Catrice – Zensibility

Nová limitovaná edice Catrice Zensibility s japonskou tématikou dorazila minulý týden do českých Rossmannů. Byla jsem vážně pozitivně překvapená, že jsme na jarní limitku nemuseli zase čekat do srpna. Doufám, že Rossmanny budou tento trend držet i nadále. A protože minimalistické provedení a preciznost japonského umění se mi moc líbí, neodolala jsem pár kouskům z kolekce. Paletce očních stínů, nahatému laku na nehty a pouzdru na štětce, protože žádný takový cestovní kousek jsem ve sbírce neměla.

DSCN8955

Pouzdro na štětce je z černého „koženého“ materiálu. Po složení se omotá gumičkou a zavře na knoflík. Uvnitř je z černé a světle růžové syntetické látky s bambusovým potiskem. Vejde se do ní 7 štětců s různě tlustou rukojetí od pudrového buřtíka až po teňoučký štěteček na linky. Pouzdro vypadá, že by mohlo i něco vydržet a že by se snad dalo i dobře omývat.

DSCN8961

DSCN8963Mou další volbou byla paletka očních stínů s názvem Ease And Comfort . Přiznám se, že mě utáhl design, ale ve výsledku mě vcelku pozitivně překvapily i stíny. Od Catrice mě opravdu dostaly jen jejich zapečené stíny, které už samozřejmě dávno nejsou v nabídce. Ale popořadě.

DSCN8956

Paletka je čtvercová, černá s motivem bambusů na průhledném víčku. Je vyrobená z bytelného plastu, dobře se otvírá a dobře drží. Obaly Catrice opravdu umí. V paletce jsou zasazené 4 kulaté stíny, 3 světlé s perletí a jeden tmavší matný. Každý váží 2 gramy.

DSCN8960

Stín vlevo nahoře je perleťový jemně růžový, vpravo nahoře perleťový zelenkavý, vlevo dole perleťový téměř bílý se zeleným nádechem a vpravo dole matný středně tmavý šedozelený. Ehm, pro popis stínu by bylo mnohem lepší, kdyby měl každý svůj název, ale to je jen maličkost.

DSCN8958
Všechny stíny jsou na omak jemňoučké a trochu práší. V pigmentaci se navzájem liší. Horní dva jsou pigmentované stejně a obstojně, dolní levý je pigmentovaný opravdu hodně a matný za ostatními trochu pokulhává, ale stále je slušně pigmentovaný.

S čím mám ale problém je podobnost odstínů. Všechny 3 perleťové stíny na swatchi a hlavně na oku (a to i na bází, která obvykle barvu stínu podpoří) vypadají skoro stejně. A to mi přijde dost škoda.

Ve stínu (zleva doprava, shora dolů):

DSCN9158

Na slunci

DSCN9159

A na oku. Do vnitřního koutku jsem dala narůžovělý, vedle něj tmavší zelenkavý a záhyb oka ztmavila matným šedozeleným stínem. Vidíte, že rozdíl nevidíte…

DSCN8984

DSCN8995

Se stíny se jinak pracuje hezky, dobře se nanášejí a blendí. Podle mě budou výborně fungovat v kombinaci s jinými stíny nebo paletkami jako rozjasnění vnitřního koutku nebo i lehkou rukou jako klasický rozjasňovač (určitě ten růžový). Samotné stíny nejsou špatné a Catrice mě zase po čase překvapila na drogerku slušným výkonem. V kombinaci ale stíny jako paletka nefungují, protože s nimi v podstatě vytvoříte stále stejné líčení. S paletkou také vytvoříte jen velmi světlé denní líčení. Na večer budete potřebovat na pomoc alespoň rudou rtěnku (která je také součástí limitky) nebo jiné stíny na přidání dramatičnosti.

Mým posledním přírůstkem byl lak v jemném pudrově růžovém odstínu C02 Sheer Silence. V podstatě jde o totožný odstín jako u předloňské limitky Une, Deux, Trois s názvem Meet Nudy. Protože tenhle odstín lakuju ráda a často a už ho vcelku ubylo nevadilo mi pořídit si další takový odstín. A navíc mě zaujalo dost zvláštní provedení štětečku inspirované kaligrafií.

DSCN9162

Laky totiž mají štětec s dlouhou tenkou rukojetí, jakou byste čekali u klasických štětců na malování. Taky mě zaskočilo šroubování, protože, abyste štěteček uvolnily, musíte nejdřív rozšroubovat kroužek, ten sundat a vytáhnout štěteček z lahvičky. K praktičnosti asi tolik: štěteček je opatlaný, před zavíráním se dost blbě otírá, takže skončit z očištěným hrdlem je docela oříšek. Navíc nápad tenké rukojeti je vcelku pitomý, protože je problém naskládat na něj čerstvě nalakované nehty jedné ruky tak, aby se nedotkly a vy si manikúru nezničily při lakování 2. vrstvy nebo top coatu. Obzvlášť blbě se mi lakuje levou rukou, pravou mi to naopak vcelku jde. Jinak štěteček je klasický Catrice – široký, plochý a rovně střižený. Nabírá dost barvy a na moje malíčky je až příliš široký.

DSCN9165

Když vychytáte dávkování barvy a otření štětečku, lakuje se dobře, kryje skoro perfektně v jedné vrstvě. Já dala i druhou, což dost prodloužilo schnutí, a to jsem použila „gelový“ top coat, který obvykle se schnutím pomáhá (i když teď zkouším top od Essence a zatím to vypadá na nejhorší ze všech, které jsem zatím zkusila). Pudrově růžová krémovka je ale na nehtech moc krásná a dělá efekt luxusní čisté manikúry.

DSCN8996

Suma sumárum:

Obal na štětce je pěkný a praktický kousek. Pokud se vám líbí, nebo žádný takový nevlastníte, za 140 Kč pořídíte pěkně zpracovaný obal, který určitě využijete na cestách.

Paletka očních stínů obsahuje 4 hezky pigmentované jemně mleté stíny s lehkou prášivostí. Bohužel ale 3 ze 4 stínů se na oku tváří skoro totožně. Budou to hezké highlighty, pokud ale chcete s paletkou vytvářet různá líčení, do téhle svých 140 Kč nedávejte. Já se nechala utáhnout na moc krásný design obalu.

Lak se chová jako klasický Catrice lak s velkým podílem bílé, dobře kryje, dobře se lakuje a hůř schne. Inovativní lakovací uzávěr byl alespoň pro mě na škodu, a tak bych si víc odstínů určitě nepořídila. Nejdřív jsem chtěla hudrat kvůli ceně 100 Kč, když klasické Catrice laky stojí jen 70 Kč, pak jsem si ale všimla, že limitkového laku je 15 ml na rozdíl od klasických 10 ml. Takže pokud si některý odstín zamilujete, budete ho mít na dýl.

12790839_977969565627620_6390976271392554887_n

I když mě limitka zaujala designem, výběrem barev a celkově hezkým dojmem, tak produkty (alespoň ty, které jsem si vybrala já) mě nějak zásadně neoslnily. Prostě klasická Catrice (což je ale samo o sobě fajn), jen v nových, někdy nepraktických obalech. V limitce najede ještě dva další nude laky, jeden víc růžový, jeden zajímavě šedorůžový, bleděmodrý a červenorůžový lak, moc krásně pigmentovanou matnou studenou červenou (která má ale podlě mě opět super nepraktické balení), „bouncy“ červenou tvářenku, která nemá v drogérce tester, nicméně zahraniční recenze tvrdí, že je krémová a po nanesení se změní na pudrovou, tečkovací oční linku ve fixu a kulatý štětec a stíny.

Už jste z limitky Zensibility něco ukořištily nebo po něčem toužíte? Jak se vám lakuje se spešl štětečkem?

Markéta

10 thoughts on “Catrice – Zensibility

  1. Teda to pouzdro vypadá fajn, moc by se mi hodilo, dneska kouknu do Rossmanna! Snad není pozdě…

  2. Pouzdro jsem taky pořídila 🙂 Jen mi teda po tom, co jsem do něj nacpala pár štětců, došlo, že není dostatečně dlouhé, takže třeba konturovací nebo pudrovací štětec trochu vyčuhuje :-/ Na štětce na oči ale stačí.

    1. Jé tak to je škoda, že není dost dlouhé, mě se do něj naštěstí vejdou všechny štětce na oči. Pidi kabuki mám zvlášť a tvářenkový mám cestovní zasouvací.
      M.

  3. Mně se taky nejvíc líbí to pouzdro, ale neměla bych do něj co dát. 😀 Jinak se mi z kolekce líbí přesně to, co sis ty nepořídila. 😀 Rtěnka, tvářenka i ta tečkovací linka vypadají zajímavě. Stíny vidím už na první pohled, že by mi odstíny nesedly, a nehty si nelakuju. 😀 Ale moc povedená a podrobná recenze. 🙂

    1. 😀 jo rtěnku bych si pořídila nebýt toho divného balení. Když jsem zkoušela tester, tak jsem samozřejmě při zavírání drbla do rtěnky a to by se mi určitě stávalo pořád.
      A děkuju 🙂
      M.

Zanechat Odpověď

