Produkty pro krásné ruce od Weledy

Dnes tu mám další článek o produktech od Weledy, které jsem dostala k otestování. Původně jsem si vybrala pouze olejíček na změkčení a zatlačení nehtové kůžičky, ale zastoupení Weledy mi doporučilo a nabídlo k vyzkoušení celý set na péči o ruce a já jsem za to neskutečně ráda, protože všechny tři kousky jsou moc příjemné a fungují. Jedná se tedy o Olejovou tužku na zjemnění nehtové kůžičky, Vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku v tužce a Regenerační krém na ruce, vše z řady Granátové jablko. Tyhle kousky jsem netestovala sama, ale pokusným králíkem byl i můj přítel, kterému rostou nehtové kůžičky jako divé a protože má hodně suché ruce (donuťte chlapa krémovat ruce, že), dělají se mu dost hluboké záděry. Takže produkty jsem otestovala i v hodně drsných podmínkách.

DSCN0479

O tom, jak správně pečovat o ruce a nehty si můžete přečíst v tomhle a tomhle článku. Já se těmito radami samozřejmě řídím. Po odlakování nehtů provedu nějaký ten peeling, když se mi chce a pak přijde na řadu granátový krém na ruce (o kterém bude řeč až na konci článku) a na nehtovou kůžičku nanesu olejíček z Olejové tužky na zjemnění nehtové kůžičky a nechám ho působit celou dobu pilování. Pak kůžičku opatrně zatlačím špičkou olejové tužky, dřívkem nebo pryžovým zatlačovátkem. Pak následuje celý proce lakování a zakončím Vyživujícím olejem na nehtovou kůžičku v tužce. Všechny tři kousky mají stejnou, moc příjemnou vůni. Je docela těžko popsatelná, ovocná, trochu skořicová a maličko lékárenská, každopádně tak zajímavá, že jsem se jí nemohla nabažit.

Ale teď už k recenzi. Olejová tužka na zjemnění nehtové kůžičky je tlustá červená „fixa“ s olejem napuštěným pevným fixovým hrotem, který je z obou stran seříznutý tak, aby se s ním dala kůžička zatlačit. Tím samým hrotem se olejíček taky na kůžičku nanáší. Přiznám se, že mi tenhle způsob aplikace úplně nevyhovuje, protože jako správná fixa nevypouští oleje na kůži příliš velké množství. Takže je potřeba docela šmrdlání, navíc je hrot opravdu pevný, takže aplikace není úplně jednoduchá a stoprocentně komfortní. Zvlášť levou rukou na pravou mi dalo nanášení docela zabrat.

Olej ale opravdu dokáže nehtovou kůžičku změkčit a zjemnit, takže je její zatlačování mnohem snazší. To jsem obzvlášť ocenila, když jsem zatlačovala přítelovy kůže (protože těm se kůžičky vážně říkat nedalo). Na sobě jsem zkoušela zatlačovat kůžičku jak samotným hrotem fixy, tak dřívkem i pryžovým udělátkem. Na moje opečovávané mini kůžičky je hrot fixy přece jen trochu příliš tvrdý, službu sice udělá, ale s pryžovým zatlačovátkem je pro mě tenhle proces komfortnější. Pokud ale s kůžičkami bojujete, půjde vám to s fixou jedna báseň, jak jsem si ověřila u přítele. Buďte ale opatrní, ať vám špička neujede a nezraníte si lůžko. Navíc olejíček kůžičku zjemňuje i během zatlačování a vzhledem ke složení ji nádherně vyživuje.

DSCN0671

Olejová tužka na zjemnění nehtové kůžičky obsahuje

Jojobový olej, mandlový olej, oktyldodekanol (udržuje vodné a olejové složky pohromadě), sójový olej, kokosový olej, parfém*, olej ze semen granátového jablka, extrakt z květů měsíčku lékařského, slunečnicový olej, tokoferol (vitamín E, konzervant), tokoferyl acetát (derivát vitamínu E, kozervant), limonen*, linalol*, citronelol*, benzyl benzoát*, geraniol*, citral*, eugenol*, kumarin*, farnesol* * z přírodních éterických olejů

No spoustu mňamózních olejíčku a nic nedobrého. Produktu je ve fixe 3 ml a má v záloze 3 náhradní hroty. I když já osobně bych asi ocenila olejíček v kapátku nebo se štětečkem, jako je toho u vyživujícího olejíku, myslím, že fixové provedení je ideální na cesty, protože nehrozí, že by se někde otevřelo.

A když už mluvím o dalším produktu, Vyživujícím oleji na nehty a nehtovou kůžičku v tužce. Tenhle olej je v hubenější „pastelce“, která obsahuje 2,2 ml produktu. Z jedné strany najdete štěteček a z druhé kroutítko, kterým dávkujete olej na tlapky. Na začátku jsem musela chvíli kroutit, než začalo něco lézt, ale teď stačí jedno malé otočení na kůžičky jedné ruky. Protože olej obsahuje včelí vosk a bambucké máslo, jedná se spíš o polotuhý olej, takže nehrozí, že by někde vytekl. Přežil i vedra. Opět si myslím ideální balení na cesty. Navíc štěteček je moc jemný a příjemný. Po nanesení ještě prstem olej do kůžičky vmasíruju.

DSCN0672

Olejík opravdu kůžičku vyživuje, přítelovi zmírňuje záděrky, no prostě příjemná záležitost s hezkým přírodním složením:

Jojobový olej, kokosový olej, mandlový olej, bambucké máslo, cetyl palmitát (tuk se zjemňujícími vlastnosmi), myristyl myristát (tuk, udržuje olejové a vodné věci pohromadě a taky je prospěšný pokožce), bílý včelí vosk, kandelilový vosk, parfém*, olej ze semen granátového jablka, extrakt z květů heřmánku lékařského, sójový olej, slunečnicový olej, tokoferol, tokoferyl acetát, limonen*, linalol*, citronelol*, benzyl benzoát*, geraniol*, citral*, eugenol*, kumarin*, farnesol* * z přírodních éterických olejů

Na konec jsem si nechala Regenerační krém na ruce Granátové jablko. Krémy na ruce jsou kousky, na které jsem opravdu náročná. Nemám ani tak potřebu mazat při běžném domácím provozu, protože moje ruce jsou velmi potivé a suché je mívám jen opravdu zřídka. Když ale pracuju v laboratoři, kde si musím často umývat ruce, nebo používám rukavice (byť ty bezprašné, ale stejně vysušují), na krém na ruce nedám dopustit. Protože mám ale potivé ruce, nesnesu se jen tak s ledajakým krémem. Většina mi spustí takové pocení, že musím jít tlapky okamžitě umýt. A taky mám ráda, když se denní krém na ruce rychle vsakuje.

DSCN0669

Musím říct, že Weledí granátový krém předčil mé očekávání. Protože je regenerační, bála jsem se hutného krému, který možná nesnesu ani na noc. Jedná se ale o voňavý lehký lehce nažloutlý krémík, který se skvěle rozmazává a dobře vsakuje, přesto ale nechává pocit vyživených, hydratovaných a hebkých rukou. Navíc mě hodně baví balení. Jedná se o  50ml kovovou tubu šroubovacím uzávěrem, na kterém může stát. Díky tomu, že je tuba kovová je mnohem větší šance, že z balení dostanete i tu poslední kapku krému.

Tenhle krém jsem donutila používat i přítele, abych při příští manikúrové seanci nenapravovala zas takové škody. A i on byl spokojený.

Nesmím opomenout ani složení:

Voda, sezamový olej, glycerin, alkohol, glyceryl stearát SE (udržuje vodu s oleji pohromadě), bambucké máslo, nezmýdelnitelný podíl olivového oleje, slunečnicový olej, olej ze semen granátového jablka, extrakt ze semen prosa, extrakt z kořenů listnatce ostnitého, extrakt z okvětních lístků slunečnice, xantanová guma, kyselina stearová, kyselina palmitová, parfém*, limonen*, linalol*, citronelol*, benzyl benzoát*, geraniol*, citral*, eugenol*, kumarin*

Suma sumárum, všechny tři kousky z Granátové řady pro péči o ruce můžu vřele doporučit. Zaujaly mě jak svými účinky, tak vůní a velmi čistým složením. Všechny tři můžete zakoupit například na českém e-shopu značky Weleda. Olejová tužka na zatlačení kůžičky stojí 289 Kč, vyživující olejíček pořídíte za 259 Kč a granátový krém na ruce za 239 Kč. A já ještě jednou mockrát děkuji za poskytnutí produktů k recenzi.

Jak pečujete o ruce vy?

Markéta

3 thoughts on “Produkty pro krásné ruce od Weledy

  1. Když mi stačí lehčí krém, používám mandlový od Weledy. Když potřebuji větší hydrataci a hutnější konzistenci, použiju krém na ruce granátové jablko od Alverde. Oba moc hezky voní 🙂 Jinak ale péči o ruce docela flákám 🙂

Zanechat Odpověď

