžete přečíst tady a tady.

DSCN8748

Poslední únorový den jsem si ještě šla vyzvednout objednávku z Biooo. Rozhodla jsem se konečně vyzkoušet bezoplachový kondicionér od Urtekramu, Liškou opěvovaný pomerančový šampón od Santé a už jsem nutně potřebovala vrátit se k olejům, tentokrát jsem zvolila čistý arganový od Saloos.

Top coat od Essie už definitivně zhoustnul do nepoužitelnosti (ale byl už pod polovinou), jako náhradu jsem vybrala „gelový“ od Essence, uvidíme jak se osvědčí. A ze semináře jsem si přivezla ještě vhodný base coat pro své nehty, Multitasker, který lze použít i jako top coat.

Podařil se mi taky vyřešit problém jménem kabelka na ples. Nemám totiž ráda černozlatou kombinaci. Má ji každý, působí často lacině a navíc, zlatou nenosím. Všechny moje doplňky jsou ve stříbře. Navíc klasická psaníčka mi přijdou hrozně kýčovatá. Nakonec mě zachránila bižuterie Six a jejich černo-modro-bílá kolekce, se kterou sladím nehty a náušnice a bude se plesat.

DSCN8743

A tohle pončo/kardigan, protože ono to má rukávy, jsem ukořistila v HMku. K džínám vypadá parádně, ale nemůžu se dočkat léta, až ho budu nosit k minikraťáskům pěkně v americkém boho stylu.

Když nad tím tak dumám, vlastně jsem toho zas tak moc nenakoupila, v podstatě jen věci, které jsem opravdu potřebovala. Svou stopku na modré laky jsem sice porušila, ale oba krasavci byli dárek, takže… já za to nemůžu 😀

Jak jste se v únoru (ne)krotily vy?

Markéta

6 thoughts on “Novinky za únor

  1. Pěkné úlovky! Taky jsem byla lovit u YR, sprcháč zdarma jsem si vybrala ten se zeleným čajem. Protože se mi ale zbláznila kůže, myju se neparfemovaným mýdlem z lékárny a mažu se mlíkem od Biodermy 😦
    V únoru jsem ale „objevila Ameriku“ – nákupy na Aliexpressu 😀 Takže čekám (mimo jiné) na štětce na oční stíny, hřeben, čistící kartáček na pleť, organizér do kabelky, hodinky…..

  2. Musím se pochlubit, já předsevzetí držím a modré laky usilovně dopotřebovávám 🙂 Abych si jich mohla koupit zásobu třeba v létě za státnice 😀
    Úžasně vonící sprcháče má TheBodyShop, nevím, jestli znáš…mě zrušili limitku máků, takže jsem fakt nešťastná, ale mají i spoustu jiných vůní, tak snad si nějak poradím 😛
    Pončo vypadá super, náhodou fotku plesové kreace nemáš? Ta kabelka by mě zajímala 🙂

    1. Jo Body Shop, to je mňamka, jen pro mě už je ta cena za sprcháč až moc vysoká.
      Fotka plesové kreace bude, nejspíš se dostane do článku na konci března. Jen doufám, že budu mít i nějaké ty fotky přímo z plesu.
      M.

  3. Já jsem zvědavá, jak ti sedne ten Santé šampon, si říkám, že mě Urtekram asi brzy omrzí a pak bude potřeba poohlédnout se někde jinde. Můj ne/krotící článek bude brzo. 🙂

Zanechat Odpověď

