Alverde – Pleťový krém s mořskou řasou

Tak už to přišlo, za měsíc mi začíná státnicové období. Takže mi zítra začne velké šprtání. U toho se snažím psát i diplomku, kterou sice budu obhajovat až v září, ale protože ještě nemám ukončené pokusy v laborce, vůbec nevím, kdy to dopíšu. A pak přijde takový den jako dneska, kdy vám do pokoje svítí slunce a vám se nechce vůbec nic. Tak jsem za dopoledne udělala jeden obrázek do diplomky a napsala asi 5 vět. A pak můj mozek odmítl pracovat dál. Tak jsem si řekla, že po obědě to třeba půjde líp (ehm, sama tomu nevěřím), a že v rámci prokrastinace napíšu článek na blog. Ono totiž mám docela dost věcí v testování a je potřeba začít plnit resty. Začnu tedy krémem od Alverde s mořskou řasou nebo taky Aqua 24 h Balance CremeGel.

DSCN9990

Tenhle kousek se ke mě dostal od Zuzky, která vám sem občas přispěje nějakým tím mazadlovým článkem. Předala mi ho se slovy, že je úplně na prd a ať ho mažu třeba na nohy. Neposlechla jsem ji a namazala na obličej.

Krém je v 50 ml tubičce stejně jako jeho růžový brácha, který mi ale úplně nesedl. Protože tenhle je na rozdíl od něj na normální a smíšenou pleť, čekala jsem, že bude ještě glycerolovější a nepříjemnější než růžový na suchou. Nemohla jsem se víc splést.

Krém je opravdu až gelové konzistence. Má takovou tu typickou alverdí vůni, kterou cítím asi úplně ze všech věcí, které jsem od nich zkoušela. Navrch ale cítím ještě okurku, a to se mi moc líbí. Když jsem si krém rozetřela na obličej, měla jsem pocit, že se mažu vodou. Lehký, stačí ho maličko, neskutečně snadno se roztírá a příjemně chladí.

DSCN9992

I přes vysoký obsah glycerolu ho při zasychání a vsakování na obličeji cítím mnohem míň, než ten růžový. Obvykle jen tam, kde krém hůř rozetřu. Vsakuje se rychlostí blesku a opravdu hydratuje. Funguje mi jako výborný podklad pod minerální makeup. A na rozdíl od růžového výživnějšího kolegy mi nezhoršuje černé tečky na nose. Zkrátka oblíbila jsem si ho tak moc, že jsem ho začala používat na ranní mazání pravidelně místo oleje a olej zařazuju při večerní péči.

V krému najdete:

  • Aqua (voda),
  • Glycerin (je ho tam hodně ale zřejmě ve výborném poměru, že skutečně udržuje vodu v pokožce),
  • Helianthus Annuus Seed Oil (slunečnicový olej),
  • Glycine Soja Oil (sojový olej lisovaný při vysokých teplotách, tudíž jen levný olej bez prospěšných látek navíc),
  • Alcohol (citlivky pozor!),
  • Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate (složka pro vytvoření emulze – krému),
  • Myristyl Myristate (přírodní složka zpomalující vypařování vody z kůže),
  • Xanthan Gum (zahušťovadlo, aby byl krém krémem),
  • Butyrospermum Parkii Butter (bambucké máslo),
  • C10-18 Triglycerides (směs tuků, dělají krém krémem),
  • Olea Europaea Fruit Oil (olivový olej),
  • Tocopherol (vitamín E, antioxidant),
  • Fucus Vesiculosus Extract (výtažek z mořské řasy Chaluhy bublinaté, hydratační složka),
  • Hydrolyzed Algin (rozložená hlavní složka buněčné stěny mořských řas, hydratační složka),
  • Maris Aqua (mořská voda),
  • Chlorella Vulgaris Extrakt (extrakt z jednobuněčné řasy Chlorelly, používá se i jako doplněk stravy, obsahuje velké množství chlorofylu, což je účinný antioxidat),
  • Sodium Lactate (hydratační účinky),
  • Citric Acid (kyselina citrónová, antioxidant),
  • Coco-Caprylate (hydratační složka),
  • Sodium Polyphosphate (udržuje stálé pH krému),
  • Cetearyl Alcohol (další složka, která dělá krém krémem),
  • Parfum, Linalool (vonné složky rostlinného původu)

Krém doporučím všem s normální, smíšenou i mastnější pletí. Pokud vás třeba v zimě potrápily šupinky nebo prostě potřebujete dodat pleti vláhu. Asi není vhodný pro ty z vás, které potřebují opravdu hutné krémy, možná proto Zuzce nesedl. Jen pozor, pokud máte problém s alkoholem nebo parfemací (byť přírodního původu).

Řasový krém seženete v DMku, cenu si nevybavím, ale určitě je do stovky.

Zkoušely jste?

Markéta

5 thoughts on “Alverde – Pleťový krém s mořskou řasou

  1. Řasový krém jsem, myslím, nezkoušela, ale mám z té řady gel na mytí obličeje a je fajn. Dělá takovou heboučkou pěnu a hezky čistí. Jen asi nebude na suchou pleť, hned po mytí musím mazat, jinak by mě kůže pnula.

    1. To mi přijde, že po jakémkoli čistícím gelu je potřeba hnedka namazat. Jakmile to pění, tak to zbavuje kůži mazu. Ale je dobře, že ji jiné kousky z téhle řady jsou fajn.
      M.

  2. Kdysi dávno jsem ho měla, ale nenadchl, neurazil…možná mu dám druhou šanci, moje pleť by momentálně potřebovala tak jako celkovou výměnu a zkouškové to určitě nevylepší 😀 Zase jsi mě inspirovala k utrácení 😀 Ale fakt je, že Alverde je opravdu za pár kaček
    Btw, taky víš, jak voní okurka? Mně vždycky všichni tvrdí, že nemá žádnou vůni a já ji cítím, jen vlezu do místnosti…

Zanechat Odpověď

