Essence – sametová pastelka Peony Star

Konečně se dostal na řadu článek o jedné z novinek Essence, která přibyla v jarní výměně sortimentu. Essence si na nás nachystala spoustu novinek na rty, k nám se sice nedostaly všechny, ale v Rossmannech s rozšířeným stojanem najdeme dva typy pastelek, Glossy Stick, na které se ještě chystám, a Velvet Stick, o které dneska bude článek.

DSCN8908

Sametovou pastelka slibuje matný finish. Já si vybrala tmavší starorůžový odstín Peony Star. Tmavší se zdál podle obalu i podle tyčinky, protože bohužel na stojanech chybí testery. Musím ale říct, že barva docela odpovídá balení. Pastelka je tlustšího průměru, asi jako pastelky Color Drama od Maybelline a stejně jako Maybelline je ořezávací. Není ale ve dřevě ale černém čemsi. Dejte si pozor, zadní konec pastelky vypadá, jako že bude šroubovací, ale nejde s tím hnout. V drogerce dokonce byla i pastelka, kde tu zadní část někdo urval, jak se snažil vydatně šroubovat.

DSCN8909

Barva je podle mě typická starorůžová, zastřená růžovka s nádechem do hněda, pořád ale rozhodně spadá na studenou stranu barevné škály. Vlastně ani nijak moc nevoní, možná jen úplně nepatrně vanilkově a připomíná mi vůni šminek, které používaly naše maminky. Je ale možné, že si vůně ani nevšimnete, jak slabá je.

DSCN8911

Tím, že je rtěnka ve tvaru tužky, se s ní výborně pracuje. Dobře se s ní vykreslí kontura i plocha rtů. Přesto, že se jedná o matný produkt, není suchá a nevysušuje ani během dne. Nezalézá do vrásek ani se nerozpíjí. Vydrží pití, jídlo už spíš ne, to ale u (pro mě) takhle nahatého odstínu není problém. Na mou barvu rtů je totiž tenhle odstín možná o úplný fous světlejší, než by měl být. Nebo spíš takhle, moje rty nemají stejnou barvu po celé ploše. Na kontuře je Peony Star přesný odstín mých rtů. Více do středu mám ale rty maličko víc do červena, takže když je vykreslím celé pastelkou, barvu sjednotím a rty ve výsledku zesvětlím. Některé dny se mi efekt líbí, jindy mám pocit, že výsledek je poněkud mrtvolný, no posuďte samy.

Když odhlédnu od odstínu, na který si postupně zvykám, Velvet Stick má výborné vlastnosti. Matný finiš mám ráda a baví mě, že i levné značky přišly na to, jak udělat matný efekt bez vysušování. Výdrž mi taky přijde slušná a neslévání a rozpíjení je další plus. Rozhodně mě z Velvet Sticků láká ještě úplně nejtmavší odstín Plum Perfect a možná i červená Cherry Crash. Zaujaly mě i jejich lesklé ségry Glossy Stick a to hlavně Luminous Rosewood, který mi nápadně připomíná rtěnku z limitky Nude Purism od Catrice, která už mi docela rychle dochází, takže potřebuju náhradu!

DSCN8917

Za dva gramy parádního produktu zaplatíte krásných 60 Kč a já myslím, že mi jeden rozhodně nestačí.

Co vy a novinky Essence? Už jste nějakou ukořistily a otestovaly? Co mi doporučíte?

Markéta

2 thoughts on “Essence – sametová pastelka Peony Star

  1. Vůbec jsem o nich nevěděla, ale je pravda, že zrovna o Essence se zase tak nezajimam 😉 na Insta kolují chvalozpěvy na jumbo tužky na oči, což mě nelaka, ale matná pastelka na rty – to je jiná! Odstín se mi na tobě líbí moc, přijde mi jako vintage růžovka a efekt je náhodou super! V drogerce na ně mrknu, i když budu potřebovat jiný odstín a ne že bych měla patlátek na rty málo 😀

Zanechat Odpověď

