Květnové novinky

Novinkový článek je tu! Konečně! Inu, sice státnice za mnou, ale že bych měla nějak víc času, se říct nedá. Každopádně učení na státnice jsem si musela zpříjemnit. A tak jsem si pořídila pár motivačních dárků, které nakonec byly opravdu za odměnu. A pak se ke mě dostala spousta věcí velmi milou shodou náhod.

DSCN0039

První z motivačních dárků byla Too Faced Sweet Peach paletka, kterou jsem si sice chtěla pořídit až po státnicích, ale vzhledem k tomu, že je to limitka, jsem nehodlala čekat. Jsem z ní nadšená, letní líčení s ní kouzlím úplně samo, v zimě ji sice asi nahradí semisweet čokoška, ale teď mě tyhle broskvové barvičky moc baví.

DSCN0218

Už podruhé jsem vyhrála DM box, a asi taky na dlouhou dobu naposledy, protože mi došly body. Oproti minulému boxu, ze kterého jsem moc nadšená nebyla, mě tenhle vcelku potěšil. Tak si to trochu shrneme.

Peklo: Kapsle na pleť, které hlásí vitamínové komplexy a bůhví co, místo to ho je to ultimátní koktejl silikonů. A vzorek voňavky Replay, která smrdí pižmem i přes balení.

Průměr: Vložky – využitelná věc, ale nuda. Papírky na praní – to vidim poprvé a jinak stejný případ jako vložky. Indulona na nohy – zkusila jsem ji a nepřenesu se přes vůni, takže ji někomu věnuju nebo poputuje směr koš. Adidas – protipotič bez hliníku, fakt jsem doufala, že to bude pecka, protože sprej je přece jen jednodušší na použití než kulička. Ale kam se hrabe za Alverde. Neočekávala jsem menší pocení, to po nehliníkovém produktu nemůžete chtít. Jenže, i když má o dost silnější vůni než Alverde, nezvládá neutralizovat zápach potu celý den. Takže sice fajn nápad, ale bohužel…

Fajná věc: Dermacol sprcháč v třešňové verzi. Sama bych si ho nikdy nekoupila, přece jen je na mě ta vůně trochu silnější a chemičtější než moje oblíbené Yves Rocher. Na druhou stranu je to pěkná šťavnatá vůně na léto. Potěšil mě i šampón a kondicionér Balea bez silikonů pro lesklé vlasy. Na šampon sice ještě nepřišla řada, , ale kondyš je zatím moc příjemný. Fajná je i voda ve spreji, takové příjemné osvěžení. A nesmím zapomenout na chia kaši, chutnala mi a nebyla přeslazená, bude to dobrá věc někam pod stan. A nakonec velmi příjemné překvapení, řasenka od Essence. Prodlouží, zahustí, jen mě mrzí, že se trochu maže.

DSCN0301

Tuhle krásnou paletku mi přivezla moje spřízněná duše, která studuje ve Vídni. Tam mají plnou palbu limitek od Catrice a Essence. V téhle secesní paletce je 6 stínů laděných do zelena a hněda, krásný rozjasňovač, broskvová tvářenka, černá mini tužka se zlatými třpytkami a aplikátorek, který je mi k ničemu. Stíny se na ruce nezdají moc pigmentované, ale na bázi to rozbalí a vykouzlíte s nimi variaci líčení. Škoda, že ve víčku není zabudované zrcátko.

DSCN0302

Velikou radost mi udělala také Weleda, která mi nabídla spolpráci, a tak mám konečně příležitost vyzkoušet něco z jejich nabídky. Pilně testuji a brzo už se dozvíte něco o jejich péči o ruce a nehty nebo tělovém mléku pro citlivou kůži s vůní marcipánu.

DSCN0511

DSCN0512

Ou jé, další zcela pošahané brýle! Stříbrné zrcadlové lenonky. Sice bez UV filtru, ale ten mají moje kontaktní čočky, takže je to v poho. A krásný modrý lak od Avonu jsem dostala od Verči od Dvou Verunek, protože ona tyhle barvy nemusí ale ví, že já modré nikdy neřeknu ne.

DSCN0491

No a nakonec, zásluhou Brunwen, která masíruje půlku blogosféry svou vášní k indie kosmetice, jsem neodolala limitované krabičce od Sunny’s Body Products inspirované Disney princeznami. Krabička doputovala extrémně rychle, měla jsem ji opravdu za státnice. A až asi na dvě vůně, které mi úplně nesedí, je můj nos naprosto spokojený. No určitě se můžete těšit na samostatný článek.A Brunwen, moc děkuju za rady pro objednávání.

Jak jste se v květnu rozmazlovaly vy?

Markéta

10 thoughts on “Květnové novinky

  1. Jak si vždycky přeju, abych vyhrála DM box, tak jsem pak ráda, že se tak nestalo 😀 Protože bych asi nic z toho nevyužila. Škoda, že tam nedávají i nějakou tu přírodní kosmetiku, to by byla jiná 🙂

    1. Taky nepochopím, proč tam nedají aspoň jeden, dva kousky Alverde, když je to jejich privátní značka. Kdybych body využívala jinak, tak bych o DM box rozhodně nesoutěžila. 🙂
      M.

  2. Páni, ta Catrice paletka je nádherná! Tu bych si koupila i já, zmlsaná všemi indie stíny! 😮
    Gratuluji ke spolupráci s Weledou. 🙂
    A nemáš zač. 😉

  3. Tu paletku Catrice ti závidím, už kvůli tomu obalu 😀 Na chia kaši přežívám tohle zkouškový, ale mam v plánu rozšířit chutě, zvlášť tvůj instagram je dost inspirativní 🙂
    Květnových odměn moc nebylo, doufám, že příležitosti budou teď v červnu.

  4. Ach tá Peach paletka je taká krásna! Ale aj tá Catrice je top! Takú spriaznenú dušu by som chcela aj ja! 🙂 Weleda má skvelé výrobky 🙂

  5. Ahoj, ktorý Alverde deodorant si v článku spomínala? Mala som raz ryžový, ale po ňom ma veľmi štípalo, musel preč. Momentálne fičím na Biophe s vôňou ľanového kvetu, no potešila by ma aj iná príjemná vôňa na prestriedanie 🙂

Zanechat Odpověď

