Oh, oh! Polomatná rtěnka Sephora

Článek o rtěnce už tu hódně dlouho nebyl. Tenhle bude o rtěnce od Sephory, ale ne té profláklé tekuté (kterou snad jako jediná blogerka ještě nemám), nýbrž o klasické rtěnce s polomatným finishem. Takové kousky mám doma dva. Jarní a letní malinovku First night, na kterou musím mít opravdu náladu, protože je dost růžová, a v Kanadě jsem od mé mexické kamarádky dostala k vánocům parádní berry kousek Oh, oh!. A právě o tom vám dnes řeknu víc.

DSCN8407

Obal je černý, matný a má zajímavý tvar. Po obvodu spodní části má nápis Sephora. U starší verze je černý a lesklý zatímco u novější je stříbrný. Spodní část rtěnky je barevná podle odstínu. Docela dlouho mi ale trvalo najít název. Ten je totiž fikaně schovaný až uvnitř na otáčecí části.

DSCN8881

Tyčinka voní ovocně asi jako bonbonky maliny. Osobně u rtěnek preferuju spíš vanilkové než ovocné vůně, Sephoří ale není nijak vtíravá a ze rtů je cítit jen chvíli.

Rtěnka je seříznutá do oblouku bez špičky. Tenhle tvar miluju a nenávidím. Dobře se mi s ní vykresluje oblouček horniho rtu, straště pitomá je ale na spodní ret, zejména jeho pravou část. (A ano, nejsem schopná fotit před tím, než rtěnku použiju).

DSCN8887

Oh, oh je dokonalá bobulová barva spojující červenou, bordó a ždibeček hnědé. A přesně tyhle odstíny nemá foťák rád. Z docela tmavé rtěnky mi vyrobil středně starorůžovou. Ona totiž taky vypadá na každém světle trošku jinak. Pohrála jsem si s odstínem ve fotošopu, ale nejlíp odstín odpovídá na tomhle swatchi a pak na příšerně nekvalitní fotce z přední kamery tabletu.

DSCN8888

Jinak na ruce je jednou čárknuto, tak pigmentovaná rtěnka je. Vzhledem k pigmentaci a polomatnému finiši jsem očekávala vysušování. Ale to se nedostavilo u Oh, oh! vůbec. Kolikrát zapomenu, že ji mám na rtech.

20160315_083618

Rtěnka má dost slušnou výdrž. Studené pití zvládá bez problémů, stejně tak malé jídlo. Takže během dne opravuju dvakrát, maximálně třikrát. Nerozpíjí se, jen maličko zvýrazňuje rýhy na rtu. DSCN8891Moje druhá polomatná rtěnka od Sephory má v podstatě totožné vlastnosti. Takže asi chápete, že vám Sephoří polomatné kousky můžu jen a jen doporučit. Z nepřeberného množství odstínů si určitě vybere každá z vás.

Které kousky od značky Sephora máte rády vy?

Markéta

6 thoughts on “Oh, oh! Polomatná rtěnka Sephora

  1. Odstín Oh, oh! je úchvatný, ale tak moc výrazný, že bych se na rtěnku s láskou koukala doma v šuplíku. Zato First night rozhodně musím mít! 🙂

      1. Jé, tak to jsem špatně pochopila.. Poslední obrázek je pořád Oh, oh? :O tak taková by se mi líbila.. ale to je asi světlem + foťákem, co? :/

      2. Jojo, všechno je to Oh, Oh. Je to světlem i foťákem, snažila jsem se odstín upravit, ale prostě on to ten foťák děsně žere. Oh, oh je vážně výrazná barvička, ale věřím, že něco v odstínu, který z toho foťák vyrobil v Sephoře určitě mají.
        M.

Zanechat Odpověď

