Intricate (Pause, SpaRitual)

Dneska to bude o laku. A ne jen tak ledajakém. O neuvěřitelně nádherném modrém laku Intricate z loňské podzimní kolekce Pause od SpaRitualu. Dostala jsem ho jako dárek na blogerském semináři, a protože tohodle krasavce můžete ještě dnes za akční cenu 180 Kč koupit na veletrhu World of Beauty and Spa v Letňanech a snad ještě nějakou dobu bude k dostání na e-shopu, s článkem jsem neváhala.

DSCN8752

Lahvičky SpaRitual laků jsou elegance sama. S patentovaným pogumovaným víčkem a užším rovně střiženým štětečkem se pracuje jedna báseň. Štěteček teď do nových kolekcí  a Gold laků pozměnili, je o něco širší, ale lakuje se s ním stále výborně a věřím, že pro mnohé z vás bude naopak širší štěteček výhodou.

DSCN8749

V lahvičce se pak nachází úžasná královsky modrá tekutina se shimmerem do stříbrna. Ve stínu, na prvních dvou obrázcích se shimmer moc neukazuje, spíš jen dodává laku na zajímavosti a lesku. Na sluníčku a nejvíc pod umělým světlem ale lehoučký třpyt vyleze a naplno to rozbalí. (To škrábnutí na prsteníčku prosím ignorujte, to už byla manikúra po karnevalu a plese, ale konečně vylezlo sluníčko, tak jsem fotila i s nedokonalostmi).

DSCN8769
Na slunku
DSCN8753
V umělém světle

Lak není ani příliš tekutý, ani příliš řídký, lakuje se s ním jedna báseň a perfektního efektu docílíte ve dvou vrstvách. Pokud jste četli článek o správném lakování, víte, že hodnotit výdrž laku nemá úplně smysl. Já mám ale radost z toho, jak mi naučit se správně lakovat pomohlo prodloužit výdrž laku a zlepšit stav svých nehtů, které se velmi rády třepí. Kdysi mi lak nevydržel déle než 3 dny. Tentokrát při dodržení všech zásad správného lakování a při náročném plesovém provoze a laboratorní práci mi vydržel krásných 6 dní.

DSCN8771 (2)
Detail na sluníčku se škrábancem 😉

Intricate je pro mě nádherný lak, který má punc luxusu a láká mě hlavně na slavnostnější příležitosti. Lakovala jsem ho na ples, ale i na karneval ke svému kostýmu Harley Quinn. Musím říct, že sklidil obdiv a pokud dáte víc na názor chlapa, tak můj přítel řekl, že je BOŽÍ a neustále si potřeboval prohlížet moje nehty.

Z kolekce Pause se mi ještě nesmírně líbí už nedostupný antracitový Bespoke a rudý Artisan, který jsem včera na veletrhu viděla na vlastní oči a málem jsem neodolala. Nakonec ale zvítězily dva minilaky z jarní kolekce Nurture, které dneska přijdou na drápky, jen ještě nevím jestli spolu, nejdřív jeden nebo druhý. Sama se nechám překvapit.

Líbí se vám Intricate? Nosíte takhle výrazné modré laky a na jakou příležitost byste ho vyvětrali?

Markéta

Zanechat Odpověď

