Dva kousky z jarní kolekce Nurture od SpaRitual

Když dostanete od Lenky lístek na veletrh kosmetiky World of Beauty and Spa, je jasné, že ke stánku SpaRitual musíte chtě nechtě (tak jasně, že chtě). A když už tam jste, nemůžete neminout jejich novinky. Pečující limitovaná edice Yuzu Rose voní opravdu příjemně. Kombinace růže a jemných citrusových tónů je hodně líbivá. K Yuzu Rose patří i 4 nové odstíny lesků na rty (které jsou bezlepkové, takže se ani celiačky a alergičky nemusí bát). No a pak kolekce laků na nehty. Na stánku byla jak letní kolekce Gold laků s názvem Empower, která jde naštěstí odstínově mimo mě, a jarní Nurture, která se mi naopak do vkusu strefila 4,5 odstíny ze 6 (ta půl je za tu jemnou růžovou, kterou bych možná nosila). A protože v téhle kolekci jsou (nebo aspoň na veletrhu byly) k dostání i miniatury, odnesla jsem si domů hned dvě miminka, i přes mou stopku na modré laky (ničeho nelituju).

DSCN8814

Na stojánku úhledně stála plná 15ml balení a v košíku se nabízela mini 5ml balení.

Kolekce Nurture na mě působí velmi uklidňujícím dojmem. Vybaví se mi přesně tohle časné jaro, kdy se příroda ještě neumí rozhodnout, jestli už teda bude hezky, nebo jestli ještě zasněží. V tomto období bychom o sebe měli pečovat a zregenerovat po dlouhé zimě. A udělat si čas na pár pastelových barviček.

DSCN8816

Z hromádky jsem po dlouhém zvažování, jestli zvýrazňuje červenou na mých tlapkách, zvolila zelenkavý Caring a po zavrhnutí stopky na modré laky naprosto úchvatný třpytivý modrý Affection.

DSCN8826

A vy si teď můžete dát záplavu fotek. Musím říct, že oba lakovaly výborně i s kratším štětečkem minibalení. Navíc mě překvapily rychlým schuntím a skvělým krytím, oběma by stačila jedna silnější vrstva, kdybych nebyla perfekcionista.

Nejprve tedy krémový, pastelově zelený jen s velmi jemným nádechem do modra, Caring. A červenou v mých tlapkách zvýrazňuje asi nejmíň ze všech zelených laků, které jsem kdy měla. Je to láska. Sám o sobě schne do lesku, ale já dala ještě top coat, aby vydržel mé laboratorní hrátky.

Ve stínu:

DSCN8860 DSCN8862

A na sluníčku:DSCN8871 DSCN8873 DSCN8875 DSCN8877

A světle modrý s nádechem levandulové plný stříbrného shimmeru a drobných stříbrných třpytek, Affection. Svědomí mě přestalo trápit hned po nalakování jednoho nehtu. Schne do polomatna, mě se tak líbil (fotky ze stínu), pak jsem ale kvůli výdrži přidala lesklý top coat, který ale laku na kráse neubral a pak vykouklo slunce. A teď lituju, že jsem si nekoupila plné balení. Jako doplněk mu musela sloužit Evenstar, jinak to nešlo.

Ve stínu:

DSCN8920 DSCN8928 DSCN8930

A na slunci:

DSCN8932 DSCN8934 DSCN8936 DSCN8938 DSCN8939 DSCN8940

A kdyby vám nestačila moje záplava fotek, tak stejné kousky si pořídila i Alenka a se článkem na sebe nenechala čekat. A brzy se prý můžete těšit i na zdobení, na které já jsem levá.

Laky můžete koupit na e-shopu SpaRitual nebo v některém ze Showroomů za 273 Kč plné  balení či 137 Kč za mrňouska

Které kousky z kolekce Nurture lákají vás? Nebo jste si snad nějaké už pořídily?

Markéta

8 thoughts on “Dva kousky z jarní kolekce Nurture od SpaRitual

  1. Ten Affection mám zrovna od včerejška na nehtech 🙂 A musím říct, že jsem hodně překvapená efektem, já furt tak nějak čekala, že to bude jemňoučký pískáč a ono ne 😀
    Navíc bez topcoatu mi přišel o něco jemnější, s top coatem se více vytáhla modrá.

    Ten Caring ti nakonec perfektně sluší, dobře jsi vybrala 🙂

  2. Ten druhý vypadá krásně. 🙂 Ještě že si nehty nelakuju, to by byla díra na peníze. 😀 I když moji favoriti by asi zase byly indie laky (třeba ty od Femme Fatale).

    1. Jojo indie laky meě poslední dobou lákají čim dál víc, protože ty klasiky se hrozně opakujou. Mě hodně baví Dollish polish nebo Lucky Lackeur.
      m.

  3. Oba jsou krásné:-) Mám zatím modrý, ale možná časem ješte ten tyrkysový a nebo právě zelený dokoupím. Ta jarní kolekce je mor..brala bych všechny:-D 😀

Zanechat Odpověď

