Růžový kondicionér ve spreji od Urtekramu

Jsem ostudná a ještě jednou ostudná. Dlužím vám hrozně moc recenzí, hlavně na pečující kosmetiku, kterou jsem nakoupila v únoru a březnu. Jako ano, pečující kousky se testují dlouho, ale já už je mám přece jen ozkoušené. Ale mám výmluvu, učím se na státnice a nestíhám psát články. Tak si teď v rámci prokrastinace jeden dáme. Na růžový kondicionér ve spreji od Urtekramu.

DSCN9957

Kondicionér je ukrytý v klasické urtekramovské plastové lahvičce s rozprašovačem. Samotný kondicionér je voňavá mléčná vodička. Voní podobně jako růžové vody na pleť v tomhle je ale víc věcí než v čisté růžovce.

Kondicionér jde použít jak na mokré, tak suché vlasy, a můžete ho oplachovat nebo ne. Obsahuje výtažky z růže a taky hyaluronovou kyselinu a výtažek z aloe vera, což jsou všechno složky, které mají ve vlasech udržet hydrataci.

Lákala mě hlavně ta bezoplachovost, protože při mé délce vlasů strávím právě vyplachováním krémových kondicionérů ve sprše třikrát tolik času, než když si vlasy nemyju. Navíc spreje by měla být mnohem menší spotřeba než klasických kondicionérů, což je opět skvělý bonus při mé délce vlasů do půlky zad. Obvykle mi totiž stejně velké balení kondicionéru dojde podstatně dřív než balení šampónu. Pro mě je ale zásadní, aby mi kondicionér opravdu usnadnil rozčesávání, protože bez kondyše vlasy z koudele nerozčešu. Jak tedy obstál?

DSCN9961

Kondicionér jsem se rozhodla nanášet do vlasů po umytí a neoplachovat (abych ušetřila čas a navíc mi sprejová verze už od začátku připadala lehoučká a ve složení není nic, co by mělo vyloženě zatěžovat). Ze začátku jsem se řídila návodem Lišky, která zkoušela sprejový kondyš pro děti. Kondyš jsem našplíchala do délek umytých, ručníkem osušených vlasů (shora i zdola, protože mám hodně husté vlasy, tak 10-12 šplíchnutí na celou hlavu) a pak vlasy znovu zabalila do ručníku, dosušila, šla spát s mokrou hlavou (fén já nerada a mokré vlasy se česat nemají) a ráno rozčesávala. A při tomhle způsobu používání jsem chtěla kondicionér pohanit. Rozčesávací síla byla tak třetinová oproti bezvadnému blonďatému kondicionéru od stejné značky.

Pak jsem si řekla, že se možná kondicionér příliš vsákne do ručníku a zkusila vlasy do ručníku po našplíchání už nebalit, a prsty zlehka projet kštici, aby se kondyš rozprostřel opravdu všude. A rozčesávací účinek se opravdu zlepšil. Výkon bych řekla tak ze 3/4 jako u blonďatého. Navíc opravdu málo ubývá, takže ve výsledku ušetřím a zkrátí se mi čas mytí (takže ušetřím i vodu). A taky moc hezky voní, i když se růžová vůně ve vlasech nedrží, škoda.

DSCN9958

Ve složení najdete vodu, výtažek z aloe vera, glycerin, růžovou vodu, výtažek z růžových květů, sůl kyseliny hyaluronové a výtažek z kůry magnólie a pár dalších složek, které jsou ve směs neškodné, udržují složky pohromadě nebo dodávají vůni.

Suma sumárum jsem s kondicionérem spokojená. Ušetří mi čas ve sprše, pomůže s rozčesáváním, i když teda nedosahuje vlastností klasických oplachovacích kondicionérů. Zároveň díky jeho lehké konzistenci vůbec neovlivňuje objemovost šampónů, což je podle mě další bonus. Na druhou stranu jsou pak vlasy možná až moc rozlítané a můžou mít tendenci elektrizovat pár dní po umytí. Myslím, že je ideální třeba k moři, kde si myjeme hlavu kvůli slané vodě každý den, nebo když člověk hodně spěchá, případně nemáte problém z rozčesáváním vlasů, ale chcete jim dopřát nějakou tu péči navíc. Za mě je to rozhodně skvělý kousek. Vzhledem k vlastnostem mých vlasů mu nejspíš zase pořídím i oplachovacího kamaráda, kterého použiju jen jednou za čas pro tu lepší výživu a rozčesání.

Kondicionér jsem kupovala v bioo za 179 Kč, což je ještě o 20 Kč levnější než jejich klasické kondicionéry za stejný objem 250 ml. Kondicionéru mi ale za ty skoro 3 měsíce používání ubyla tak možná desetina, zatímco ten klasický bych měla už dávno spotřebovaný, takže další bonus.

Co vy a bezoplachové kondicionéry ve spreji?

Markéta

Zanechat Odpověď

