Mandlové mazání s Weledou

Dnes si povíme něco o Tělovém mléce pro citlivou pleť z nové mandlové řady kosmetiky Weleda. Tělové mléko má uklidňovat citlivou a podrážděnou pokožku, redukovat její zarudnutí. Navíc se má dobře vstřebávat a zanechávat pokožku hedvábně jemnou. Tolik k teorii od výrobce. Co si o tělovém mléku myslím já?

DSCN0475

Krém mi dorazil v papírové krabičce. Ta má i české popisky (byť jen přelepené přes původně cizojazyčný popis). Z krabičky jsem vytáhla pěkně tvarovanou plastovou lahvičku, která příjemně padne do ruky. Líbí se mi, jednoduchý a přehledný design produktů Weleda. Lahvička obsahuje 200 ml produktu a má výborně vyřešené dávkování, pumpičku, která trochu připomíná sprej. Jedno pumpnutí vymáčkne přesně tolik mléka, které potřebuju k namazání jednoho lýtka nebo dekoltu. Nikde nic nepatlá, nestéká, stačí vám pouze jedna ruka. Jen se mi zatím nepodařilo pumpičku vyšroubovat, abych přišla na to, jak to celé funguje (tak až dopotřebuju, podám nějaký report třeba na facebooku nebo na insta). Za balení tedy body hore.

DSCN0476

Samotné tělové mléko je hodně tekuté, snadno se roztírá a rychle vsakuje. Voní velmi jemně po marcipánu, ale vůně rychle mizí (což je podle mě pro citlivky dobře). Hydratační účinky byly pro mou normální pokožku dostatečné, netroufám si odhadnout jak moc dostatečné budou třeba pro suchou kůži, protože se mléko velmi rychle vsakuje. Nemám ale žádný pocit pnutí nebo svědění a nožky mám při každodenním používání hebké a spokojené. Otestovala jsem i efekt na podrážděnou kůži. V parných dnech se mi totiž občas ve výstřihu udělají droboučké pupínečky, asi potničky. Mandlové mléko mi pomohlo se jich přes noc téměř zbavit a na podrážděné kůži nijak neštípalo.

DSCN0572

Weleda je značka certifikované přírodní kosmetiky, která se vyhýbá testování na zvířatech a žádné syntetické ani ropné produkty. O tom svědčí i krátké a přehledné složení. I když obsahuje alkohol, nepocítila jsem žádné vysušování nebo dráždění.

Voda, mandlový olej, alkohol, glycerin, skvalen, behenyl alkohol, cetearyl glukosid, bílý včelí vosk, karagenan, xantanová guma, kyselina mléčná, parfém z přírodních éterických olejů.

Ve výsledku jsem s mandlovým tělovým mlékem Weleda moc spokojená. Obzvlášť na léto je to moc příjemná záležitost díky rychlému vsakování. Myslím, že bude i příjemně zklidňující na pokožku po opalování. Mockrát tedy děkuji Weledě za poskytnutí tělového mléka k recenzi (a samozřejmě i dalších produktů, na které už se rezenze také chystají). Plné balení stojí 399 Kč a můžete ho koupit např. na oficiálním e-shopu značky.

Pokud by vás lákalo vyzkoušet nějaký ten kousek od Weledy, můžete se zapojit do instagramové soutěže #mujduvod o produkty pro sportovce. Nejde jen o propagaci značky, ale také o propagaci zdravého životního stylu a sportu. Libovolného sportu nebo aktivního pohybu. V dnešní internetové době je prostě potřeba zvednout občas zadek a trochu se hýbat. A je jen na vás, co vás bude bavit. Já třeba denně cvičím POP Pilates, začala jsem, protože jsem začala ztrácet fyzičku a „rosolovatět“ a věřte, že už bych cvičit nikdy nepřestala. Víc o téhle akci najdete zde.

Zkoušely jste něco z mandlové řady Weleda?

A jaký je Váš Důvod? A zajímal by vás článek o tom, jak se udržuju ve formě?

Markéta

5 thoughts on “Mandlové mazání s Weledou

  1. Článek o cvičení by mě určitě zajímal. 🙂 Já cvičím několikrát týdně piloxing, občas bodypump a chodím na volejbal a krav magu, bohužel taky chodím po večerech s kolegy a kamarády na pivo, takže nejsem v takové formě do plavek, v jakou jsem na začátku roku doufala. 😦

    1. Důležitější je to, že člověk něco dělá a jak se cítí, než to jak vypadá. K čemu mít postavu jak modelka a neužívat si srandu s přáteli?
      M.

Zanechat Odpověď

