Červnové novinky, narozeniny blogu a soutěž

Nějak mi nedochází tok času, on už je jako červenec? COŽE? No nevadí. Červen jsem bohužel nemohla trávit zaslouženým odpočinkem po státnicích, protože jsem finišovala poslední pokusy do diplomky. A pak začlo velké sepisování. Proto taky nestíhám přispívat tak moc, jak bych chtěla a proto jsem ještě nestihla oslavit květnové narozeniny blogu natož potom udělat nějakou tu supr čupr soutěž. Ten čas ale konečně nastal, tak šupky dupky na novinky a na konci článku se dozvíte o co si můžete zasoutěžit.

DSCN0681

Za kosmetiku jsem v podstatě neutrácela, nic jsem vlastně nepotřebovala a po odměňovacím květnu bylo potřeba trošku šetřit. Došel mi ale odličovací olej a k tomuhle od Saloosu se vždy ráda vracím. Taky bylo třeba pořídit nové tekuté linky, a protože Catrice ty svoje už nedělá, přišla řada na Essence, a přiznám se, že jsou snad ještě lepší. Mají tenčí štěteček a snáz se odličují, přitom nikam během dne neputují. A moje milá spolubydlící vyslyšela mé prosby a přivezla mi tu nejbožejší řasenku pod sluncem, hned dvakrát!

Zato jsem ale potřebovala letní trička a topy, takže prosím malá outfitová přehlídka. Kočičí volné triko z Pull and Bear. Koupila jsem si tam  ještě jedno tílečko, ale to jsem nějak pozapomněla vyfotit, tak třeba v příště na něj nezapomenu.

DSCN0571

Tílko s lištičkama – Tally Weijl (ten obchod tak strašně nemám ráda, kvůli hlasité tuctuc hudbě, ale výprodeje maj fajn).

DSCN0676

Zavazovací tričko ze Stradivarius s puntíkama, omlouvám se za mázlou fotku.

DSCN0675

A crop-top tílečko taktéž Stradivarius.

DSCN0674

Přesouváme se k doplňkům. HMko a slevy nějak nezaujaly, mám pocit, že snad vyprodávaj zimní kolekci. Za to ale zaujaly doplňky z kolekce Coachella, které mi za původní cenu přišly příliš šuntové, ale za stopade? Ten choker je mimochodem fakt boží a ten trojúhelníkový kousek mi připomíná relikvie smrti. No a zavítala jsem na výprodej kosmetiky e-shopu Kup kosmetiku a dobře jsem udělala. Primárně jsem tam jela pro tyhle metalické tetovačky, které tam měli za akční cenu 100 Kč. Na e-shopu je stále můžete koupit a mají je ve třech provedeních. Já ujíždím na etno vzorech.

DSCN0540

No ale co si budeme povídat, u tetovaček nezůstalo. Před vchodem stála krabice laků na nehty ze starých kolekcí i z už neprodávaného sortimentu. Všechny laky byly k volnému rozebrání. Jakože zdarma! Chápete to, LAKY ZDARMA! Ale samozřejmě jsem neodolala i nějakým dalším. Přinesla jsem si domů hromadu, část jsem si nechala a samozřejmě jsem myslela i na vás, takže opravdu počkejte na konec článku!

DSCN0544

No prostě moje barvy, znáte to, a žlutý jsem žádný neměla. Přinesla jsem si i tuhle krásnou tvářenku ze zimní kolekce a mimochodem voní jemně po mátových bonboncích. Tmavě modrá linka už není z výprodeje ale z kolekce Denim Divine, kterou ještě seženete v Rossmannech. Linka je vážně super, má štětečkový aplikátor a schne do matna. Je tak tmavá, že se tváří skoro černá, což je možná krapet škoda, ale je fakt krásná.

DSCN0541

Tak, a to by bylo k mým novinkám. Přesuňme se k tomu, co můžou být vaše novinky. K narozeninám blogu totiž patří nějaká ta soutěž. Ta je součástí mého poděkování vám všem, za to, že mě sledujete ať už tady, na facebooku nebo instagramu, komentujete a prostě děláte tohle „zmrzlé“ virtuální místo hezkým. Také díky vám jsem dostala v tomto roce zúčastnit se úžasně poučného blogerského semináře SpaRitualu nebo začít spolupracovat s přírodní kosmetikou Weleda. Pojďme to tedy spolu oslavit malou (nebo velkou?) soutěží.

Chtěla jsem, aby cena v soutěži byla trochu víc osobní a byly v ní věci, které mám ráda. Vybrala jsem tedy věci, které ráda vnímám různými smysly. Asi pochopíte, že zvuky a hmatové vjemy vám budu posílat těžko, ale ostatní smysly? Pojďme na to.

Za zrakové vjemy laky na nehty, spousta laků na nehty. O těch sice na blogu moc nepíšu, ale kdo mě sleduje na insta nebo facebooku ví, že lakuju ráda. Tady je tedy výběr laků Catrice a Essence, které už v drogérii nejspíš neseženete. Snažila jsem se vybrat co nejzajímavější odstíny z různých barevných kategorií a povrchových úprav.

DSCN0679

Za čichové vjemy (protože to je pro mě asi nejdůležitější smysl) grepový sprchový gel od Yves Rocher, což je jedna z mých nejoblíbenějších vůní a myslím, že na léto je naprosto ideální.

A samozřejmě jsem nemohla nezařadit chuťové vjemy. Jsem totiž pravý foodie a dost mě láká myšlenka založit si food-travelling blog až třeba jednou bude víc času. A kdo mě sleduje na insta ví, že tam je Zmrzlá hlavně o snídaních. A protože jste si i žádaly recepty, napadlo mě, že do soutěže zařadím moje dvě nejoblíbenější chutě kaší. Namíchala jsem vám kakaovou ovesnou kaši s chia semínky, skořicí a kardamomem (neslazenou) a vanilkovou jáhlovou kaši s chia semínky a kokosem (lehce sladkou). Doma už jen stačí přidat půl hrnku mléka vaší volby, postavit na sporák, míchat dokud nezhoustne (případně můžete ještě během vaření vmíchat jedno vejce pro extra proteiny), dosladit podle chuti, ozdobit ovocem, oříšky, čokoládou… a pustit se do toho. Do té jáhlové bych ještě doporučila nastrouhat trošku citronové kůry. Kaše se dá taky připravit za studena jako vločky přesnocovky (overnight oats), stačí jen přidat půl hrnku mléka, sladidlo vaší volby, promíchat a nechat přes noc v lednici. Pokud by byl výherce nějak dietně omezený, ráda kaši jakýmkoliv způsobem upravím, pokud to bude v mých silách.

DSCN0678

Co je tedy pro výhru v soutěži udělat?

  1. Sledujte mě na facebooku nebo instagramu (@zmrzla_i_v_lete)
  2. Vložte pod příspěvek komentář kde odpovíte na tyto otázky:
    1. Jak se chystáte trávit léto (ať se můžu těšit s vámi).
    2. Jaká sociální média nejvíc využíváte pro sledování vašich oblíbených blogerek (youtube, insta, facebook, blogy, jiné).
    3. Pod jakým jménem mě sledujete na facebooku nebo instagramu.

Soutěže se můžete zúčastnit ode dneška do 17.7.2016 a 18.7.2016 v samostatném článku vyhlásím výherkyni (výherce).

Markéta

 

19 thoughts on “Červnové novinky, narozeniny blogu a soutěž

  1. Ahoj, zavazovací tričko je super (miluju puntíky! 🙂 ) a rozhodně bych někdy ráda potkala krabici s laky k rozebrání.. 😀

    Léto se chystám strávit psaním bakalářky a učením na státnice.. ale na pár dní se chystám na skautský tábor, pěkně do divočiny, žádná elektřina, tekoucí voda.. možná to zní děsivě, ale já si ty 2 týdny hrozně užívám 🙂

    Pro sledování blogů které mě něčím zaujaly používám Blogger, a ty, které mě baví hodně, sleduju i na FB a instagramu.
    Tebe na FB sleduju jako Majka Jiráčková, na insta jako majkaje.

    1. No tak vidím, že léto budeme trávit podobně (diplomka), já teda naštěstí jen červenec. Pak mě čeká třítýdenní výlet za hranice všedních dnů. A letní tábory, to je prostě naprosto skvělá záležitost a posilování imunity a zážitky na celý život, vůbec mě teda neděsíš 😀
      Ať jde psaní a přeju krásné léto!
      M.

  2. Souhlasím, puntíkovné zavazovací tričko je super 🙂
    V létě mě čeká dovolená v Římě, ohromě se těším. A taky klasika – pár dní u babičky a zavařování marmelád, válení se na dece a vykrmování dobrotami, bez toho by to nebyly letní prázdniny. No a nemine mě ani práce, to paráda nebude, ale zas mám motivaci tam chodit, když pak můžu cestovat. 😉
    Na sledování už dlouho používám bloglovin‘, ale nedávno jsem si založila instagram a ten ho asi převálcuje, čím víc obrázků, tím víc mě to baví.
    Na instagramu obdivuju tvé snídaně jako baru_pta.

    1. Jo mě se na blogy taky bloglovin osvědčil 🙂 A přesně, instagram je pěkná závislost, jen mě štve to jeho přenastavení, že se půlka věcí někde ztratí.
      M.

  3. Já se soutěže neúčastním, protože si nehty nelakuju, ale i tak chci popřát všechno nejlepší! 🙂 Mimochodem zrovna jsem postla recenzi té Catrice limitky a jsem docela v rozpacích, protože svoje linky jsem tam sprdla, že vůbec nekreslí… 😦 Jak je tohle možné?

  4. Nastoupila jsem do nové práce, takže léto budu trávit na školení a seznamování s kolegy. Moc odpočinku si letos neužiju. A ani žádná dovolená 😦
    Mám ráda instagram, dobře se s ním dá zabavit v MHD. Vůbec nechápu Snapchat, najdu si asi návod pro důchodce 😀
    na instra jsem jako darling_andrea

    1. Tak snapchat jsem ještě nezkoumala, vždycky mě na něj láká mladší brácha a nějak jsem nepochopila, v čem je tak boží.
      Hodně štěstí v nové práci 🙂
      M.

  5. 1. Sleduji tě na FB pod jménem Tereza Hájková, na Instagramu jako terezah.style
    2.a, První měsíc v červenci budu chodit na brigádu, užívat sluníčka, procházek, menších výletů a jezdit na kole. Srpen mám jasný, celý měsíc ve Španělsku kde si konečně dám nohy nahoru a budu odpočívat.
    b, Blogerky sleduji nejvíce normálně přes blog, facebook a instagram
    c. v bodě 1.už zmíněné

    Ta řasenka je boží, škoda že je dostupná jen v Americe, koukala jsem na tvojí recenzi a kartáček má fakt skvělý. Tvářenku ze zimní edice Essence mám taky ale poslední dobou ji tolik nepoužívám. Já jsem si v H&M taky koupila naušnice a řetízek s náramkem v podobném stylu.

    1. Španělsko je parádní, my jsme si teda udělali hodně poznávací tři týdny, takže nohy hore jsme neměli, ale i trochu toho povalování jsme s přítelem zvládli.
      Přeju moc krásné léto
      M.

  6. Ahoj,
    já nejvíc využívám blogy, facebook a youtube. V létě se chystám do Řecka do Irska, které miluji:-) Jinak mě čeká třeba řezání osmiček, což mě moc k nadšení nepřivádí:-) Sleduji tě na FB jako Hanča Číča Blažková.
    Přeji krásné léto, Hanka

  7. Uááá, můj nejoblíbenější lak od Essence, který už se dávno nevyrábí, vidím ve Tvé giveaway! 🙂
    Já se chystám trávit léto odpočinkově a na brigádách, pak ke konci prázdnin už budu asi zase ve škole v laborce.
    Blogerky sleduju na youtube, jejich blozích a facebooku, další soc. sítě nepoužívám, jelikož to můj starý tlačítkový mobil nezvládá :D.
    Na fb sleduji jako Lištička Rezavá.

      1. Ten třpytivý smaragdový :). Mám ho už několik let, konzistencí už není nic moc, ale hrozně se mi líbí a nechci, aby mi došel :D. A ten jeho tmavomodrý bráška vypadá taky skvěle :).

  8. áá vidím krásný modrý metalický essence! V poslední době jsem ráda, když si stihnu vyčistit zuby a padnout do postele, už jsem si nelakovala nehty ani nepamatuji a začínám mít absťák.

    Na léto jsem letos zavřená v klášteře. Nevím, jestli je to úplně inspirativní, ale podařilo se mi získat místo dobrovolné holky pro všechno v jedné nádherné klášterní knihovně v Rakousku. Den ode dne je to fantastičtější, jako prožívat Jméno růže, jen bez těch mrtvol. Vadou na kráse je pronájem u jednoho kluka, co má dost svérázné představy o vedení domácnosti, takže radši na nic moc nešahám a musela jsem si nechat dovézt z Čech věci jako škrabku nebo prkýnko. Dnes jsem přijela po víkendu a nevím proč, ustal mi postel, nicméně bohužel nevyluxoval…naštěstí tu jen přespávám. A ráno zase vzůru do středověku!

    Kristýna Loušová

Zanechat Odpověď

