Březnové přírůstky

To už je zase konec měsíce? Nechápu, jak může ten čas tak letět. Každopádně je čas na novinkový článek s mými ne úplně umírněnými kosmetickými nákupy. Zato náhradu za lampičku, která mi odešla asi před 14 dny stále nemám. Ehm…

0e1a81f5b4914924af0cd9919a1ea517

Na začátku března se konal veletrh World of Beauty and Spa. Nakoupila jsem tam úžasně vonící čaj „mandle v cukru“, ke kterému jsem dostala knihu o čaji. Zaujala mě i česká značka Maai a odnesla jsem si od nich tuhý tělový olej Avokádo, který naprosto božsky voní. Od Saloosu jsem vybrala Extra Bio Šípkový olej, který už jsem jednou měla ve vzorku a moc mě bavil. U Havlíka mi byly nabídnuty vzorky, které jsem pak musela zaplatit (jakožecože?) a k tomu nekompetentní obsluha, jak už jsem se rozčilovala na facebooku. Naopak u stánku SpaRitual to bylo parádní, popovídala jsem si s Lenkou (ještě jednou moc děkuju), od které jsem měla lístky, a s panem Mořkovským, který byl opět strašně milý a příjemný. A odnesla si dva laky z jarní kolekce Nurture.

DSCN8821

Za tuhle snůšku šampónů nemůžu já, ale jednak Zuzka, která mi na blog občas přispěje recenzí (hlavně o mazadlech) a jednak mamky sestřenice. Od Zuzky jsem dostala skoro plný Rasul od Urtekramu, který já miluju a jí vůbec nesedl, a šampón na objem od Santé, který podle ní stojí za prd, tak uvidíme. Lushí šampón s mořskou solí jsem dostala dodatečně k narozkám se slovy, že musím rozhodně napsat recenzi. Takže teď mám doma tři různé šampóny na vyzkoušení (ještě jsem se nepustila do pomerančového Santé). Takže nevím, s kterým začít.

DSCN9166

Od Zuzky jsem ještě dostala tyhle dva Alverdí krémy na obličej, že jí ani jeden nesedl. Růžový neoslovil ani mě, dělá zvláštní glycerinový pocit a zhoršuje mi černé tečky na nose, takže ho vypotřebovávám na nohy. Druhý, řasový Zuzka okomentovala, že je úplně děsný, že ho na obličej ani dávat nedám. I přes varování jsem ho zkusila a já jsem naopak zatím spokojená. Prostě důkaz, že každá pleť má jiné požadavky.

Na novinky Essence jsem se těšila, hlavně na jejich nové produkty na rty. Pro začátek jsem si vybrala matnou Velvet Stick v odstínu Peony Star. A recenze se dočkáte brzy.

DSCN9167

Neodolala jsem ani kolekci Zensibility od Catrice.

DSCN8954

A protože bylo pořád hnusně a já už se nemohla dočkat tepla, skončilo to nákupem kraťasů z Pull and Bear, kapitánským tričkem z Pull and Bear a kočkodlakem z Reserved.

DSCN8982

A protože toho teď mám hromady vyhlašuju na duben kosmetickou nákupní stopku. Povoluju si maximálně 3 kousky, kdyby něco došlo nebo se vyloupla nějaká neodolatelná limitka. Kdo se k mojí výzvě přidá?

A co přibylo u vás v kosmetické sbírce nebo v šatníku?

Markéta

2 thoughts on “Březnové přírůstky

  1. Já se ke stopce určitě nepřidám, protože Shiro by mělo mít pravidelnou narozeninovou slevovou akci na konci dubna. Teda doufám. 😀 Teďka jsem o Havlíkovi psala, že nedávají v obchodě vzorky. Takže oni takhle, jo? Dají, ale musí se zaplatit? Pche… Urtekram Rasul jsem si koupila nedávno, brzo ho poprvé načnu, tak jsem zvědavá. 🙂 Novinkový článek chystám. 🙂

Zanechat Odpověď

