Dubnový výsledek nákupní stopky

Aneb novinky za duben, kdybyste se nechytaly. No dobře, dala jsem si stopku jen na kosmetiku. A tu jsem skoro dodržela, protože jsem říkala, že dávám prostor nějaké té limitce. Potřebovala jsem ale oblečení a objevila jsem Tiger. A pokud mu po přečtení tohodle článku taky propadnete, tak mi nenadávejte prosím. Budiž mu omluvou, že má zboží za dost dostupné ceny.

45ba53d1126afa4ec72ac62082283ad7

Nejdřív tedy k Tigeru. Pokud vám tenhle obchod nic neříká, tak je to taková Ikea na blbosti do domácnosti a kanceláře. Seženete tu všechno od propisek ve tvaru kaktusu, vtipných izolep s kníry přes parádní kousky do kuchyně nebo koupelny. A taky hračky. A všechno je designové a vtipné. A jako bonus cenově velmi dostupné. Každý měsíc navíc přichází s novou kolekcí. Já tak v dubnové ukořistila piknikovou deku s motivem hráškových lusků a malý tácek se stejným motivem jen na zeleném pozadí. A pak jsem vzala ještě formu na minimuffiny, která vypadá přesně jako forma na minimufiny, takže jí myslím vidět nemusíte.

DSCN0020
Pikniková deka

Kosmetickou stopku jsem porušila velmi rychle, protože mi limitka Happy Girls are Pretty od Essence padla do oka. Takže jak jste už určitě v recenzi četli, pořídila jsem si čupr balzám, parádní lak a málo pigmentovanou, zato velikou tvářenku.

Modrý stín od Gabriella Salvete se do dubna nepočítá, zapomněla jsem vám ho totiž ukázat minulý měsíc, kdy jsem potřebovala výraznou modrou na svůj kostým Harley Quinn. Gábině se tenhle kousek vážně povedl. Je pigmentovaný jako blázen a dobře se s ním pracovalo.

Nakonec další pastelka od Essence, po úspěšné Velvet Stick jsem sáhla po Glossy Stick v odstánu Luminous Rosewood. Původně jsem recenzi ani dělat nechtěla, ale myslím, že vás o ni neošidím. Je to stejná bomba jako matná kolegyně, jen by se podle mě Glossy úplně říkat neměla. V nákupu tohodle kousku jsem taky napůl nevinně. Skoro 14 dní jsem nemohla najít svou milovanou Nude Purism rtěnku od Catrice. Tak jsem si řekla, že potřebuju něco v podobném odstínu. Dva dny po nákupu jsem Catrice samozřejmě našla. Už jí mám ale stejně tak maličko, že náhradní Glossy Stick bych stejně dřív nebo pozděj potřebovala.

No a všecko to leží na zmiňovaném tácku z Tigeru.

DSCN0011

Samozřejmě jsem zapomněla dát na fotku bázi pod stíny ArtDeco. To byla taky nutnost, protože mi došla.

DSCN0019

Zato jsem potřebovala trochu ojarnit šatník. Mamka to asi uhodla, tak mi pořídila dvě ručně barvená a malovaná kočičí trička. Malůvky a hlavně nápisy jsou prostě must-have pro všechny milovníky koček. Jsou z Adelaideshop.cz a prý jdou sehnat v kamenném obchůdku někde na Kampě.

DSCN0013

DSCN0014
Vlevo předek, vpravo zadek

Nějaké nákupy jsem podnikla ještě i sama a s bráchou, který si přijel vyzkoušet kytaru a nakoupit hadříky. Tak jsem nakonec skončila s černými kraťasy s vysokým pasem (já a vysoký pas! ale brácha aka mladší generace schvaluje) a volným boho crop-topem. Jo chtěla jsem ojarnit šatník a šla jsem do černé. No nic. Obojí HM.

DSCN0016

Nakonec jsem si ještě ve Stradivarius pořídila tričko s odhalenými rameny a tílko z žebrované tkaniny.

DSCN0018

Nakonec ještě jednou kosmeticky. Od Verči od Dvou Verunek jsem dostala pořádnou porci jílu Rhassul z jejich nové přírodní marocké kosmetiky Zahir. A taky mi půjčila na pomazlení arganový olej. Pilně testuju, ale zatím mám jen pozitivní pocity.

DSCN0012

Co vy a vaše dubnové přírůstky? A už jste byly v Tigeru?

Markéta

Zanechat Odpověď

