Sweet Peach od Too Faced, první dojmy

Už jsem otravovala na instagramu i facebooku spolu s dalšími členkami Peacha klubu. Peachovatých vtipů je na insta opravdu plno, hold zase amíci přišli o srandu. Prostě a jednoduše jsem si pořídila Sweet Peach paletku od Too Faced. Brousila jsem si na ni zuby, už když jsem ji viděla první oficiální fotky. Nebyla jsem si ale jistá s barevností. Pak jsem ale viděla na youtubu líčení a ty broskvové odstíny umí dokonale vytáhnout modrou z očí. Rozhodlo ošahání, zjištění, že se jedná o limitku a 15% sleva od Sephory, která mi přistála smskou (a to jsem myslela, že na mě Sephora klub prdí, když ani neposílá katalogy). Protože byla zatím jen ve vybranných Sephorách a do ostatních se stojanem Too Faced se dostane až zítra, přináším vám rychlé dojmy z paletky.

DSCN0039

Obal už jste asi všechny někde viděli. Je to formát čokoládové paletky na magnetické zavírání, jen místo čokošky jsou na něm broskve. Je podle mě dost kýčovatý, ale obsah je důležitější. Už přes zavřenou papírovou krabičku ucítíte vůni. Je to opravdu sladká broskvová vůně a připomíná mi vůni bonbónů Lipo. Jak na takhle sladké vůně nejsem, tak tahle je mi moc příjemná, asi jak vyvolává vzpomínky z dětství.

DSCN0040

Paletka má i praktické zrcátko. A obsahuje rovných 18 stínů. Je seřazená od nejsvětlejších po nejtmavší odstíny a celá je laděná do teplejší škály barev, i když v ní najdete i neutrální nebo i studené kousky. Lesklé a třpytivé stíny mají nepopsatelné odlesky a často obsahují mnohem víc barev, než se na první pohled zdá, tohle se opravdu povedlo. Navíc se tyhle vlastnosti přenesou i na víčko, takže pokud budete superlíní, klidně vám bude stačit na oko jeden stín, dodá mu totiž asi 1000 rozměrů.

DSCN0041

S levou polovinou paletky vytvoříte velmi jemné a nenápadné líčení v pudrových a narůžovělých odstínech. S pravou můžete líčení podle chuti ztmavit nebo oživit.

DSCN0042

A teď už k jednotlivým stínům. První řadu mám vyfocenou jen na slunci, nějak jsem na fotku ve stínu zapomněla, tak snad mi to odpustíte.

DSCN0045

Zleva:

  • White Peach se na první pohled tváří jako smetanová matná, ale po bližším prozkoumání má lehoučký lesk. Označila bych ji jako saténovou. Je méně pigmentovaná a trochu sušší než lesklé stíny, ale bude skvělým stínem pod obočí nebo i velmi jemným rozjasňovačem.
  • Luscious je růžovo béžový lesklý stín, velmi dobře pigmentovaný a máslový.
  • Just Peachy je teplá růžová s nádechem do broskova a zlatým leskem. Takový nenápadný chameleon. Velmi dobře pigmentovaný a máslový stín.
  • Bless Her Heart je zajímavá khakhi zelená, někdy víc do hněda, někdy víc do zelena, těžko popsatelný chameleon, na víčku vypadá výborně a protože je víc studená skvěle kontrastuje s vyloženě teplými odstíny paletky. Velmi dobře pigmentovaný a máslový stín.
  • Tempting se může ve stínu zdát jako nudná lesklá velmi tmavěhnědá až černá. Na slunci se ale rozzáří odlesky v barvách duhy. Foťák to ale úplně nezvládl zachytit. Velmi dobře pigmentovaný a máslový stín.
  • Charmed, I’m Sure jehož jméno nejspíš vymýšlel mistr Yoda se může taky tvářit jako matný stín. Je ale stejně jako White Peach spíš saténový. Jedná se o neutrální střední až studenou hnědou. Je sušší ale krásně pigmentovaný.

A jdeme na druhou řadu. Tady ve stínu:

DSCN0046

 

A tady na slunci:

DSCN0047

Zleva:

  • Nectar krásný zlatavý lesklý stín, skvělý pro rozjasnění. Velmi dobře pigmentovaný a máslový stín.
  • Cobbler lesklá světle hnědá s růžovým nádechem, spíše neutrální. Velmi dobře pigmentovaný a máslový stín.
  • Candied Peach je matná opravdu echt broskvová s občasnou růžovou třpytkou. Ty mi ale na oku nejdou moc najít. Skvěle zvýrazňuje modrou v očích. Je velmi dobře pigmentovaná ale trošku sušší než lesklé stíny.
  • Bellini je asi největší chameleon z paletky. Tváří se to jako tmavší teplá starorůžová ale je velmi plastická, hází odlesky od studené růžové až po teplou zlatobroskvovou. To foťák samozřejmě sežral.
  • Peach Pit lesklá bordó opravdu spíš na té hnědočervené straně než do fialova. Velmi dobře pigmentovaný a máslový stín.
  • Delectable lesklá fialová v paletce, na ruce není až tak zářivá a víc do vínova, na oku s bází zas fialová vykoukne víc. Velmi dobře pigmentovaný a máslový stín.

A konečně třetí řada

Ve stínu:DSCN0049

A na slunci:

DSCN0052

Zleva:

  • Peaches’n’Cream matná tělová barva, která dokonale splynula s mou kůží na ruce. Když budete hledat najdete. Parádní na sjednocení barvy víčka. Je velmi dobře pigmentovaný a lehce sušší.
  • Georgia matná meruňková, je vidět rozhodně víc než Peaches’n’Cream. Vlastnosti má jinak stejnél.
  • Caramelized lesklý světle hnědý stín, podobný Cobblerovi, ale je rozhodně teplejší a o fous tmavší.
  • Pureé matný světle hnědý neutrální stín ideální na ztrácení. Je velmi dobře pigmentovaný a lehce sušší.
  • Summer Yum matný velmi teplý středně hnědý stín s nádechem do rezava. Připomíná mi Peanut Butter ze SemiSweet čokolády, jen je víc do červena.
  • Talk Derby To Me je třpytivý stín, který se tváří jako fialový. Základ je ale spíš černo-fialovo-modrá matná plná třpytek fialových, modrých, zelených i jiných (což foťák opět sežral). Velmi dobře pigmentovaný a extrémně třpytivý.

DSCN0054

Stíny jsou obecně dobře pigmentované, skvěle se nabírají, málo práší (matné víc než ty lesklé) a výborně se ztrácejí a prolínají. S bází mi drží celý den a nedopatřením jsem je vyzkoušela i bez báze a daly na mých mastných víčkách v ucházejícím stavu 6 hodin, než se začaly slévat. Stíny z drogérky mi bez báze dají tak hodinu, maximálně 2.

Všichni známe syndrom LIMITKA, takže mám pár tipů, na co se zaměřit a ujasnit si před impulzivní koupí.

  • spočítat si kolik stínů z paletky budu opravdu pravidelně používat a do kolika ani nesáhnu, pokud nevyužijete víc než 1/4 paletky, asi za to nestojí.
  • paletka je opravdu spíš TEPLEJŠÍ, proto si ujasněte, jestli vám teplé meruňkové odstíny sluší a jestli se vám takové líčení líbí. I po vyzkoušení na sobe se mi potvrdilo, že krásně zvýrazňuje modrou barvu očí (a to jsem se do teď teplejším odstínům spíš vyhýbala).
  • FIALOVÉ nevypadají v reálu tak fialově, takže pokud jste po nich toužily, budete spíš zklamané
  • VONÍ MI? To hle je opravdu zásadní otázka, protože pokud se přes vůni nepřenesete, pak vězte, že asi jen tak nevyprchá (čokoládu už mám půl roku a pořád voní dost).

Já jsem si předchozí body ujasnila a koupě tedy nelituju. Paletku budu používat asi spíš v létě, kdy mám chuť na barevnější a třpytivější líčení ve světlých barvách, ale určitě půjde skvěle využít i v průběhu celého roku. Myslím, že stojí i za plnou cenu 1350 Kč, protože dostanete 18 stínu skvělých vlastností, když to srovnáte s cenou a kvalitou stínu z drogérky, určitě se vám paletka vyplatí. Takže jestli jsem vás naladila, a paletku ještě nemáte, zjistěte si, ve které Sephoře zítra broskvičku ukořistíte a šťastný lov. A nezapomeňte se pak na insta přidat k Peachaklubu.

Markéta

 

4 thoughts on “Sweet Peach od Too Faced, první dojmy

  1. Omg, smazal se mi celý komentář, vrr. Já jsem hledala už od března na netu tutorialy s ní, a věděla jsem, že bude moje. Navíc jsem vychytala 30% (nákup na 2 a více stínů z exkluzivky), tak mě vyšla skoro na pakatel. Jsem zvědavá, kdy mě přestane bavit (nikdy!:D). A mě ta vůně pripomíná ledový broskvový nestea 😉 A dokonce to cítím asi půl hodiny z očí 🙂

  2. Peachaklub. 😀 No mně se líbí ten nápad, ale právě teplé a hlavně broskvové odstíny nevyhledávám… takže si nechám zajít chuť a radši si koupím vaničku opravdových broskví. 🙂

Zanechat Odpověď

