Pomerančový šampón od Santé

Plním resty. Tentokrát tu mám recenzi šampónu, profláknutého Santé s pomerančem a kokosem. Nechala jsem se zlákat Liškou, která tvrdila, že jí po umytí tímhle zázrakem vydržely vlasy týden do dalšího mytí. Tak jsem si řekla, že bych mu měla dát šanci. Tak se teď dozvíte, co si o něm myslím já.

DSCN9173

Koupila jsem nejmenší 200ml balení šampónu, který sliboval hlavně lesk. Z bíle lahvičky s kolébkovým zavíráním vyleze nažloutlý průhledný gelovitý šampón, který konzistencí dost připomíná hennové Alverde. A voní po pomerančích, spíš kyselých než sladkých, pokud čucháte důkladně, vyčucháte i takovou Alverdovitou vůni.

Složení je přírodní s kokosulfátem, šťávou z aloe vera, pomerančovým olejem, mořskou solí a kokosovým extraktem.

DSCN9174

Nebo líp k přečtení:

Aqua, Sodium Coco Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Inulin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Betaine, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Maris Sal, Cocos Nucifera Fruit Extract, PCA Glyceryl Oleate,Arginine, Glycerin, Phytic Acid, Potassium Sorbate, PCA Ethyl Cocoyl Arginate,Parfum, Limonene

Ze začátku používání jsem z něj byla nešťastná a musela jsem mýt dvakrát, protože při prvním mytí hrozně málo pěnil. Při tomhle používání byla spotřeba dost velká a hlavně mě po něm začala svědit hlava už třetí, někdy i čtvrtý den po umytí a nad ušima se vlasy viditelně mastily. Zkusila jsem tedy umývat jen jednou bez ohledu na pěnění a výsledek se zlepšil. Vlasy vydržely 4 dny po umytí a hlava svědila zřídkakdy. Týden mi ale vlasy v hezkém a příjemném stavu nevydržely ani jednou.

Právě kvůli tomuhle divnému chování a zkoušení mi trvalo tak dlouho přijít s recenzí na tenhle kousek. A vypotřebovala jsem skoro celé balení. Takže k verdiktu. Za mě je to příjemně vonící hůř pěnící kousek. Nějakého většího lesku jsem si nevšimla. Od jednoho mytí k druhému 4 dny, tedy stejný výsledek jako můj dosavadní zlatý grál Rasul od Urtekramu. Oproti Bahňákovi ale nedělá tak pěkný objem, vlasy jsou trochu víc rozlétané a objem u kořínků mizí rychleji. Navíc kvůli mizernému pěnění při prvním mytí mám Santé větší spotřebu při vyšší ceně šampónu.

Pro mě je to tedy docela příjemný šampón, který vlasy hezky umyje na 4 dny, hezky voní a za příjemnou cenu. Nemá pro mě ale tak komfortní použití a účinky jako Rasul, takže se k němu asi jen tak nevrátím.

Co vy, jste tým Santé nebo Urtekram? (Nebojte, neskončí to Civili War…)

Markéta

5 thoughts on “Pomerančový šampón od Santé

  1. jsem rozhodně tým Sante :D. Nevím, jak s intervalem, protože mně se mastí vlasy rychle a myju denně, ale snad po žádném jiném nemám tak lesklé, tvar držící a nadýchané vlasy. Přijde mi, že pění moc dobře, naopak Urte moc ne .. ať žijí rozdílné vlasy 🙂

  2. Jsem ráda, že civil war nebude, jsem se chvíli bála 😀 nojo, doporučovat šampon je těžké, když máme každá jiné vlasy 😉

Zanechat Odpověď

